Bekijk originele versie : als ik 1 ding zou mogen wensen....
(afgezien van het feit dat ik nooit meer oorlog wil natuurlijk) dan zou ik wensen dat ik nooit meer verliefd zou worden.....meteen van alle problemen af..... *zucht* :(
Origineel gepost door ilhame
(afgezien van het feit dat ik nooit meer oorlog wil natuurlijk) dan zou ik wensen dat ik nooit meer verliefd zou worden.....meteen van alle problemen af..... *zucht* :(
:jammer:
Rossi980
01-04-2003, 01:21
Dus jij wilt nooit eens trouwen en kinderen hebben?
Origineel gepost door Rossi980
Dus jij wilt nooit eens trouwen en kinderen hebben? ik hoop van niet inderdaad...er was een tijd dat ik dat wel hoopte...maar nu heb ik echt zoiets van f uck alle mannen en dan niet door mij
Rossi980
01-04-2003, 01:25
ik hoop van niet inderdaad...er was een tijd dat ik dat wel hoopte...maar nu heb ik echt zoiets van f uck alle mannen en dan niet door mij
Jij bent zeker net zo irritant als die danoontje reclame :D
vandaar dat je misschien problemen hebt met mannen.
hahahaha irritant ben ik zeker....maar daar ligt t niet aan...kijk ik zeg niet dat ik perfect ben ofzo....dat zal je me ook nooit horen zeggen....maar elke keer als ik een jongen net begin leuk te vinden en hij dan zegt dat ie me ook leuk vindt dan moet ie altijd wel wat verkeerds doen....zoals al een vriendin hebben of iemand anders ook leuk vinden of liegen tegen me....k heb echt zulk soort dingen meegemaakt.....en soms ook van die jongens die je na een tijdje beter gaat leren kennen en dat dan blijkt dat ze echt een hoge dunk van zichzelf hebben.....ik hoef al die sh.it niet meer....daarom hoop ik dat ik inshallah nooit meer verliefd zal worden....ik ben er echt moe van geworden....
Rossi980
01-04-2003, 01:38
Ik hoop voor je dat ooit de ware zult tegenkomen en die komt wel hoor.
In ieder geval weltrusten :zwaai:
NoreJihan
01-04-2003, 01:41
hahahaha irritant ben ik zeker....maar daar ligt t niet aan...kijk ik zeg niet dat ik perfect ben ofzo....dat zal je me ook nooit horen zeggen....maar elke keer als ik een jongen net begin leuk te vinden en hij dan zegt dat ie me ook leuk vindt dan moet ie altijd wel wat verkeerds doen....zoals al een vriendin hebben of iemand anders ook leuk vinden of liegen tegen me....k heb echt zulk soort dingen meegemaakt.....en soms ook van die jongens die je na een tijdje beter gaat leren kennen en dat dan blijkt dat ze echt een hoge dunk van zichzelf hebben.....ik hoef al die sh.it niet meer....daarom hoop ik dat ik inshallah nooit meer verliefd zal worden....ik ben er echt moe van geworden....
Meid het komt wel goed
J denkt er nu zo over maar er komt een tijd dat je toch wilt dat iemand van je houd enz
:( :zwaai:
rossi980 ik zal er maar niet op gaan w8en....wallah ik ben er echt moe van geworden....maar toch bedankt....en welterusten.... :zwaai:
hey norejihan.....ik wil die tijd niet meer.....k ben t echt zat....
Tja je deed het zelf. Misschien weet je nu waarom een relatie haram is. Gewoon rustig afwachten en dan met een praktiserende moslim trouwen.
en daar hebben we onze wijze najib weer met zijn wijze woorden.....najib denk je nou echt dat we niet weten wat we wel en wat we niet mogen?...ik vind t wel een lief gebaar van je hoor....maar zo cliche....maar ja....alsnog bedankt voor je reactie....ik ga slapen nu....ik kom hier morgen wel weer op terug.... :zwaai:
ik zou wensen dat ik altijd kon wensen en dat ze nog uit zouden komen ook:D
mimi3000
01-04-2003, 08:57
ach nooit verliefd worden als je het aan mij vraagt noooooooooooit meer jongens op wat voor manier dan ook....:jammer:
Vergeet niet:
De Waarheid Die Een Leugen Is, Komt Harder Aan Dan De Leugen Die De Waarheid Blijkt
:zwaai:
Noesajbah
01-04-2003, 09:16
en daar hebben we onze wijze najib weer met zijn wijze woorden.....najib denk je nou echt dat we niet weten wat we wel en wat we niet mogen?...ik vind t wel een lief gebaar van je hoor....maar zo cliche....maar ja....alsnog bedankt voor je reactie....ik ga slapen nu....ik kom hier morgen wel weer op terug.... :zwaai:
Ilhame het lijkt cliche, soebhanallah ik heb het daarover met heleboel meiden. En dan zeggen ze net als jij, dat je ook dondersgoed weet wat wel en niet mag en vervolgens doen ze het toch terwijl het niet mag en later hebben ze pijn. Soebhanallah ilhame, we doen onszelf gewoon pijn. La ilaha illa allah zoals je zelf zegt we weten dat het niet mag maar toch doen we het, ja dat begrijp ik niet?? Waarom blijven we het doen??Terwijl we gewoon dondersgoed weten dat we laten gestraf worden, je hebt het geluk dat Rabbi swt je hier laat zien dat het verkeerd is waar je mee bezig bent en als je pas jawm elqiejama daarvoor wordt gestraft? geloof me, je zou liever hier op aarde elke minuut de pijn voelen die je nu voelt dan dat je 1 neerwerpende blik van Rabbi swt . Dus zie dit niet als iets slechts maar leer ervan!! Probeer eens de andere manier. Ilhame als je die probeert en je zult insha allah nooit ongelukkig zijn! Echt geloof me.
Maar goed de uiteindelijke keuze ligt bij jouw
Noesje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.