Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwde mevrouwtjes, lopen jullie hand in hand met jullie man?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Nassima_b
31-08-2005, 02:09

Salaam alikoum Vaak zie ik vele koppeltjes lopen. Pasgetrouwden lopen nog wel hand in hand. :D Ik zie nooit 'n koppeltje hand in hand als er een kind bij is. Hierbij wil ik aan jullie vragen (uit nieuwsgierigheid), loop jij hand in hand met je man? Onze mams en paps zie je niet vaak hand in hand lopen, nee. :p Graag jullie antwoord, Nassima. Wa salaam alikoum

Atikaa
31-08-2005, 02:10
mijn ouders lopen nog hand in hand samen ook al zijn we met hen

Nassima_b
31-08-2005, 02:14
mijn ouders lopen nog hand in hand samen ook al zijn we met hen Zo leuk. :o Mijne zie ik dat niet zo snel doen hoor. :hihi: Eerder gewoon langs mekaar. Bedankt voor je bijdrage. :kus:

waterlelie
31-08-2005, 08:34
Ik moet van mijn man aan zijn hand lopen. Hij doet vaak een arm over mijn schouder. Als ik dat niet doe wordt hij boos. Hij doet dit ook als zijn ouders erbij zijn. Als we bij mijn schoonouders thuis op de bank zitten doet hij ook een arm om mij heen. In het begin schaamde ik me rot maar nu ben ik het gewend. Mijn man zegt ook gewoon zina djellie of andere lieve dingen waar zijn familie bij is. Zijn ouders zijn ook erg lief tegen elkaar en zeggen lieve dingen tegen elkaar waar hun kinderen bij zijn. Mijn schoonvader noemt zijn vrouw nooit bij naam maar noemt haar hbiba djellie. In het begin moets ik echt wennen aan al die dingen. Bij ons thuis was dat allemaal heel anders....

UndercoverAngel
31-08-2005, 08:37

Ja wij lopen hand in hand als wij alleen zijn. Als wij met onze ouders zijn doen wij dit niet uit respect ;) Same here, zonder zijn ouders lopen we altijd hand in hand! Ik zou me doodschamen om hand in hand te lopen met zijn ouders erbij. :o .:UcA:.

UndercoverAngel
31-08-2005, 08:41
Mijn schoonmoeder geeft aan dat dat juist heel normaal is ...... ze vind het juist heel leuk als we samen lopen en wij hand in hand .... ;) Het is niet zo dat zijn ouders het niet normaal vinden, maar IK schaam me ervoor vooral met z'n vader. Zijn moeder maakt juist altijd grapjes over ons en mijn man pakt me heel vaak stevig vast als ze erbij is :o , maar nogmaals IK voel me niet op mijn gemak. ;) .:UcA:.

UndercoverAngel
31-08-2005, 08:56
dan heb ik hele ouderwetse schoonouders :( volgens mij vinden ze het al erg als ik naast hem zit (mijn man) Ach meid, alle ouders zijn anders! Sommige vinden het doodnormaal en andere vinden het hsoema. Bij mij is het juist dat ik het niet kan, ben wat dat betreft echt verlegen. Maar naast elkaar zitten doen we wel gewoon, mijn gaat het meer om handjes vasthouden etc.. :o Maak je niet druk, je ziet je schoonouders hoogstens 1 keer in het jaar. De rest van het jaar kun je lekker op de schoot van je man zitten als je wilt! :D .:UcA:.

waterlelie
31-08-2005, 08:56
Het is niet zo dat zijn ouders het niet normaal vinden, maar IK schaam me ervoor vooral met z'n vader. Zijn moeder maakt juist altijd grapjes over ons en mijn man pakt me heel vaak stevig vast als ze erbij is :o , maar nogmaals IK voel me niet op mijn gemak. ;) .:UcA:. Dat komt misschien omdat wij dat van huis uit niet gewend zijn. Ik heb mijn ouders nooit iets liefs tegen elkaar horen zeggen. Het was altijd zo afstandelijke en oppervlakkig. Ik dacht dat alle ouders dat zo deden totdat ik mijn schoonouders zag. Mijn schoonvader is erg trots op zijn vrouw en laat dat in alles merken. Zo hebben ze ook hun zonen opgevoed. (ikke blij zeg)

7alawa
31-08-2005, 09:01
De profeet liep altijd hand in hand met zijn vrouwen, om aan te geven dat het zijn vrouw was!!! Laat de profeet en zijn vrouwen een goede voorbeeld voor ons zijn!

kaftanmode
31-08-2005, 09:07
wij lopen ook altijd hand in hand, arm in arm, als we met mijn ouders zijn dan niet, we zitten wel naast elkaar, en pesten elkaar vaak, maar voor de rest schaam ik me, bij zijn moeder ( vader is overleden allahierhmou ) gaat het losser en kunnen we gerust hand in hand lopen, ook al doe ik het niet gemakkelijk, maar we pesten elkaar wel vaak, bij hen is het normaal.

Samira_C
31-08-2005, 09:10
Ik loop ook hand in hand met me man, maar als me ouders er bij zijn nee daar schaam ik me voor. En bij me schoonfamilie nee daar schaamt ik niet voor en hij ook niet.

TouriTouri
31-08-2005, 09:12
Voordat we kinderen hadden liepen wij ook altijd hand in hand, nu gaat dat helaas niet meer aangezien mijn man de kinderwagen moet voortduwen.... :traan1: Maar ik zou het ook niet durven bij mijn ouders hoor, soms vergeet mijn man het en dan noemt hij mij ook bij mijn koosnaampje...nou ik weet niet hoe snel ik me dan uit de voeten moet maken! :o Bij zijn familie weer juist niet, dan zijn we wel close en een keer waren we aan het winkelen in Marokko en moesten we bij een winkel wachten er was maar 1 krukje dus mijn man ging zitten en ik ging automatisch op zijn schoot zitten...oeps.. :maf: ...mijn schoonmoeder maakte een opmerking van..ya igwan l moeslimien (mijn man droeg sinds kort een baard :hadj: )..dat was dus een stapje te ver, en ik schaamde me dood en mijn man net zo!!

laila00
31-08-2005, 09:13
De profeet liep altijd hand in hand met zijn vrouwen, om aan te geven dat het zijn vrouw was!!! Laat de profeet en zijn vrouwen een goede voorbeeld voor ons zijn! he als jij een hadith hierover kent wil je die dan plaatsten? ;) thanks

tangia21
31-08-2005, 09:15
eerst liepen wij ook altijd hand in hand....maar nu de kinderwagen is en ook nog eentje lopend naast ons gaat het helaas niet.Hij duwt dan de kinderwagen en ik heb dan zijn arm vast :hihi:

laila00
31-08-2005, 09:20

wij lopen ook altijd hand in hand maar in bijzijn van mijn ouders absoluut niet daar durf ik niet eens naast hem te zitten ik schaam me dan helemaal dood!! :o en bij mn schoonouders zitten we wel altijd naast elkaar en plagen enzo ik zit ook vaak aan zn haar ik moet er niet aan denken om dat bij mn ouders te doen...

Pagina's : [1] 2 3 4 5