Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kapster in Rotterdam

tarobjoetje
02-09-2005, 11:32

Hoi, Ik heb 23 september een trouwfeest. En wil mijn haar graag opsteken. Maar omdat ik best dun haar heb en ook nog eens pas heb geknipt. Is er niet veel meer van over. Wie kent er in Rotterdam een goeie kapster die met eventueel nepstukjes een mooi kapsel kan creëren. Mijn dank is zeeeer groot

Cheigha82
02-09-2005, 14:20
hey meid, Ik ken een kapsalon alleen voor vrouwen in Rdam, de kapsalon heet HAYAT en is ff kijken in de buurt van west die moskee el nasser dan moet je daar ff verder vragen oke! zij zijn heel gpoed met kapsels en fohnen

tarobjoetje
05-09-2005, 08:46
van Hayat heb ik ook gehoort maar ze schijnt heel duur te zijn.

sam_schatje
05-09-2005, 12:13
Hoi, Ik heb 23 september een trouwfeest. En wil mijn haar graag opsteken. Maar omdat ik best dun haar heb en ook nog eens pas heb geknipt. Is er niet veel meer van over. Wie kent er in Rotterdam een goeie kapster die met eventueel nepstukjes een mooi kapsel kan creëren. Mijn dank is zeeeer groot Eeeey heksje, Jij bent druk op zoek ,je raadpleeg zelf marokko.nl :hihi: Ik heb zin in die bruiloft,wordt shakken haha... Weet je we moeten ff die op de Schiedamseweg bellen, ik was daar een keer met Leyla geweest hij was wel okey heurrr... See you tonight,word weer zweten he tarobjoetje :kus:

tarobjoetje
05-09-2005, 14:46

heyyyyyyyyyy, We kijken van de week wel tot vananvond