Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bloedarmoede

Pagina's : [1] 2

bruiloft
01-09-2005, 19:38

Wie heeft het ook? Zo ja, welke verschijnselen heb jij? En de gene die tabletten ervoor slikken, helpen die??? Ik hoor het wel. xxxxxx

HabibOmri
01-09-2005, 19:59
HELPT ZO NIET! ik kreeg ijzertabletten toen t op was leek net of ik verslaafd was geworde me lichaam moest die tabletten is echt niet goed!

bruiloft
01-09-2005, 20:45
HELPT ZO NIET! ik kreeg ijzertabletten toen t op was leek net of ik verslaafd was geworde me lichaam moest die tabletten is echt niet goed! Dus het had niet echt geholpen? En je werd er verslaafd aan. En wat voor verschijnselen heb jij of had je? Ik zelf heb snelle hartslag ( echt irri) En vermoeidheid, er bleek uitzien, korte ademhaling. Maar in iedergeval ik wilde morge die tabletten gaan halen, zal ik het doen of niet?

bruiloft
01-09-2005, 20:46
Ik kreeg elke week een prik! :( En hielp die prik? En welke verschijnselen had jij of heb jij??

HabibOmri
01-09-2005, 20:49

Dus het had niet echt geholpen? En je werd er verslaafd aan. En wat voor verschijnselen heb jij of had je? Ik zelf heb snelle hartslag ( echt irri) En vermoeidheid, er bleek uitzien, korte ademhaling. Maar in iedergeval ik wilde morge die tabletten gaan halen, zal ik het doen of niet? jah ik had snelle hartslag bleek moe altijd moe .. ik zou t niet doen

miss_mendes
01-09-2005, 20:51
Nadat ik last had van haaruitval bleek t te zijn dat ik bloedarmoede heb, die ijzertabletten heb k ook gekregen van de dokter en gelukkik heb ik geen bijverschijnselen!!

bruiloft
01-09-2005, 20:59
jah ik had snelle hartslag bleek moe altijd moe .. ik zou t niet doen Had je het ook de hele dag die snelle hartslagen ik wil in iedergeval en ik vindt het best eng.

laconfiance
01-09-2005, 20:59
Ik kreeg elke week een prik! :( Ik weet het die prikken waren zeker te voelen. En dan iedere keer in mijn bil geprikt allatief...ik vond het erg vervelend. Ik ben er gelukkig wel vanaf sinds die tijd. Tabletten hielpen bij mij niet. Wat ik wel had als ik werd geprikt voelde ik me zo raar, zweterig en voelde ik me echt niet goed. Gelukkig is dat al een paar jaar geleden en ben ik er al een hele tijd vanaf alhamdoulillah. Ps ik was nooit echt moe ofzo alleen was ik zo bleek in mijn gelaat.

bruiloft
01-09-2005, 21:00
Nadat ik last had van haaruitval bleek t te zijn dat ik bloedarmoede heb, die ijzertabletten heb k ook gekregen van de dokter en gelukkik heb ik geen bijverschijnselen!! Ja wees blij dat je geen bijverschijnselen had die zijn echt irritant, maar hielpen de tabletten bij jou wel?

zohour
01-09-2005, 21:01
ik slik ze ook sinds 2dagen, en mijn hb is 6.2 ,ik ben vreselijk moe, en elke dag hoofdpijn. :traan1:

miss_mendes
01-09-2005, 21:02
Ja wees blij dat je geen bijverschijnselen had die zijn echt irritant, maar hielpen de tabletten bij jou wel? Ja hamdullillah wel, want nadat ik die tabletten begon te gebruiken viel me haar wat minder uit

bruiloft
01-09-2005, 21:03
Ik weet het die prikken waren zeker te voelen. En dan iedere keer in mijn bil geprikt allatief...ik vond het erg vervelend. Ik ben er gelukkig wel vanaf sinds die tijd. Tabletten hielpen bij mij niet. Wat ik wel had als ik werd geprikt voelde ik me zo raar, zweterig en voelde ik me echt niet goed. Gelukkig is dat al een paar jaar geleden en ben ik er al een hele tijd vanaf alhamdoulillah. Ps ik was nooit echt moe ofzo alleen was ik zo bleek in mijn gelaat. Gelukkig meid dat je er vanaf bent, ik wil er ook vanaf zijn man :( . Maar als ik zo jullie verhalen lees dan neem ik die tabletten denk ik niet. Misschien ga ik ook prikken nemen.

bruiloft
01-09-2005, 21:04
ik slik ze ook sinds 2dagen, en mijn hb is 6.2 ,ik ben vreselijk moe, en elke dag hoofdpijn. :traan1: Hoe zien die tabletten eruit? En hebben die tabletten bijverschijnselen?

HabibOmri
01-09-2005, 21:05
Had je het ook de hele dag die snelle hartslagen ik wil in iedergeval en ik vindt het best eng. Neej niet de hele dag maar ik ahd wel vaak hoofdpijn enzo

bruiloft
01-09-2005, 21:05

Ja hamdullillah wel, want nadat ik die tabletten begon te gebruiken viel me haar wat minder uit Ok bij jou helpen ze dus wel. hmm wat moet ik nou :(

Pagina's : [1] 2