Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Joods VS kogels doden 22 onschuldige gevlucht Irakezen.

najiimm
01-04-2003, 11:03

De in totaal dertien vrouwen en vijf kinderen zaten in een auto die bij een checkpoint bij de stad Najaf. werden door het moordzuchtig joden VS doorzeeft met joodskogels. Enkele uren later is bij de zuidelijke stad Shatra 6 ongewapende Irakezen gedood door de joodskogels. Enkele uren later is bij Najaf schoten joden VS 3 ongewapende mannen dood in Zuid-Irak. Dit laat zien dat de joden amerikanen uit op uitrooien van ongewapende mensen

nurdin
01-04-2003, 13:13
Origineel gepost door najiimm De in totaal dertien vrouwen en vijf kinderen zaten in een auto die bij een checkpoint bij de stad Najaf. werden door het moordzuchtig joden VS doorzeeft met joodskogels. Enkele uren later is bij de zuidelijke stad Shatra 6 ongewapende Irakezen gedood door de joodskogels. Enkele uren later is bij Najaf schoten joden VS 3 ongewapende mannen dood in Zuid-Irak. Dit laat zien dat de joden amerikanen uit op uitrooien van ongewapende mensen Dit noem ik OORLOGSMISDADEN... Waarom worden de soldatren niet gestraft...

najiimm
01-04-2003, 19:31
Origineel gepost door pista Begin ten eerste maar eens met een bron te plaatsen bij je bericht, en leer vervolgens eens het onderscheid te maken tussen een jood en een Amerikaan. :rolleyes: Er zijn ook geen verschillen tussen joden en joodsamerikanen.

boefje
02-04-2003, 09:46
Origineel gepost door pista Begin ten eerste maar eens met een bron te plaatsen bij je bericht, en leer vervolgens eens het onderscheid te maken tussen een jood en een Amerikaan. :rolleyes: jooden zijn een pot nat !!!! :rolleyes:

Petronas
02-04-2003, 11:25

DE JODEN!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan u verzekeren dat zij God vurig zijn toegewijd, maar zij missen het juiste inzicht. Zij weten niet hoe God de mens rechtvaardigt; zij proberen het op eigen kracht en onderwerpen zich niet aan de wijze waarop God de mensen rechtvaardigt. Want Christus is het doel en het einde van de wet; daardoor vindt iedereen die gelooft, rechtvaardiging. Over de rechtvaardiging op grond van de wet schrijft Mozes: Wie doet wat de wet zegt, zal daarin leven vinden. Ondanks hun ijver t.o.v. de Thorah, zijn de Joden onwetend. Dit komt door hun opstand tegen God m.b.t. de behoudenis. Je kunt niet behouden worden door ijver, werken, daden. Behoudenis is enkel en alleen vanuit G´ds soevereine rechtvaardigheid. Iemand die heel de wet in acht neemt maar op één punt struikelt, maakt zich schuldig aan overtreding van alle wetten. Hoe goed de Joden het bedoelen, dit is als mens niet te doen en daarom hebben wij allemaal G´ds soevereine rechtvaardigheid nodig . Want als je probeert in de Hemel te komen door je aan de wetten te houden, kan je het wel schudden. In de Hemel is n.l. geen plek voor 1 overtreding; wat die overtreding ook is. Omdat Israël dit weigert te geloven, zijn zij zelf schuldig dat zij Zijn aanbod weigerden. Het aanbod voor het eeuwig leven door Yeshua. Alleen maar heerlijkheid, eer en vrede over ieder, die het goede werkt.

Petronas
02-04-2003, 12:04
Oh ja, een moslim mag een terrorist zijn zolang ze maar de ***** pakken. Het is misschien wel een goed idee om ook op klein schaal te werk te gaan jongens, dus ook en eenkeling als Pista op te sporen en hem van de koude dood te laten proeven..

najiimm
02-04-2003, 12:47
Wat jood amerikanen willen is het Islamitische land bezetten en regering vormen die hun eigen belangen opkomt...eigenlijk gaan we terug naar kolonianisme tijdperk.

