Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De oorlog stoppen of niet?

Pagina's : [1] 2

Ayliah
01-04-2003, 11:16

Hallo lieve leden, Ik zat gister op ned. 3 het programma 'Jongeren Lagerhuis' te kijken, wat misschien sommige van jullie ongetwijfel wel kennen. Het is, om het maar even kort uit teleggen voor degene die het niet weten, een programma waarin jongeren discusseren over van alles wat er in de wereld gaande is. Dus met name ook over de oorlog in Irak. Ik zou graag jullie mening willen weten over de volgende stelling: 'De oorlog nu stoppen of niet?' Ben benieuwd hoe jullie hier over denken. Liefs, Louisa

grendel
01-04-2003, 11:24
Origineel gepost door Ayliah Hallo lieve leden, Ik zat gister op ned. 3 het programma 'Jongeren Lagerhuis' te kijken, wat misschien sommige van jullie ongetwijfel wel kennen. Het is, om het maar even kort uit teleggen voor degene die het niet weten, een programma waarin jongeren discusseren over van alles wat er in de wereld gaande is. Dus met name ook over de oorlog in Irak. Ik zou graag jullie mening willen weten over de volgende stelling: 'De oorlog nu stoppen of niet?' Ben benieuwd hoe jullie hier over denken. Liefs, Louisa Ja. Maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren, omdat: -Saddam dan blijft zitten en -dit als een verlies voor Bush en Co zal worden gezien en -dus het einde van de politieke loopbanen van alle haviken in de Bush regering. Hoe mooi dit ook zou zijn, zal het hoogtswaarschijnlijk niet gebeuren. Tenzij er....................ja, vul maar in ;) :D :zwaai:

Ayliah
01-04-2003, 11:26
Gister hoorde ik ook iemand zeggen van, "Nee, want dat zijn al die ontschulige slachtoffers voor niets geweest! Dus afmaken" Hoe denk je daar dan over?

M_ROCPOWER
01-04-2003, 11:30
Origineel gepost door Ayliah Gister hoorde ik ook iemand zeggen van, "Nee, want dat zijn al die ontschulige slachtoffers voor niets geweest! Dus afmaken" Hoe denk je daar dan over? elke slachtoffer is voor niets. Door te zeggen:''nee, want dan zijn al die onschuldige slachtoffers voor niets geweest'' geven ze al aan dat die dode burgers hen niets schelen. Eeen dode onschuldige burger is altijd voor niets, hoe durven ze te beweren dat het doden van onschldige burgers ergens goed voor is, echt triest zulke mensen!

Ayliah
01-04-2003, 11:34

Dan heb ik nog een vraag voor jullie.. Welke straf verdient Saddam?

grendel
01-04-2003, 11:35
Origineel gepost door Ayliah Gister hoorde ik ook iemand zeggen van, "Nee, want dat zijn al die ontschulige slachtoffers voor niets geweest! Dus afmaken" Hoe denk je daar dan over? Typisch Amerikaans opmerking. Hier denken we liever: we voorkomen nog meer onschuldige slachtoffers.

grendel
01-04-2003, 11:37
Origineel gepost door Ayliah Dan heb ik nog een vraag voor jullie.. Welke straf verdient Saddam? In een celletje in Den Haag met Milosevic zou een leuk begin zijn :D :zwaai:

grendel
01-04-2003, 11:43
Origineel gepost door grendel In een celletje in Den Haag met Milosevic zou een leuk begin zijn :D :zwaai: En dan kan later Bush misschien ook nog aanschuiven. ;) (Omdat ik oa hem ervoor aansprakelijk houd voor het instellen van een soort nieuwe wereldorde) :zwaai:

AdamX
01-04-2003, 11:45
Origineel gepost door Ayliah Dan heb ik nog een vraag voor jullie.. Welke straf verdient Saddam? een nachtje slapen met bush :D

metiwia999
01-04-2003, 11:46
heb het ook gezien, de straf die hij verdient als hij echt zo erg was krijgt hij wel die straf van allah insjaallah in de graf en aljam al kijama de dag des oordeels

Ayliah
01-04-2003, 13:35
Maar jullie als ik het goed begrijp,vinden dus niet dat Saddam de doodstraf moet krijgen....?!

Abden_nour
01-04-2003, 14:20
Hahaha saddam zullen ze pakken als ze Sjeik Osama Bin laden hebben in andere woorden nooit.De enige die de doodsstraf verdient is Bush en zijn gaymaatje blair.En jus fot the record irak zullen ze nooit krijgen noch haar olie. Ciao

AdamX
01-04-2003, 19:47
Origineel gepost door Ayliah Maar jullie als ik het goed begrijp,vinden dus niet dat Saddam de doodstraf moet krijgen....?! niemand verdient de doodstraf saddam moet aan de macht blijven zodat bush gek wordt en de wereld niet kan overnemen. p.s. begrijp me niet verkeerd ik ben abslout tegen dictaturen, maar als ik moet kiezen tussen saddam en bush, dan kies ik zeker voor saddam :D sdam sdma yasaddam 7na m3ak la al amam :) ik hoop dat bush en z'n vriendje blair een lesje krijgen of dat ze door saddam verkracht worden :p zou leuk zijn een triotje

AdamX
01-04-2003, 20:12
van mij mag hij heel koeweit plat liggen, die vieze kleine dwerg hypocrieten die de amerikkanen hun land binnen laten om de irakess burgers af te slachen, moeten afgemaakt worden. dood aan de koeweities

AdamX
01-04-2003, 20:21

Origineel gepost door mydefinition yo irak viel koeweit binnen een paar jaar geleden en heeft toen veel kwoetse burgers vermoord. logisch dat koeweit amrikkanen binnen laad. in de tweede wereld oorlog waren we dankbaar dat amerika en canada ons kwam bevrijden. ook al heeft amerika perongeluk veel onschuldige burger slachtofers gemaakt waaronder mijn opa (en dat is serieus waar) als amerika er toen niet was geweest. hadden de duitsers ons toen allemaal kapot gemaakt. dat was toen, nu is Amerika vernaderd in een monster

Pagina's : [1] 2