Bekijk originele versie : Maak Me Zorgen Om Schoonouders!
oemtarik
01-09-2005, 10:04
hoi
mijn schoonouders zijn maandag vanuit marokko vertrokken maar ze zijn er nog steeds niet, we hadden ze gisteren verwacht, maar tot nu niks van gehoord
normaal gesproken bellen ze altijd onderweg :( ,
ik weet wel dat ze zeker zijn vertrokken omdat een famlid van ons heeft ze zien vertrekken met de boot naar spanje, maar ik weet niet wat ik moet doen :confused:
oem_mujahid2
01-09-2005, 10:06
hoi
mijn schoonouders zijn maandag vanuit marokko vertrokken maar ze zijn er nog steeds niet, we hadden ze gisteren verwacht, maar tot nu niks van gehoord
ik weet wel dat ze zeker zijn vertrokken omdat een famlid van ons heeft ze zien vertrekken met de boot naar spanje, maar ik weet niet wat ik moet doen :confused:
SubhanAllah wat vreemd! Ik zou ook niet weten wat je moet doen...afwachten en als het lang duurt de politie bellen ofzo dat ze vermist zijn. Allahoe a3lem.
Moge Allah s.w.t ze veilig laten aankomen amin
hoi
Hey lieverd
Een buurvrouw van ons is gisteren pas aangekomen en heeft 3 dagen onderweg gezegt, alles zat vast, filles overa! Dus je moet je nog geen zorgen maken, ze kunnen elk moment aankomen inschallah
el geer inschallah
boesa
Dat is wel erg vreemd ja. Inschaalah is er niets aan de hand en zijn ze vergeten te bellen.
oemtarik
01-09-2005, 10:31
ik hoop het maar
ik heb ze meer 100 * gebeld maar ze nemen niet op en dat vind ik dan helemaal eng
mijn man die maakt zich niet zo zorgen die heeft zoiets dat ze vast bij iemand zijn blijven logeren maaaaaaaaaaaaar dan kunnen ze toch even bellen
pfffffffffffffffffffffff ik hoop maar dat er niks aan de hand is
maar anyway dames tnx voor jullie reactie
InchaAllah is er niks aan de hand....
Niet te druk maken en probeer aan wat anders te denken/te doen.... ;)
chemicha
01-09-2005, 10:36
hebben ze geen kennissen of familie in het buitenland waar ze onverwachts opgehouden zijn???
Maak je geen zorge meid incha'allah zullen ze goed terug komen en zal je nog verrast zijn van hun komst.
Chaitan is je gewoon aan het opstangen en probeert je gek te maken in tegenstelling kan je doea's maken en je gebeden goed verrichten en vergeet Allah SWT niet iedere keer te vragen om ze te helpen met een goede terug reis en wacht rustig af zodat zij op hun beurt een prettige terugkomst zullen krijgen...
Incha'allah ewoesoel allah hoem begir oe 3alaghir......allahoema amin!!!
MiSsUtReGt4LiFE
01-09-2005, 10:37
Volgens mij was het 1 van deze dagen een nationale feestdag in Frankrijk waarbij alles zoieso vaststaat op de Franse snelwegen... Misschien dat zij nu in de file staan ofzo, niet meteen van het ergste uitgaan meid.. wacht nog effe een dagje af...ze zullen vast wel wat van zich laten horen Insha Allah.. Heb sbar...
oemtarik
01-09-2005, 10:40
ja safah en chemicha jullie hebben ook helemaal gelijk
maar kan echt niets aan doen zit contineu naar buiten te kijken in de hoop dat ze voor de deur, maar inscha allah komen ze gauw tnx dames:kus:
UndercoverAngel
01-09-2005, 10:42
Insha Allah is er niks aan de hand! Maak je niet al te druk, is niet goed voor je. :)
.:UcA:.
chemicha
01-09-2005, 10:45
meid is normaal wat je doet maar de tijd gaat alleen maar langzamer als je op de tijd let en continue uit de raam kijkt - probeer eens wat anders voor de verandering zoals; een lekkere feestmaal bereiden als welkomsgeschenk voor je schoonfamilie
Geloof me dat zullen ze een mooie gebaar vinden want zeg zelf zoveel dagen onderweg betekent alleen dat ze nog geen goede maaltijd binnen hebben alleen maar cascrottes en salades en soeps..
Sterkte en hou ons op de hoogte meid!
oemtarik
01-09-2005, 10:50
he chemicha, mijn koelkast zit helemaal vol met eten
omdat ik ze gisterenmiddag had verwacht
heb veel vlees kipfillet worstjes gehaktburgers drumstiks voor de bbq
als ze vandaag komen hoef ik allen nog maar saldes klaar te maken
oemtarik
01-09-2005, 10:52
:hihi:mism
zou het? het zou me niets verbazen
chemicha
01-09-2005, 10:53
nou dan waar maak je je druk om zet de stoelen dan al buiten en zorg voor verse bloemen en lekkere geurkazen in huis en ze zullen zich dan echt prettig voelen....
:kus: chemich
oemtarik
01-09-2005, 10:54
wallahila
:lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.