Bekijk originele versie : snor!
lel3ariffia
31-08-2005, 17:53
hallo allemaal,
wie kan me vertellen om het beste van je snor af te komen en ik bedoel daarmee nie scheren want dat komt sneller terug heel veel hebben mij deze hieronder afgeraden:
-scheren
-ontharingscreme
wie kan me het beste oplossing geven dus dat het minder en langer en voor altijd af ben?
is het toch maar een laserbehandeling?
mocroyassin
31-08-2005, 18:03
ja een laserbehandeling zou de beste zijn maar het kost veel en je moet het om de 2 weekjes doen en dan 9 keer lang.
heeft een buurmeid van mij gedaan bij haar bakenbaard maar scheeren zou ik zekker niet doen.
sweetmarocgirl
31-08-2005, 18:16
Je moet zeker niet gaan scheren. Een snor scheren, dat mogen alleen de mannelijken onder ons. Een laserbehandeling is effectief, maar wel duur. Je kunt het beste denk ik gewoon epileren.
succes ermee, meid
harsen met veet... doet ffetjes pijn... maar daarna komen ze heel dun en zacht terug als je het een paar keer doet ;) succes :goedzo:
missmarokaantje
31-08-2005, 18:58
jah of elpileren doe ik ook ik doe het al best wel lang en het duurt steeds langer vor dat ze terug komen
gebruik Streps
Is een Ovaal pakje..
Superhandig :goedzo:
sweetAisha
31-08-2005, 22:50
hai girls,
Kijk om er voor altijd af te zijn, ja dan wordt het toch de laserbehandeling. maar ik epileer ook mijn wenkbrauwen en mijn snor en mijn kin...(daar heb ik af en toe van die irritante haartjes) maar ik doe het met draad.. laat het eigenlijk doen door een turkse vrouw.. ze kan het echt goed.
en je snor blijft best lang weg de mijne dan he, en ik ga voor mijn wenkbrauwen echt om de tien dagen.. want als mijn wenkbrauwen niet mooi zijn voel ik me helemaaaal niet verzorgd.
maar met draad is echt beter.. en de haartjes komen ook wat minder terug zeg maar.. er zijn ook vrouwen uit iran en irak .. turkije.. die het met draad doen.
succes liefs Aisha
Krullenboll
31-08-2005, 23:21
hallo allemaal,
wie kan me vertellen om het beste van je snor af te komen en ik bedoel daarmee nie scheren want dat komt sneller terug heel veel hebben mij deze hieronder afgeraden:
-scheren
-ontharingscreme
wie kan me het beste oplossing geven dus dat het minder en langer en voor altijd af ben?
is het toch maar een laserbehandeling?
Met touw weghalen kan je bij de kapper doen! ;)
Succes ermee! :)
Groetjes powerpuffgirl :bril:
wat d8 je van blonderen??? :D
dat doen ook mensen die ik ken
ja je ziet er niets meer van later :D
lel3ariffia
02-09-2005, 17:40
hoe lang blijft het weg als je hem hars?
ik heb ook gehoort dat je meer haren krijg van het harsen.. klopt dat?
Miss_Zainab
02-09-2005, 19:12
mijn moeder haalt haar snor weg met touw ze kan het zelf doen, :)
Boetajna
02-09-2005, 22:03
Met touw harsen is inderdaad :goedzo: :goedzo:
ik raad blonderen af want je ziet het wel en je huid verkleurt na een tijdje ook het beste is epileren het duurt best wel lang maar je bent er dan echt heel lang vanaf maar ligt er ook aan of je veel hebt als je echt veel hebt kan je beter lazerbehandeling doen.
Sccs
Rajae_zinaa
03-09-2005, 15:33
Jaa klopt met van die touwtjes weg laten halen ..
Shab_Royalty
03-09-2005, 17:46
Touw of pincet.....Niet scheren!!! dan wordt het net als mannen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.