Bekijk originele versie : mensne kijk snel effe naar aljazeera
nu live te zien, 5 minuten gelden is een aanslag gepleegd op het wittehuis, het is niet nog niet duidleijk of bush gewoond of dood is !!!!!
hi mensne laterss, ik ga kijkennnnnnnnnnnnnnnnnnn
happywoman
01-04-2003, 11:29
seriues :eek:
of is het een 1 april grap :rolleyes:
ArabLady
01-04-2003, 11:30
:eek: nee echt?
ik hoorde net dat bush inderdaad zwaar gewond geraakt is, yiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh wat ben ik blij...........
ik heb gekeken maar zag alleen dat van irak enzo ze hebben het over irak, niet over het witte huis :confused:
1 APRIL KIKKER IN JULLIE BILLEN, WAS HET MAAR WAAR :d
Origineel gepost door happywoman
seriues :eek:
of is het een 1 april grap :rolleyes:
haha ja is zekers 1 april grap :D
ik lach jullie kapot uit hahahahahahaha
is niet leuk hoor, ik had me moeder al gezegd hahahah ze was kapot blij
SUCKER!!!! :lekkerpuh
happywoman
01-04-2003, 11:35
hahahaaaa gekke wiste het wel
hahaha sorry dames, normaal ben ik wel serieus en vandaag is het de dag om te liegen en daar maak ik u gebruik van :)
nogmaals sorry en inscha Allah zal het echt gaan gebeuren en dat bush binnenkort dood gaat
Origineel gepost door AdamX
hahaha sorry dames, normaal ben ik wel serieus en vandaag is het de dag om te liegen en daar maak ik u gebruik van :)
nogmaals sorry en inscha Allah zal het echt gaan gebeuren en dat bush binnenkort dood gaat
ja insha allah zal het gebeuren, ik flesh nu mensen met deze grap hahahahaha ze trappen der nog in, maar was echt goeie van jouw :D
Origineel gepost door Masriya
ja insha allah zal het gebeuren, ik flesh nu mensen met deze grap hahahahaha ze trappen der nog in, maar was echt goeie van jouw :D
:D :D ewa geniet ervan,je heb tnog een heel dag :) :zwaai:
JONGEN WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN....!
IK WOU NET IEDEREEN TRAKTEREN:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.