Bekijk originele versie : Pubers, waarom al die vooroordelen?
BentDagilia
01-05-2002, 12:50
Hey allemaal,
Twee dagen geleden had ik hier een hele grote discussie dat over abdenour en hezbollah ging en ook over Hamas. Op het eind pakte ze me weer op me leeftijd. Ik kreeg dit naar me hoofd gegooid "moet je niet al in je bed liggen"erg kinderachtig maar ja dit word regelmatig gezegd. Waar staat dat pubers vroeg moeten slapen, waar staat dat pubers niks weten waar staat dat pubers het recht niet hebben om te reageren op Marokko.nl
Ik ben 15 .. oud niews... maar voor de meeste is het echt kicke om een pubertje als ik te UHUM UHUM pesten. want ze zijn het zelf toch nooit geweest. Nou ik wil tegen diegene zeggen diegene die zo denken over pubers die zijn zo kinderachtig dat ik er bijna van ga lachen :D Leeftijd is maar getal. Aangezien jullie me ook vaak pakken op reacties waarbij ik vaka me woede uit omdat er gewoon STUPID mensen hier rondlopen ( maar ja dat houdt de boel leuk ) vinden het mensen ENORMMM leuk om mij daar op terug te Pakken... ALs jullie niks te maken willen hebben met een Puber dan moeten jullie diegene met rust laten... wat maakt jullie het suprieure ras? Alleen omdat jullie boven de 18 zijn ... ZO ZIELIG ZIJN JULLIE
Ik heb nu speciaal een topic geopend over dit zodat jullie alles kwijt kunnen over pubertjes ... omdat jullie die leeftijd nog nooit hebben meegemaakt. :p
Ik verklaar deze topic OFFICIEEL VOOR GEOPEND
Bent Dagilia :zwaai:
SaraZena
01-05-2002, 13:10
Jij bent echt een schatje, weet je dat!!
igzeneej
01-05-2002, 13:17
Jah ik merkte het ook !!! :D
Zie het als een overwinning !!! mensen kunnen geen reactie geven op jou goede vraag/verhaal/enz. en proberen je dan anders aan te pakken !!!
Ik ben ook een puber !!! nou adolecent !!! ...en ik vind het heel zielig dat menen op hun leeftijd worden beoordeeld !!!
:zwaai: groetjes aan al mijn puber brothers and sisters !!! :D
BentDagilia
01-05-2002, 13:22
Inderdaad de mensen die deze woorden tegen me hebben gezegd reageren niet... en als een overwinning zie ik het zeker :D
WORDT MAAR LEKKER GEK :D
Bent Dagilia
Bent Dagilia,
Gelijk heb je. Wij moeten mensen niet op leeftijd gaan beoordelen, maar op de manier van communiceren. Omdat de meeste op dit forum jou persoonlijk niet kennen en ze dus alleen kunnen oordelen op de manier hoe jij communiceert met ze, dan moet je je niet beledigt gaan voelen als ze hun mening geven over jou gedrag.
Je geeft zelf toe dat je vaak kwaad wordt en dingen zegt die nergens opslaan. Dus je sociale vaardigheden zijn nog niet zo ver ontwikkeld dat je je emoties onder controle kan houden. Mijn tip: trek je niet alles te persoonlijk aan. We zijn hier om te discussieren, soms ben je het met de een eens en met de ander soms niet. Nogmaals als jij wordt aangevallen op de manier hoe jij communiceert moet je er niet verbaasd van zitten kijken als ze dat vergelijken met je leeftijd.
als ik het zo van twee kanten bekijk.
dan zitten jullie allebei fout.
blijkbaar kennen jullie het woord RESPECT niet!!!
Origineel gepost door Harde
Respect komt op de eerste plaats.
igzeneej
01-05-2002, 13:43
Origineel gepost door Harde
Of jij kent het niet !!! (Respect komt van 2 kanten)
ghazella
01-05-2002, 13:44
juist meisje hellemaal gelijk. er word altijd gekeken naar de leeftijd.
gaat er iemand schelden of zo den zeggen ze gelijk ga leren PUBER of zo
echt irritant is dat
bent dagilla trek je niks van die mensen, iedereen is puber geweest. er geniet ervan, dit zal niet lang duren.
igzeneej
01-05-2002, 13:46
En ook al zou respect van je jongste moeten komen !!!
Ten eerste "Wie zegt dat jij je echte leeftijd zegt"???
En Ten tweede het gaat om de geestelijke ontwikkeling !!! die duid je niet aan in getallen !!!
:zwaai:
igzeneej
01-05-2002, 13:48
Origineel gepost door Bent Dagilia
Inderdaad de mensen die deze woorden tegen me hebben gezegd reageren niet... en als een overwinning zie ik het zeker :D
WORDT MAAR LEKKER GEK :D
Bent Dagilia
Don't toutch my puber sister !!!!!!! :D
Origineel gepost door igzeneej
Of jij kent het niet !!! (Respect komt van 2 kanten)
Ig.
Goed lezen en goed begrijpen!!!
dounia_dana
01-05-2002, 15:11
Origineel gepost door Emshoom
wat?????? slechts 15j??? oh my god ! ik maar al die tijd denken van...
hahahaha, never mind girl, i'm just kidding here !
zeg meisje? 15j of niet, laat je niet kisten en bijt maar eens flink van je af, laat je zeker niet doen....door niemand niet !
greetings,
Emshoom
ps ik ben de 15j al eeuwen gepasseerd, toen ik 15j was stonden de Beatles op NR 1, stuurde men de 1ste bemande vlucht naar de ruimte en er bestonden nog geen Big Macs of Whoppers :D
EMSHOOM BEN JIJ DAN ZO OUD?!
DOUNIA DANA
igzeneej
01-05-2002, 15:14
emshoom wel !!!! :D
...
SaraZena
01-05-2002, 15:20
Origineel gepost door dounia_dana
EMSHOOM BEN JIJ DAN ZO OUD?!
DOUNIA DANA
die is zwaar bejaard, joh!
hij zit ook al in het bejaardentehuis en hij is de enige bejaarde met een pc :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.