Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : The_Eyes!!!!!!!!

T-ManiaC
31-03-2003, 23:18

Heeeeeeeey schatje... thnx voor je mooie avatar :Iluvu: :Iluvu: Hij is echt moeilijk..... :bril: Dikke kus en slaap lekker kanjer!!!!!!!! :love: from me to you....

The_Eyes
31-03-2003, 23:22
Origineel gepost door TouriaTetouania Heeeeeeeey schatje... thnx voor je mooie avatar :Iluvu: :Iluvu: Hij is echt moeilijk..... :bril: Dikke kus en slaap lekker kanjer!!!!!!!! :love: from me to you.... DAG LIEF LIEF LIEF meisje van me. eh geen probleem. je weet toch voor jouw doe ik t graag. enuh je hebt er voor de komende weken genoeg jaja ze heeft er meerdere dames!!!!!!!!!!! so watch out for the avatar`s of touria Tetounia. eh meid ik ga maar eens slapen. en from me 2 u :Iluvu: :verliefd: :zwaai:

T-ManiaC
31-03-2003, 23:27
Origineel gepost door The_Eyes DAG LIEF LIEF LIEF meisje van me. eh geen probleem. je weet toch voor jouw doe ik t graag. enuh je hebt er voor de komende weken genoeg jaja ze heeft er meerdere dames!!!!!!!!!!! so watch out for the avatar`s of touria Tetounia. eh meid ik ga maar eens slapen. en from me 2 u :Iluvu: :verliefd: :zwaai: :wijs: Ciao lieverd....:love:

SweetRose
31-03-2003, 23:28
izzz cool :goedzo:

Marocca
31-03-2003, 23:33

Origineel gepost door ouiam_tet1 damn mooi man ik wil ook een andere avater Ik wil wel eentje voor je maken... ;)

T-ManiaC
31-03-2003, 23:42
Origineel gepost door ouiam_tet1 damn mooi man ik wil ook een andere avater Ja hé..... heeft ie zelf verzonnen... :bril:

T-ManiaC
31-03-2003, 23:44
Origineel gepost door zin 'n midar izzz cool :goedzo: Thnxxxxxxx.... de jouwe ook trouwens :bril:

SweetRose
31-03-2003, 23:48
I know :engel: :stoned: :maf2: