Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom meer vrouwen in hel dan mannen en waarom mannen trouwen met meer vrouwen?

Pagina's : [1] 2 3

Vreemdeling3000
31-03-2003, 18:23

Salaamoe alaykoem moslimoen, Vraag 1: Sommige vragen zich wel eens af, waarom za het overgrote deel van de Hel bestaan uit vrouwen? Antwoord: Omdat er meer vrouwen zijn dan mannen ps: In het Paradijs zal het over grote deel ook bestaan uit vrouwen (die kennis heb ik opgedaan n.a.v. een les afgelopen weeken). Vraag 2: Waarom mogen mannen met meer (vier) vrouwen trouwen en vrouwen niet met meer mannen? Antwoord: Is geen disciminatie of voortrekken van het mannelijk ras...maar omdat er simpelweg meer vrouwen zijn dan mannen en op deze manier iedere vrouw voorzien (kan worden) wordt van een man Mohammed :bril:

yasminne
31-03-2003, 18:51
hahaha, nou nee zou mn man niet willen delen. Sorry

shafia
31-03-2003, 20:36
waarom niet? het is de islam, en Allah swt heeft het zo gewild als jou man het wil zou ik het niet tegen spreken het is en blijft geloof je kan toch ook niet zeggen sorry ik wil geen hoofdoek dragen of sorry ik wil drinken p.s dit is mijn mening iedereen mag die hebben natuurlijk (het zal misschien wel even moeilijk zijn maar de islam keurt het goed dus zal ik dit ook moeten doen) walikom salaam Shafia

Gangstah
31-03-2003, 20:52
Origineel gepost door shafia waarom niet? het is de islam, en Allah swt heeft het zo gewild als jou man het wil zou ik het niet tegen spreken het is en blijft geloof je kan toch ook niet zeggen sorry ik wil geen hoofdoek dragen of sorry ik wil drinken Ja, dat is zo. Een man moet wel zoveel vrouwen en dan kinderen goed kunnen eten geven alleen.

shafia
31-03-2003, 20:53

ja klopt hij moet ze even veel liefde geven en even goed kunnen onderhouden als hij daar aan twijfeld moet hij het niet doen

shafia
31-03-2003, 21:04
islam is islam p.s hoe komt het dat je zo vijandig tegen bekeerde moslims bent? snap het niet hoor maar ja

illipilli
31-03-2003, 21:20
Origineel gepost door Mohammed1980 Salaamoe alaykoem moslimoen, Vraag 1: Sommige vragen zich wel eens af, waarom za het overgrote deel van de Hel bestaan uit vrouwen? Antwoord: Omdat er meer vrouwen zijn dan mannen ps: In het Paradijs zal het over grote deel ook bestaan uit vrouwen (die kennis heb ik opgedaan n.a.v. een les afgelopen weeken). Vraag 2: Waarom mogen mannen met meer (vier) vrouwen trouwen en vrouwen niet met meer mannen? Antwoord: Is geen disciminatie of voortrekken van het mannelijk ras...maar omdat er simpelweg meer vrouwen zijn dan mannen en op deze manier iedere vrouw voorzien (kan worden) wordt van een man Mohammed :bril: he jongen ik vraag me faf of dat sirieus is . de reden waarom er meer vrouwen in de hel zijn dat is hun tong.

Vreemdeling3000
01-04-2003, 10:54
Origineel gepost door illipilli he jongen ik vraag me faf of dat sirieus is . de reden waarom er meer vrouwen in de hel zijn dat is hun tong. is dat de reden waarom er meer vrouwen in de Hel zullen zijn? Dat betwijfel ik, maar ik heb ook zoiets gehoord...maar hebben mannen dan geen last van hun tong? roddelen mannen niet (zoveel), zeggen mannen geen (niet zoveel) slechte dingen? lijkt me sterk...maar je kan gelijk hebben...Allahu a3lem Mohammed :bril:

Bleu_Sky
01-04-2003, 10:55
Tegenwoordig is het in Nederland niet nodig om een man te hebben om jezelf en je kinderen te kunnen onderhouden. Daarom zou ik mijn man niet toestaan een andere vrouw te trouwen. Het trouwen met meerdere vrouwen werd toegestaan om weduwen na de oorlog bescherming en een inkomen te bieden. Dus het is niet zo dat je man leuk drie maagden kan trouwen. ALs hij een andere vrouw erbij neemt moet het een vrouw zijn die weduwe is en kinderen heeft....

