Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat een marokkaan nooit zou zeggen

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
31-03-2003, 19:33

:stout: read and huiver :D Wat zal je een Marokkaan(se) nou nooit horen zeggen... > >"..mama, mag ik geld voor een pakje condooms??.." > >moeder: "vraag het aan je vader, > want ik denk dat hij nog een pakje over heeft van gisteren, > het is wel aardbeismaak, maar ik vond het niet lekker.." > >"..Pa kan je even deze brief van de gemeente voor me invullen ik > snap sommige vragen hier niet.." > >dochter : "...vader, ik heb 10euro uit je portemonnee gepakt > omdat ik geen sigaretten meer heb...tot vanavond..." > >vader: "...beslama benti en mooi topje heb je daar aan.." > > >Zoon tegen vader: "..Ik moet een werkstuk voor Nederlands maken. > Kan jij het straks op spelfouten controleren.." > >"..Pa...Ik heb deze Pradas voor 220 euro gekocht!.." > >"....Hey Achmed, ik kom vandaag een kwartier eerder..." > >"..Papa waarom krijg jij de grootste stuk vlees?.." > >"..Pa, waar gaan we dit jaar op vakantie?.." > >vader tegen dochter: "..komt jou vriend van avond gezellig mee eten.." > >Of als zn dochter samen met haar vriend uit haar kamer komt: >"…Jullie hebben het wel veilig gedaan he?.." > >"..Achmed ga eens kijken wat je zus daarboven aan het doen is met >Richard?.." > >"..Pa, zou je me krantenwijk morgen kunnen overnemen.." > >"..Het is vandaag woensdag oftewel we weten aardappelpuree.." > >"..Hassan let jij vandaag op je broertje ik en je moeder gaan vandaag >naar de bios.." > >"..papa mag ik een sigaretje van jou? Mijn shag is op.." > >"..Hey Pa...check die lekker chick aan de overkant..." > >"..ook al ben je homo zoon, ik blijf van je houden..." > >(vader tegen zoon) "...Hassan schuif op ik wil even internetten.. " > >"....geen sterke drank jongens, breezers en bier mag wel..." > >"..Mam, wil je ff kijken naar die wietplantjes naast de na3na3 in de >tuin??.." > >"..Papa, ik heb gelijk je heb het helemaal fout het zit namelijk zo.." > >Zoon: "..Pa, Check deze foto van een meisje gekregen.." >Pa:"..Aaaaaaaaaaaai...Zij doet ouwe!...Heeft ze nog een lekkere zus?.." > >meisje zegt tegen dr moeder: >"...mam, Ka et 3arfi hadak Gregory, hadak el 3azzi, we hebben gisteren >voor het eerst je-weet-wel..." >Moeder antwoord:"...gossie, ewa gouli meid, of beter gezegd Dame, hoe >was het?" > >"..Achmed als je op ballet wil dan doe je toch.." > >"..Wat zei je zoon? Wil je 500 ? lenen.. zeg dat dan gelijk.." > >"..Vader tegen dochter: "schat, hier 200 euro, ga lekker winkelen.." > >"..Hé Pa, als je toch boodschappen gaat doen, > neem dan gelijk een pak Always mee en dan die ultra dunne hè.." > >vader:"...Fatima binti, mag ik een sigaret van jou krijg je straks >terug, > als ik een nieuw pakje heb gekocht!!! > >"..Nee ik houd niet van diesels, die maken teveel geluid.." > >moeder zegt: 'maar dochtertje toch...ga jij maar iets anders doen, > dan zal ik wel dweilen en eten maken.jij moet niets >doen... > >"Vader ik heb een ongeluk gehad met je wagen" >"Da is nie erg fouten maken is menselijk" > >"...zoon,als je wil trouwen met > die bekeerde Nederlandse vriendin van jou, > doe het dan! > Laat de buren maar denken wat ze willen.." > > >Dochter tegen Vader: "..waarom hoef jij nooit af te wassen?.." > > >"Papa kan je me met biologie hebben.. Ik snap iets niet van het >hoofdstuk voortplanting.." > > >Dochter tegen vader: " Ik ga uit, doei! " >vader tegen dochter: "Veel plezier en doe de groeten aan Youssef!" >Dochter tegen vader: " dank je, maar het is al uit met Youssef, ik ga >met Mootje" > >"..Papa kan je me naar school brengen, heb geen zin om te fietsen.." > >"..Papa, je moet echt basic instinct zien..zitten een paar goede scenes >tussen.." > >zoon tegen moeder: ".. alweer marmita, ik ga wel naar de friettent dan >hoor.." > >"..papa, het is uit met me vriend.." > > >dochter tegen vader: "..Papa ik ben vandaag ongesteld dus let niet op me >buien.." > >vader tegen moeder, voor ze naar Marokko vertrekken: >"Saliha we hebben nog genoeg plaats in de kofferbak, er kan nog wel wat >bij.." > >"..Kijk papa ik heb een nieuwe tatoeage van Jennifer Lopez.." > >

