Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn zoontje huilt, krijst als ik uit zijn zicht verdwijn...

ZA3TAR
01-09-2005, 00:13

:traan1: :traan1: wat moet ik doen... als ik effe niet in de buurt ben dan gilt hij zo hardt, dat het net lijkt of hij gevallen is of klappen krijgt... ik kan niet effe de keuken in zonder gegil, en als ik dan naar m toe loop dan is ie stil en lacht ie alsof er niks aan de hand is :kwaad: en ik krijg er echt spontaan hoofdpijn van.. dit is sinds maandag aan de gang, vandaag zo erg dat ik zelf ook in tranen ben gebarst :traan1: ik vind het zielig, maar tegelijker tijd ook heel vervelend :( wie herkent dit ook en heeft tips voor mij of weet hoe het komt :confused: alvast bedankt dames miss france

dahlia
01-09-2005, 00:28
het heet verlatings angst en elk kind ,krijgt het op een bepaalde leeftijd, als je uit zijn zicht verdwijnt dan denkt hij dat je niet meer terrug komt, ik herken je verhaal ik kon er ook helemaal niet tegen en raakte ook vaak in paniek, liet hem huilen, etc, tot ik mijn probleem voor legde aan het concultatie bureau, en zij adviseerde mij om hem juist veel aandacht te geven, vaak de kamer uit gaan en hem even roepen, maar niet laten huilen, want dan worden ze alleen maar banger, het heeft maar kort geduurd zo'n week of 3 toen was het over, maar meid sterkte, ik weet hoe moeilijk het is.

ZA3TAR
01-09-2005, 11:11
dankje wel meid, ik dacht eerst dat verlatingsangst rond de 8e of 9de maand van een baby komt!! mijn zoontje is nu 5.5 maand, en als ik er wat van op zoek op internet dan krijg ik ook verlatingsangst ronde 8 of 9 maand... en ik hoor juist vaker laat maar huilen :confused: ik raak er een beetje in de war van :moe: nou vanaf vandaag zal ik m meer aandacht geven, hopen dat het gaat lukken :goedzo: lief miss nog meer tips zijn welkom :hadj:

tangia21
01-09-2005, 11:12
mijn dochter heeft dat ook (nu minder....door te laten huilen) meid wellah je moet je kind gewoon laten huilen hoor...want ze moeten door die angst wel heen anders heb je echt geen leven meer.

Selly
01-09-2005, 11:45

Is een fase! Niet al te veel verwennen en net als Nesh waha laten HOREN dat je er bent maar niet constant gaan rennen als hij huilt. Wees blij dat je geen boven en beneden hebt, pfew als ik er nog aan terug denk.. Rond 12 maanden krijgen ze het weer, dan kan je je kont niet keren of ze zetten het op een schreeuwen.

marjam1983
01-09-2005, 11:54
Ik vroeg hier ook laatst advies omdat mijn Aya ook veel aand8 vroeg aan me. Pff ze wilde bv totaal niet in haar bed, maar met ons liggen. Iedereen zei gewoon in haar bed doen en laten huilen, en heb hun advies gewoon gevolgd en nu slaapt ze lekker in haar bed en soms laat ik er huilen en dat stopt ze van zelf.

marjam1983
01-09-2005, 11:55
Ik vroeg hier ook laatst advies omdat mijn Aya ook veel aand8 vroeg aan me. Pff ze wilde bv totaal niet in haar bed, maar met ons liggen. Iedereen zei gewoon in haar bed doen en laten huilen, en heb hun advies gewoon gevolgd en nu slaapt ze lekker in haar bed en soms laat ik er huilen en dat stopt ze van zelf. Maar Aymen is ook wat ouder.

Atikaa
01-09-2005, 13:06
Ik had dat ook toen ik klein was vertelde mijn mama, maar kwam omdat we van een kleine huis naar een grote waren verhuist dus sleurde mama mijn relax overal mee, en zette ze me bij het raam, ofwel gewoon op haar rug :p dus komt goed, nu huil ik ni meer :D

Magrebia
01-09-2005, 14:49
Ik had dat ook toen ik klein was vertelde mijn mama, maar kwam omdat we van een kleine huis naar een grote waren verhuist dus sleurde mama mijn relax overal mee, en zette ze me bij het raam, ofwel gewoon op haar rug :p dus komt goed, nu huil ik ni meer :D :hihi: :maf2:

ZA3TAR
01-09-2005, 14:50
thanks ladys, dus het is heel normaal dat hij met 5 maanden dit soort gedrag toont... nou ik zal julie advies zeker volgen :goedzo: liefs miss france en aymen

QuerQue
01-09-2005, 19:06
:traan1: :traan1: wat moet ik doen... als ik effe niet in de buurt ben dan gilt hij zo hardt, dat het net lijkt of hij gevallen is of klappen krijgt... ik kan niet effe de keuken in zonder gegil, en als ik dan naar m toe loop dan is ie stil en lacht ie alsof er niks aan de hand is :kwaad: en ik krijg er echt spontaan hoofdpijn van.. dit is sinds maandag aan de gang, vandaag zo erg dat ik zelf ook in tranen ben gebarst :traan1: ik vind het zielig, maar tegelijker tijd ook heel vervelend :( wie herkent dit ook en heeft tips voor mij of weet hoe het komt :confused: alvast bedankt dames miss france Gewoon laten huilen, dat deden onze ouders vroeger bij ons ook en wij zijn ook goed terecht gekomen. Je zoon gilt omdat hij constante aandacht wellicht gewend is. Dit kun je hem beter op vroege leeftijd afleren, anders zul je 't nog te verduren krijgen als hij wat ouder is. Leg hem gewoon in zijn (maxi,wieg,box wat 't ook mag zijn) en geef 'm wat waar hij mee kan spelen, leg zijn speen in de buurt en loop gewoon weg. Ga doen wat je moet doen en blijf af en toe even polshoogte nemen. Hij moet leren dat je niet om de haverklap om hem heen kunt blijven hangen. Anders zal hij heel erg hangerig worden op zo eenjonge leeftijd is 't nog leuk, maar wanneer hij 4 is ga je jezelf de haren uit je hoofd trekken. Succes ermee:D

Nysha
02-09-2005, 00:14
ooohw mijn nichtje heeft dat ook nu zoooooo erg, men zus kan geen kant meer op!! het is zooo irrirant en we worden echt helemaal gek en ze gaat echt krijsen mijn schatje ;) mijn zus laat haar ook huilen , en aandacht geven als ze weer terug is en ik zing en dans met haar....zij is de enige die men stem kan verdragen hihihihihi en dan is ze ook wel stil grpetjes nysha