oumkaltoum
01-04-2003, 10:55
Dat er meer vrouwen in de hel zitten, heeft inderdaad te maken met hun tong( roddelen, huichelen, liegen en achterbaks gedrag). De man mag met 4 vrouwen trouwen, maar we leven in een tijd dat het niet nodig is, nou ja de huidige man is zo ie zo niet opgewassen tegen 4 vrouwen uit deze tijd. Destijds had je veel weduwes en oude vrijsters, mannen waren er niet zoveel en om dan toch iedereen een gelijke kans te geven, mag een man 4 vrouwen nemen. Het kan wel zijn dat het mag, maar bij mij gaat het niet op, daar is het gat van de deur. Ik head gehoord dat je in Marokko maar met een vrouw mag trouwen en niet meer, klopt dat?

chouroek
01-04-2003, 13:02
Origineel gepost door shafia waarom niet? het is de islam, en Allah swt heeft het zo gewild als jou man het wil zou ik het niet tegen spreken het is en blijft geloof je kan toch ook niet zeggen sorry ik wil geen hoofdoek dragen of sorry ik wil drinken p.s dit is mijn mening iedereen mag die hebben natuurlijk (het zal misschien wel even moeilijk zijn maar de islam keurt het goed dus zal ik dit ook moeten doen) walikom salaam Shafia Sorry oegti ik moet je toch wel teleurstellen en vertellen dat wanneer een vrouw niet eens is met haar man over de tweede, derde of vierde vrouw mag ze in onze SHARI'A de scheiding vragen! want het leven is tussen dei twee onmogelijk aangezien dat ze het niet accepteert dus tegenspreken mag je zeker wel doen en je kunt het beter discussieren noemen want tegen spreken lijkt zo negatief! En nogmaals in de tijd van onze profeet was het zo dat mannen met 4 vrouwen trouwden omdat er veel mannen in jihad omkwamen en de gelovige trouwden met de vrouwen van de martelaars uit angst dat ze als slaven gebruikt worden dus om ze te beschermen, maar nu is er geen jihaad meer! beslama :zwaai:

chouroek
01-04-2003, 15:13
Origineel gepost door mereyem chourouk erg bedankt voor de verklaring waarom een man 4vrouwen kon trouwen,ben er echt wijzer van geworden. Had trouwens nog eeen vraag ik ken een man die 7vrouwen heeft gehad,is het waar dat als je met meerdere vrouwen trouwt datt er een zwarte bij moet zijn? salaam alikoum! Geen dank meid, ik moest het zelf ook allemaal kwijt want er zijn veel onderwerpen waar we over discussieren zonder bassiskennis en dan ga je uitspraken maken waar je mee de andere die denken dat ze van jou kunnen leren in fouten kan brengen en het is natuurlijk ook de bedoeling dat we hier van mekaar leren. En over die man gesproken die 7 vrouwen heeft gehad ik weet niet of hij ze tergelijke tijd heeft gehad want het lijkt me heel sterk :confused: maar dat je dan een zwarte bij moet hebben dat is maar een uitdrukking die WIJ (marokkanen) maken wanneer iemand zegt dat die een andere vrouw naast de eerste wilt nemen dus het is sarcastich bedoeld :D ! beslama

shafia
01-04-2003, 16:15
Salaam eleykoem wr wb het spijt me maar ik vind toch echt.... dat als een man wil trouwen met een vrouw die geen kinderen kan krijgen dat je dan als vrouw zijnde daar niet moeilijk over moet doen onze profeet (vzmh) heeft het niet voor niets zo gewild walikom salaam

shafia
01-04-2003, 16:17
p.s heeft er tegen jou gezegd dat het nu verandert is? hoe weet je dat nou?

smartie
01-04-2003, 17:22

Origineel gepost door chouroek Sorry oegti ik moet je toch wel teleurstellen en vertellen dat wanneer een vrouw niet eens is met haar man over de tweede, derde of vierde vrouw mag ze in onze SHARI'A de scheiding vragen! want het leven is tussen dei twee onmogelijk aangezien dat ze het niet accepteert dus tegenspreken mag je zeker wel doen en je kunt het beter discussieren noemen want tegen spreken lijkt zo negatief! En nogmaals in de tijd van onze profeet was het zo dat mannen met 4 vrouwen trouwden omdat er veel mannen in jihad omkwamen en de gelovige trouwden met de vrouwen van de martelaars uit angst dat ze als slaven gebruikt worden dus om ze te beschermen, maar nu is er geen jihaad meer! beslama :zwaai: Klopt in deze tijd is dat allemaal niet nodig.... vrouwen zijn te zelfstandig, maar had Allah dat dan niet voorzien? Wie kan mij antwoord op geven? Waarom is het een onderdeel van het geloof dan???

Pagina's : [1] 2 3