Bekijk originele versie : Ik heb niets tegen marokkaanse vrouwen, maar soms kan ik ze wel schieten!
Aardbeitje
01-09-2005, 17:14
Zoals vandaag... Ik was dus aan het werk en had een hele rij klanten! Komt er een marokkaanse vrouwtje aangelopen en begon ze in gebroken nederlands te schreeuwen of ik haar kon helpen!!
Ik zei tegen dat mens dat ze in de rij moest staan, en als ze aan de beurt was haar ging helpen.
Nou dat kon ze niet hebben!!! Ze begon echt te schreeuwen: JIJ MAROKAANS???
Ik zei ja... JIJ MIJ HELPEN, MAROKKANEN MOET HELPEN ANDERE MAROKKANEN!!!
Ik schaamde me dood!! Ik haar dus genegeerd...
Begon ze een koffiezet apparaat uit een doos te halen... Terwijl er al eentje uit doos stond... Helemaal de doos vernield, de pot laten vallen en zo weggegaan zonder een woord te zeggen!!!
Ik kan daar zo boos om worden... :boos:
Of ligt het aan mijn hormonen??? :hihi:
Aardbeitje
01-09-2005, 17:35
marokkanen zijn en blijven en appart volk :D
Af en toe een te raar volk...! :maf2:
Gatverdamme, ik zou haar terug halen naar de winkel, en de koffiezet apparaat laten betalen.
OemAbdoellah
01-09-2005, 17:45
Soo dat je haar liet gaan..
Soebhana Allaah wat een manieren hebben sommige..vrouwen
Zoals vandaag... Ik was dus aan het werk en had een hele rij klanten! Komt er een marokkaanse vrouwtje aangelopen en begon ze in gebroken nederlands te schreeuwen of ik haar kon helpen!!
Ik zei tegen dat mens dat ze in de rij moest staan, en als ze aan de beurt was haar ging helpen.
Nou dat kon ze niet hebben!!! Ze begon echt te schreeuwen: JIJ MAROKAANS???
Ik zei ja... JIJ MIJ HELPEN, MAROKKANEN MOET HELPEN ANDERE MAROKKANEN!!!
Ik schaamde me dood!! Ik haar dus genegeerd...
Begon ze een koffiezet apparaat uit een doos te halen... Terwijl er al eentje uit doos stond... Helemaal de doos vernield, de pot laten vallen en zo weggegaan zonder een woord te zeggen!!!
Ik kan daar zo boos om worden... :boos:
Of ligt het aan mijn hormonen??? :hihi: :hihi: :hihi: ik zou zeggen jij nu terugsch komminen of iksch polisch bellen .jij nus betalen.hahahah wedden dat ze zou betalen .maar even serieus ik heb echt gelachen om jouw verhaal .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.