Bekijk originele versie : Wie weet hoe je inktvlek kan weghalen op een witte jas??
Dag allemaal
Ik heb een witte jas waar penvlekken op zitten. Mijn zusje had een pen in die jas gedaan en toen was het gaan lekken :S en nu zit ik met die jas kan geen kant op
het is een hele mooie jas vandaar dat ik het zonde vind. Wie weet wat ik er tegen kan gaan doen? Ik heb hem al gewassen maar het is er niet afgegaan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
De groeten :goedzo:
pocolocco
02-09-2005, 00:12
spiritus of koffiemelk
pocolocco
02-09-2005, 00:15
hier heb je nog wat
Inktvlekken in stof kunnen soms verwijderd worden met melk.
Inwrijven met alcohol en weg is de inkt.
Inkt kunt u ook verwijderen met pure spiritus, werkt echt, en vuile kragen eerst met een beetje afwas in laten trekken en daarna in de wasmachine.
Een inktstreep op stoffe bekleding van bank stoelen of kleren, met tandpasta in smeren en gelijk met nat doekje schoon wrijven. Werkt perfect.
Bij inktvlekken de vlek invrijven met koffiemelk tot de vlek verdwenen is, wel zo snel mogelijk de vlek moet nog welvochtig zijn.
Heb je inkt op de tafel of een ander oppervlak? Spuit er haarlak over en veeg dit af met een stukje keukenrol. Geweldig.
inkt op me broek, . Toen maar weer mijn oude vertrouwde ossegalzeep gepakt. Even zachtjes inborstelen met een oude tandenborsel en weg inkt!! Ook bij andere vlekken zoals b.v gras werkt het goed!!!
Thanx K ga het uitproberen :d klinkt ongeloofwaardig maar proberen kan geen kwaad ;)
toetjebel
02-09-2005, 14:10
hier heb je nog wat
Inktvlekken in stof kunnen soms verwijderd worden met melk.
Inwrijven met alcohol en weg is de inkt.
Inkt kunt u ook verwijderen met pure spiritus, werkt echt, en vuile kragen eerst met een beetje afwas in laten trekken en daarna in de wasmachine.
Een inktstreep op stoffe bekleding van bank stoelen of kleren, met tandpasta in smeren en gelijk met nat doekje schoon wrijven. Werkt perfect.
Bij inktvlekken de vlek invrijven met koffiemelk tot de vlek verdwenen is, wel zo snel mogelijk de vlek moet nog welvochtig zijn.
Heb je inkt op de tafel of een ander oppervlak? Spuit er haarlak over en veeg dit af met een stukje keukenrol. Geweldig.
inkt op me broek, . Toen maar weer mijn oude vertrouwde ossegalzeep gepakt. Even zachtjes inborstelen met een oude tandenborsel en weg inkt!! Ook bij andere vlekken zoals b.v gras werkt het goed!!!
haloa,
Ossegalzeep is inderdaad een hele goede!!! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.