Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen (adamx) hoceima of nador??? wat word het deze zomer??

Pagina's : [1] 2

LZN
01-04-2003, 11:07

zo goed adam??? :D ik ben voor hoceima :D.

mimi3000
01-04-2003, 11:17
hoceima.....:D Daar woont Tiger :Iluvu: :verliefd: en nador stinkt :(

THRILLER
01-04-2003, 11:20
tfoe gaan ze weer met vakantie naar marokko. alsof er geen andere landen op de wereld zijn. kom eens een keer met wat anders. als die vieze jaloerze mensen daar, ze kijken je allemaal aan alsof je hun moeder hebt verkracht. of iets dergelijks

AdamX
01-04-2003, 11:23
Origineel gepost door THRILLER tfoe gaan ze weer met vakantie naar marokko. alsof er geen andere landen op de wereld zijn. kom eens een keer met wat anders. als die vieze jaloerze mensen daar, ze kijken je allemaal aan alsof je hun moeder hebt verkracht. of iets dergelijks inderdaad marokko si niet alles, maar zorg wle eerst dta je heel marokko hebt gzien en dan pas andere landen bezoeken. maar vertel, heb ej wat ergs mee gemaakt in marokko of zo?

AdamX
01-04-2003, 11:24

Origineel gepost door ouiam_tet1 zo goed adam??? :D ik ben voor hoceima :D helemaal mee eens :) ALHOCEIMA en daarna effe snel ene bezoekje brengen naar die heete/stofige stad nador

AdamX
01-04-2003, 11:29
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahahaha wat een haat he kifesh???? iwa ik hou van marokko het is mijn land daarom ga ik elke jaar... ik ben marokkaans weet je dus wat heb ik te zoeken in spanje?? :D precies, helemaal mee eens, hij moet zich gewoon normaal gedragen en die gasten daar negeren als ze dom doen, want hoe meer aandacht j ze geeft hoe erger het wordt!! Maroc 4 ever :Iluvu:

Mistique
01-04-2003, 11:37
jaloerse mensen zitten overal.... helaas...:( enne wat is er mis met nador:(???

AdamX
01-04-2003, 11:40
Origineel gepost door Mistique jaloerse mensen zitten overal.... helaas...:( enne wat is er mis met nador:(??? nisk mis mee, ik kom daar graag naar toe om te winkelen, alleen het verkeerd daar si een chaos en het is veel te warm daar om te wonen vind ik

Mistique
01-04-2003, 11:59
oke maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D

zariaa
01-04-2003, 12:06
ik ga voor het eerst naar marokko en we gaan beide steden bezoeken, mijn vriend/aanstaande woont (zijn ouders) in nador :zwaai:

shirien85
01-04-2003, 12:36
alhoceima

joenes
01-04-2003, 12:39
assalamoe alajkoem allemaal ba ik weet het zo niet, ik zou graag na marokko gaan NODOR ma ik denk da k n tweed zit zal hebben wie weet nog wat er gaat gebeuren ALLAH is met ons denk aan onze broeders in Irak xxx

THRILLER
01-04-2003, 13:05
ik wil even het volgende duidelijk maken, ten eerste het feit dat ik zelf o.a in el hoceima woon. (een mooie stad(je) achter de bergen). en ik wil ook effe zeggen dat hetgeen wat ik daar net over marokko heb verteld een beetje te overdreven is uitgedrukt. ik probeerde jullie alleen duidelijk te maken dat marokko een prachtige land is. mooi weer prachtige stranden, 'mooie' meiden, mooi landschap, bevredigend uitzicht enz. enz. enz. enz. maar ik erger me alleen soms aan die 'viezerikken' die daar wonen. ze kunnen behoorlijk irritant zijn. en iemand zei al dat je die overal hebt, maar deze viezerikken zijn de royalty onder de viezerikken.

THRILLER
01-04-2003, 13:07
en wat de keuze uit nador en el hoceima betreft, beide steden zijn de moeite waard, men doet net of er duizenden kilometers tussen zit. ik vind dat je beide steden moet bezoeken.

ilhame
01-04-2003, 13:27

Origineel gepost door mimi3000 hoceima.....:D Daar woont Tiger :Iluvu: :verliefd: en nador stinkt :( mimi zoek je ruzie!!!??!?!!! :kwaad:

Pagina's : [1] 2