Bekijk originele versie : Wie zou ooit terug willen naar Marokko
hallo lieve broeders en zusters
Ik hoor van veel meiden dat ze ooit terug willen naar marokko ,
Wat denken jullie er van , Wie zou ooit op zijn oude dag terug naar marokko willen gaan en waarom ?
SweetRose
31-03-2003, 23:29
Waarom niet....:zwaai:
maar wel later hé ..veeel later :rolleyes:
ja zeker. Als ik met pensioen ga lekker pendelen tussen nederland en marokko insjallah.
Niet naar Marokko maar wel naar Egypte :stout:
Ik zou heel graag naar marokko willen gaan en daar ook blijven, maar helaas is dat nu niet realistisch :(
XXDUNYAXXX
01-04-2003, 10:00
nee hoor ik zou zeker NIET terug gaan
ik ben hier geboren en leef hier,
ik zal marokko natuurlijk nooit vergeten, ik ben en blijf een marokkaanse. maar ik ken nederland meer als dat ik marokko ken.
en wat zou ik daar helemaal in me eentje moeten doen, me fam. is allemaal in ned.
dus nee ik zou absoluut niet daar heen gaan om daar te wonen!
en wat het teruggaan betreft het is niet TERUG gaan, want ik heb er NOOIT gewoond!!!!
ik bedoel wij zijn de derde generatie zulke vragen mag je aan de eerste generatie vragen en aan de mensen die hier komen wonen door importhuwelijken.
Niet aan de mensen die hier zijn geboren en getogen en hier hun hele leven lang zijn en hier studeren en de taal vloeiender spreken dan hun moedertaal.
GEGROET DUNYA
PerfectTangawia
01-04-2003, 10:00
Origineel gepost door zin 'n midar
ja ik zou ook heel graag terug willen.. MAAR ECHT HEEEEEEEL LATER PAS..
tangawia
iedereen gaat wel terug, vroeg of laat, levend of dood in een kist :D en ik hoop voor mij en voor jullie allemaal levend terug
XXDUNYAXXX
01-04-2003, 10:24
ik heb gezegd ik zou er niet terug willen gaan om te wonen, dat is een vrijwillige keuze!! en bij de stelling stond er niet bij :
STEL ER BREEKT OORLOG UIT ZOU JE DAN NAAR MAROKKO WILLEN GAAN!
dat is dan weer een ander verhaal.
en dat importhuwelijk ik ben het met je eens een huwelijk is een huwelijk maar dat is niet wat ik zeg vergeet niet er word een persoon van een ander land gehaald !! = import! dus het is wel een importhuwelijk en dan is het wel een huwelijk als alle andere huwelijken ,maar er komt iemand van een ander land!!
ja tegen DIE mensen kun je zeggen zou je TERUGGAAN!! aangezien er bij ons geen sprake is van TERUGGAAN omdat we er simpelweg nog nooit gewoond hebben!!
EN LIEVE SCHAT LEES ME TEKST OPNIEUW WANT IK NIET GEZEGD NOOIT!!!
GEGROET DUNYA
XXDUNYAXXX
08-04-2003, 12:46
jazeker een huwelijk is een huwelijk dat is ook niet iets wat ik tegen spreek!
maar een IMPORTHUWELIJK is gewoon dat een ander uit een ander land komt voor zijn'haar huwelijk.
dat is een NORMAAL woord, je kan er niet tegen dat ik dat gebruik! want dat is gewoon hoe je dat soort huwelijken noemt PUNT!
en ja dat is ook gewoon een huwelijk maar wel een importhuwelijk
enne lieve schat een nederlanders nee dat is iets wat ik niet wil worden, dus leg me geen woorden in de mond!
en mocht je mij zien ik draag een hoofddoek, spreek de marokkaanse taal en ben net als ieder ander marokkaanse meid, dus zeg alsjeblieft niet dat ik een nederlander wil zijn!
want lieve schat ik zou niets anders willen zijn als een marokkaan!! en dat is nou juist wat ik ben ! ;)
gegroet dunya
HalfBlood
08-04-2003, 12:49
Origineel gepost door zin 'n midar
mooie oog heb je ! :D.
Oem_Lena
08-04-2003, 12:57
ik wil terug naar marokko INSALLAH
bint_duh_bledie
08-04-2003, 12:59
als ik getrouwd ben ga ik zeker terug
even sparen een paar jaartjes samen met mijn man werken
en dan zonder twijfels terug
naar mijn eigen land
ik heb het een jood beloofd
die zei ooit tegen mij
van rot op ga terug naar je eigen land
en ik zei van wallah dat beloof ik jou
maar ik ga natuurlijk terug voor mezelf
wallah als ik geld heb dan heb ik hier niets te zoeken
AsMaE_Kenitria
08-04-2003, 13:44
Ik ga ook ooit terug inshallah:D
Ik zei eerst altijd van nee dat kan ik niet enz, ik ben in nl opgegroeid, maar nu , nu ga ik echt anders denken over die dingen. Marokko is ONS land, daar voel ik me echt thuis:Dals ik er ben straals ik gewoon voel me er echt super op me gemak. Dus vandaar:D, maarre nu nog niet, ik ga eerst me studie afmaken en een cursus frans volgen:rolleyes: hahaha en dan inshallah naar marokko:D
liefs asmae,
Missynajat
08-04-2003, 13:54
Ik zou later echt wel terug gaan Marokko!! Mijn familie is hier dan wel al 3 generaties lang. Mijn grootouders zijn naar Nederland gekomen, maar ik zou zeker later in Marokko willen wonen en af en toe 'op vakantie' naar Nederland.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.