00karima00
31-03-2003, 19:34
whuahahahahhahah jaah klopt :hihi:

chicamaroquia
31-03-2003, 19:35
Sommige dingen wel hoor! :hihi:

Chaimaa
31-03-2003, 19:36
wollah k heb gelachen :lol: :D

jawhara1
31-03-2003, 19:36

Wel grappig :lol: maar de messte dingen hoor je hier bij mijn thuis wel hoor . Ken je dat als je een kanibaal van een broer hebt en een gekke moeder

slimiatje
31-03-2003, 19:39
helemaal waar

Shining_Star
31-03-2003, 19:46
:hihi: ik lach me helemaal suf :hihi:

kickgirl
31-03-2003, 19:48
een aantal dingen zegt mn vader wel tegen me of ik wel tegen hem. Maar voor de rest heb ik zekersssss gelachen

Somaya_Riffia
31-03-2003, 20:57
hahaha :goedzo:

RaZer
31-03-2003, 21:34
hahahahahahhaahahahaha shit ik voel me nu echt stoer ik ben namelijk die TOPIc begonnen :bril: en iemand zou het kopieren en rondsturen via mail hahaha shit :bril:

chicamaroquia
31-03-2003, 21:40
Origineel gepost door RaZer hahahahahahhaahahahaha shit ik voel me nu echt stoer ik ben namelijk die TOPIc begonnen :bril: en iemand zou het kopieren en rondsturen via mail hahaha shit :bril: stoer zeg :rolleyes: :D

RaZer
31-03-2003, 21:43
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=39509 hier is het bewijs.. :D

LelyDames
31-03-2003, 21:43
whuahahahhahaha ik lig helemaal in een scheur maar je bent er een paar vergeten yemmah pff tampons zitten echt niet lekker joh tegen je broer: heee heb jij mijn rode string ergens gezien?? broer tegen jou; jaa hahaha hij ligt bij mounier thuis ben je het nu al vergeten je kwam gisteren nog helemaal bezopen thuis. moeder tegen jou: wie is die leuke jongen waarmee je voor de deur stond? vader: hee ga je vanavond niet uit?? jij tegen je pa: neee maar vind je het goed als moo hier komt logeren? pa: ja tuurlijk willen jullie onze kamer?? je broer: ey me vriend vind je leuk he? je broer: hee heb je weer lopen rotzooien met sergio? je pa; de surinaamse jongen was aardiger dan die van gisteren je moeder: ik heb een leuke topje voor je gekocht je pa: kom we gaan samen een clitoris piercing voor je zetten je broer: je hebt echt mooie borsten als je me zusje niet was............. je vader: wil je borstvergroting stoer toch broer:heb lef en ga in de playboy je moeder: ben je mal ga jij maar lekker met sjoerd naar je kamer ik red me wel hier in de keuken

RaZer
31-03-2003, 21:49
Origineel gepost door LelyDames whuahahahhahaha ik lig helemaal in een scheur maar je bent er een paar vergeten yemmah pff tampons zitten echt niet lekker joh tegen je broer: heee heb jij mijn rode string ergens gezien?? broer tegen jou; jaa hahaha hij ligt bij mounier thuis ben je het nu al vergeten je kwam gisteren nog helemaal bezopen thuis. moeder tegen jou: wie is die leuke jongen waarmee je voor de deur stond? vader: hee ga je vanavond niet uit?? jij tegen je pa: neee maar vind je het goed als moo hier komt logeren? pa: ja tuurlijk willen jullie onze kamer?? je broer: ey me vriend vind je leuk he? je broer: hee heb je weer lopen rotzooien met sergio? je pa; de surinaamse jongen was aardiger dan die van gisteren je moeder: ik heb een leuke topje voor je gekocht je pa: kom we gaan samen een clitoris piercing voor je zetten je broer: je hebt echt mooie borsten als je me zusje niet was............. je vader: wil je borstvergroting stoer toch broer:heb lef en ga in de playboy je moeder: ben je mal ga jij maar lekker met sjoerd naar je kamer ik red me wel hier in de keuken die zijn zeker ook goed... zie deze link http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=39509 zo waren we begonnen.. jammer dat je er niet was.. dan hadden we nog meer kunnen lachen :D

chicamaroquia
31-03-2003, 21:52

Origineel gepost door RaZer http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=39509 hier is het bewijs.. :D Ik ben overtuigd :D

Pagina's : [1] 2