Bekijk originele versie : de nieuwe wet is deze al in gegaan of nie!!!!
rifiaroosje
31-08-2005, 14:00
wie weet hoe het nou precies zit met dat wet over iemand die je naar nederland wilt halen,
hoe zit het nou precies is dat wet al in gegaan enzo nee gaat het nog in en wanneer ik zou dit graag willen weten
plzzzzzzzz help mij
en op website ind.nl staat niks vandaar dat ik het aan jullie vraag en of deze als nog in gaat en welke maand enz.. :(
kruipkuiken
31-08-2005, 14:03
Das niet zo makkelijk meer.
vraag het de vreemdelingendienst.
hier is de site (http://www.vreemdelingendienst.tk/)
MissRabat1
31-08-2005, 16:30
Over welke van de wetten heb je het? Het nederlands leren in het land van herkomst die gaat als het goed is in Oktober in.
Ikheb gehoord dat ze pas in december ermee beginnen in verband met computerstoringen in Marokko. De Marokkanen zijn er nog niet klaar mee.
justice21
31-08-2005, 22:10
jullie moeten in ieder geval allebei 21 zijn.
en de gene in Nederland moet iets in de 1300 euro netto verdiennen.
voor zover ik weet moet je binnenkort ook nog eens de Nederlandse taal in het land van herkomst leren.
en daar een certificaat voor behalen.
x_sweety_x
31-08-2005, 22:26
jullie moeten in ieder geval allebei 21 zijn.
en de gene in Nederland moet iets in de 1300 euro netto verdiennen.
voor zover ik weet moet je binnenkort ook nog eens de Nederlandse taal in het land van herkomst leren.
en daar een certificaat voor behalen.
en woning op je naam hebben toch?
justice21
01-09-2005, 02:47
en woning op je naam hebben toch?ja klopt is ook zo! volgens mij nog een paar dingen, ik weet alleen niet wat
rifiaroosje
01-09-2005, 10:36
bedankt dat is wat ik wou weten, die wet gaat toch zo ie zo door dus
bedankt meiden en jongens :goedzo:
rifiaroosje
01-09-2005, 10:37
Over welke van de wetten heb je het? Het nederlands leren in het land van herkomst die gaat als het goed is in Oktober in.
ja over dat en andere wet!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.