Petronas
02-04-2003, 16:18
Origineel gepost door pista :lol: 1 april is net te laat, je had maar sneller moeten zijn liefdevolle moslima. Mag God je zegenen, de God van de vrede uiteraard. :D Hoezo 1 April te laat??? 3 of 4 April kan ook hoor dus kijk uit:auw::auw: Juif(wandelende jood in het frans)

boefje
02-04-2003, 16:29
Origineel gepost door Petronas Oh ja, een moslim mag een terrorist zijn zolang ze maar de ***** pakken. Het is misschien wel een goed idee om ook op klein schaal te werk te gaan jongens, dus ook en eenkeling als Pista op te sporen en hem van de koude dood te laten proeven.. goed ideee. :vlammen: :hoera:

VanBasten
03-04-2003, 04:48
Origineel gepost door Petronas DE JODEN!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan u verzekeren dat zij God vurig zijn toegewijd, maar zij missen het juiste inzicht. Zij weten niet hoe God de mens rechtvaardigt; zij proberen het op eigen kracht en onderwerpen zich niet aan de wijze waarop God de mensen rechtvaardigt. Want Christus is het doel en het einde van de wet; daardoor vindt iedereen die gelooft, rechtvaardiging. Over de rechtvaardiging op grond van de wet schrijft Mozes: Wie doet wat de wet zegt, zal daarin leven vinden. Ondanks hun ijver t.o.v. de Thorah, zijn de Joden onwetend. Dit komt door hun opstand tegen God m.b.t. de behoudenis. Je kunt niet behouden worden door ijver, werken, daden. Behoudenis is enkel en alleen vanuit G´ds soevereine rechtvaardigheid. Iemand die heel de wet in acht neemt maar op één punt struikelt, maakt zich schuldig aan overtreding van alle wetten. Hoe goed de Joden het bedoelen, dit is als mens niet te doen en daarom hebben wij allemaal G´ds soevereine rechtvaardigheid nodig . Want als je probeert in de Hemel te komen door je aan de wetten te houden, kan je het wel schudden. In de Hemel is n.l. geen plek voor 1 overtreding; wat die overtreding ook is. Omdat Israël dit weigert te geloven, zijn zij zelf schuldig dat zij Zijn aanbod weigerden. Het aanbod voor het eeuwig leven door Yeshua. Alleen maar heerlijkheid, eer en vrede over ieder, die het goede werkt. Jeetje, een christen op het forum (of ben je toch moslim?)! Je klinkt in ieder geval alsof je gehersenspoeld bent door je jodenhatende dominee. Jammer dat je zo dom antisemitisch bent. Als je de Bijbel zo goed kent, zou je beter moeten weten.

Petronas
03-04-2003, 09:16
VanBasten, Ik ben zeer zeker Moslim, als jij slim genoeg was dan had je wel begrepen waarom ik dit stukje heb geplaatst, ik zal het je wel uitleggen voetballertje!!!! je land/bloedgenoot Pista is tegen alle molims (mijn volk) en denk dat alle westerse landen voor de joden kiezen omdat Amerika ook jood is (hij is Hitler vergeten denk ik) en hiermee wil ik laten zien dat andere geloven die de joden haten en NIET de moslims, het is iets van vroeger al, daar kan jij, ik of wie dan ook iets aan veranderen. Zelf zou ik nooit het kwaaie wensen aan mens of een mens haten, ieder mens is voor mij bijzonder want Allah heeft hem/haar gemaakt. Dit is slechts een reactie op de negatieve uitspraken van sommige onder ons. Oh ja, ik ken de bijbel niet maar de koraan....

Petronas
03-04-2003, 10:58
Origineel gepost door pista alle moslims zijn terroristen. :D [/B] Komt dit jou bekend voor??? ik lieg en zal het ook nooit doen, maar misschien heb ik me wel vergist in jou ik ben ook maar een mens hoor.Mijn excues dat ik je verkeerd heb beoordeeld Vertel jongen vind je het echt net zo erg dat de irakeese kinderen vermoord worden als tijdens de 2e wereld oorlog toen de joodse kinderen met hun moeders vergast werden???? Ik heb namelijk een ander topic van je gelezen (Logisch gevolg of zoiets) kinderen onder 5 jaar neerschiten maar jij vindt het logisch gevolg....