Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haat en Jaloezie

Samiratoen
31-03-2003, 18:16

Waarom is er altijd haat en jaloezie tussen de meeste marokkaanse dames?! Ze kijken elkaar scheef aan of roddelen achter iemands rug om. Ze vinden alleen zichzelf de beste.. en beschouwen de rest minderwaardig. Als er iemand beter uit ziet..is het gelijk een s l e t of h o e r . Ze vinden het altijd leuk om te schreeuwen en elkaar uit te schelden, wat soms in vechtpartijen eindigt. Is dit tegenwoordig normaal ofzo?! :confused:

00karima00
31-03-2003, 18:17
jaah helaas is het normaal jahh..:(...ik weet het ook niet

chicamaroquia
31-03-2003, 18:18
Origineel gepost door Satoentje Waarom is er altijd haat en jaloezie tussen de meeste marokkaanse dames?! Ze kijken elkaar scheef aan of roddelen achter iemands rug om. Ze vinden alleen zichzelf de beste.. en beschouwen de rest minderwaardig. Als er iemand beter uit ziet..is het gelijk een s l e t of h o e r . Ze vinden het altijd leuk om te schreeuwen en elkaar uit te schelden, wat soms in vechtpartijen eindigt. Is dit tegenwoordig normaal ofzo?! :confused: Mensen gunnen elkaar niks omdat ze met die haat zijn opgegroeid. Dat leren ze van huis uit en van hun omgeving! Het is triest, maar het is zo! Gelukkig is niet iedereen zo. :)

Angel
31-03-2003, 18:19
jaloezie is niet alleen tussen marokkanen. jaloezie bestaat al sinds het begin van de mensheid. Mensen misgunnen elkaar nu eenmaal dingen. Ze willen zich inderdaad beter voelen dan iemand anders. Het heeft vooral met onzekerheid te maken.

chicamaroquia
31-03-2003, 18:20

Origineel gepost door angel21 jaloezie is niet alleen tussen marokkanen. jaloezie bestaat al sinds het begin van de mensheid. Mensen misgunnen elkaar nu eenmaal dingen. Ze willen zich inderdaad beter voelen dan iemand anders. Het heeft vooral met onzekerheid te maken. :goedzo:

Lady_moi
31-03-2003, 18:21
goe gezegd angel

Samiratoen
31-03-2003, 18:22
Origineel gepost door Anouar24 ja jaloezie he. Dodelijke blikken. 3ain. Wist je dat een vrouw 99 satan's bevat en zij zelf 1 is dus dat maakt een totaal van 100. wil je daarmee zeggen dat wij "de duivel" zijn... en dat dus alle onreinheden door ons komen... dat wij de oorzaak zijn?! :confused: en ook al bezitten wij 99 shitan's .. de mannen kunnen er ook wat van hoor..:rolleyes:

chicamaroquia
31-03-2003, 18:24
Origineel gepost door Anouar24 ja jaloezie he. Dodelijke blikken. 3ain. Wist je dat een vrouw 99 satan's bevat en zij zelf 1 is dus dat maakt een totaal van 100. Vrouwen kunnen 99 satans bezitten, maar toch zelfdiscipline hebben en het onderscheid tussen goed en kwaad maken. Een man kan door een satan al afdwalen...

NaDoR.ZiNa
31-03-2003, 18:26
Ik snap sommige mensen ook niet ze komen in de stad niet om gezellig te winkelen ofzo maar om andere meisjes uit te dagen. Ik geef eerlijk toe ik ging er dan ook op in als een meisje me helemaal van top tot teen vies zat aan te kijken maar ik reageer daar egt niet meer op ik verlaag me niet meer tot dat nivo!!

Angel
31-03-2003, 18:29
Origineel gepost door Satoentje wil je daarmee zeggen dat wij "de duivel" zijn... en dat dus alle onreinheden door ons komen... dat wij de oorzaak zijn?! :confused: en ook al bezitten wij 99 shitan's .. de mannen kunnen er ook wat van hoor..:rolleyes: Ik denk niet dat je hier een schuldige kan aanwijzen. Noch de man noch de vrouw. ieder mens heeft een shjataan bij zich. Die ons proberen te mislijden, ons van het rechte pad doen laten afwijken. Wij zijn niet sterk genoeg omze te weer staan. Hun woorden klinken als iets heel moois in onze oren, terwijl het alleen slechte dingen zijn. Zelf de profeet (vzmh) had een shajtaan bijzich, maar die probeerde de profeet)vzmh) niet te mislijden, omdat hij wist dat hij daar niet in zou slagen.