Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwak hart don't watch

Pagina's : [1] 2

LZN
01-04-2003, 10:03

http://aztlan.net/Img4-jenin.jpg mesen aangezien er een paar mensen zijn die het geoorloofd vinden wat de joden doen hierbij een blik naar de massacres die er ijn aangericht EN IK HEB NOG ZO GEZEGD NIET KIJKEN dit is mohamed al sayed een man die is getroffen door zijn eigen dak en helemaal doorgespleten met tralies van zijn eigen huis terroristen deze gast was 24 man!! en grendel owee en pista owee.

Hafsat
01-04-2003, 10:08
:jammer: :(

anisa
01-04-2003, 10:12
Had ik maar niet gekeken.....:( was nieuwsgierig..

Dezteny
01-04-2003, 10:23
Allah Irahmoe

grendel
01-04-2003, 11:00

Origineel gepost door smartie2 Marokkanen zijn nieuwsgierig en mensen dit is niks met wat ik gezien heb, zo te zien vinden mensen het verschrikkelijk, ben zelf in Jenin geweest heb geroken, overgegeven het was vreselijk grendel en pista denken dus dat ik 16 ben de logica die daar inzit begrijp ik niet eerst wordt dit beweerd en dan dit jongens de haat die ik nu tegen de joden heb is verscrikkelijk hoog en aangezien jullie de moslims zwartmaken en niet begrijpen wat ze voelen maak ik jullie zwart, jullie zijn het laagste van het laagste wat rabi sabhana wa thaala heef geschapen lager dan een varken Het vreselijkste moet nog komen ------ Smartie, jij bent niet de enigste tegen deze oorlog http://www.pixelpress.org/peace_page.html

grendel
01-04-2003, 11:07
Origineel gepost door smartie2 Leuk, ik hou me niet meer bezig met je antwoorden laaterzzz Waarom vermeld je dan steeds Grendel in je berichtjes. :D Mooi, daar ben ik ook weer vanaf. :zwaai:

grendel
01-04-2003, 11:17
Origineel gepost door smartie2 oke dag!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :D :D :D

cheima
01-04-2003, 12:37
:tranen: echt verschrikkelijk :huil: :jammer:

abdoel6666
01-04-2003, 13:22
Origineel gepost door pista De duivel is overal Yahya, ik heb zelfs het vermoeden dat het smarie2 is.....vermomd als smartie2. :lol: Jij kunt je beter laten op nemen in een gesticht, ik geef je op een blaadje dat er meerdere persoonlijkheids stoornissen naar boven komen. En als er hier een persoon is die er duivelse ideeen op nahoud dan ben jij dat wel.

abdoel6666
01-04-2003, 13:42
Origineel gepost door pista Wat jou aantijgingen betreffende mijn duivelse persoonlijkheid betreft, kan je dit onderbouwen met argumenten en voorbeelden? Ik zal alweer op mijn honger blijven zitten. :rolleyes: Jouw teksten die je hier plaatst sinds je lid bent spreken voor zich.

Abden_nour
01-04-2003, 14:03
Ja dit was in jenin gebeurd moet je nagaan palestijnen niet getraind alleen bewapend met machinegeweeren geen schutting of what so ever heben meer dan 24 zionisten daar afgeslacht en de enigste manier voor dej oden was F-16 vliegtuigen en apache gunsships te gebruiken hebben ze meer dan 25 palestijnen onder deze shaheed vermoord op een gruwelijke wijze

BintElmagreb
01-04-2003, 14:09
La ilaha illa lah. Niet normaal meer.

abdoel6666
02-04-2003, 00:47
Origineel gepost door pista Zwak verweer hoor, zoals gewoonlijk. Veel gel.ul maar degelijke argumenten en voorbeelden of bewijzen blijven steeds uit. Praat voor Klaas Vaak dus. :rolleyes: Het is de harde waarheid zionistje!!!!!!!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2