Bekijk originele versie : Voor mijn lieve broertje
NaDoR.ZiNa
31-03-2003, 17:26
Ik weet niet wat ik moet zeggen en of ik je wel moet feliciteren want vandaag zou je 29 zijn geworden. Ook al hebben wij elkaar nooit gekend tog hou ik onzettend veel van je. Die 4 maanden dat je hier op aarde heb geleefd heeft mama er gelukkig gemaakt en ziet het nog steeds zoals de dag van gister. Ik wil je heel erg bedanken voor wat je voor mij heb gedaan een paar jaar geleden. Zonder jou hulp en dat van Allah (swt) was ik nu niet meer hier geweest.
Ik hou van je
Kus je kleine zusje
C_OUJDIA
31-03-2003, 17:55
:tranen: Aaah :tranen:
slimiatje
31-03-2003, 17:56
so lief :(
chicamaroquia
31-03-2003, 17:57
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ik weet niet wat ik moet zeggen en of ik je wel moet feliciteren want vandaag zou je 29 zijn geworden. Ook al hebben wij elkaar nooit gekend tog hou ik onzettend veel van je. Die 4 maanden dat je hier op aarde heb geleefd heeft mama er gelukkig gemaakt en ziet het nog steeds zoals de dag van gister. Ik wil je heel erg bedanken voor wat je voor mij heb gedaan een paar jaar geleden. Zonder jou hulp en dat van Allah (swt) was ik nu niet meer hier geweest.
Ik hou van je
Kus je kleine zusje
Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je broer, ook al is hij hier niet meer, toch is het fijn om hem op deze dag te herdenken! Zo sta je even stil bij het leven en de waarde daar van.
Mag ik vragen wat er een paar jaar geleden is gebeurd en waarbij je broer (allah ey re7moe) bij heeft geholpen?
Lady_moi
31-03-2003, 18:06
life sucks :(
NaDoR.ZiNa
31-03-2003, 18:11
Bedankt voor het medeleven van iedereen hier!!!!
en om antwoord te geven op chica*******a haar vraag: Ik heb toen ik 13 jaar was hersensvliesontsteking gehad. Ik lach 2 weken ik een soort van coma en dokters hadden de moet al opgegeven dat ik ooit nog helemaal weer de oude zou woorden. (heb wel wat dingen ervan overgehouden) mijn moeder zat dag en nacht bij me bed en in een nacht heeft mijn moeder mijn broer naast mijn bed zien staan en heeft gezegd dat alles goed zal komen. Mijn moeder heeft dat tegen me familie verteld maar konden er niet veel van zeggen. De zelfde middag nog kwam ik langzaam weer bij en binnnen 2 dagen kon ik zelfs weer praten. Er zijn mensen die dit niet geloven maar ik wel!!!!
Maar waar is je broer dan nu??? :confused:
NaDoR.ZiNa
31-03-2003, 18:16
Origineel gepost door Masriya
Maar waar is je broer dan nu??? :confused:
In het paradijs waar hij geen pijn meer heeft.
chicamaroquia
31-03-2003, 18:17
en om antwoord te geven op chica*******a haar vraag: Ik heb toen ik 13 jaar was hersensvliesontsteking gehad. Ik lach 2 weken ik een soort van coma en dokters hadden de moet al opgegeven dat ik ooit nog helemaal weer de oude zou woorden. (heb wel wat dingen ervan overgehouden) mijn moeder zat dag en nacht bij me bed en in een nacht heeft mijn moeder mijn broer naast mijn bed zien staan en heeft gezegd dat alles goed zal komen. Mijn moeder heeft dat tegen me familie verteld maar konden er niet veel van zeggen. De zelfde middag nog kwam ik langzaam weer bij en binnnen 2 dagen kon ik zelfs weer praten. Er zijn mensen die dit niet geloven maar ik wel!!!!
Mashallah! La 7awla wela 9oewat illa billah ie jal 3adiem! Soeb7anallah! Je hebt echt geluk meisje! Je broer zal inch'allah voor altijd in jullie harten en herinneringen voortleven tot de dag dat jullie inch'allah allemaal herenigd zullen worden.
samira_el
31-03-2003, 18:21
Ik begrijp het niet meer.. :confused:
Je broer was toch maar 4 maanden?
Die 4 maanden dat je hier op aarde heb geleefd heeft mama er gelukkig gemaakt en ziet het nog steeds zoals de dag van gister
NaDoR.ZiNa
31-03-2003, 18:22
Origineel gepost door chica*******a
Mashallah! La 7awla wela 9oewat illa billah ie jal 3adiem! Soeb7anallah! Je hebt echt geluk meisje! Je broer zal inch'allah voor altijd in jullie harten en herinneringen voortleven tot de dag dat jullie inch'allah allemaal herenigd zullen worden.
Dank je wel heel lief van je ;)
NaDoR.ZiNa
31-03-2003, 18:23
Origineel gepost door samira_el
Ik begrijp het niet meer.. :confused:
Je broer was toch maar 4 maanden?
ja ???? ik snap jou niet wat bedoel je? :confused:
samira_el
31-03-2003, 18:26
ja ???? ik snap jou niet wat bedoel je? :confused:
Zag je moeder een baby over je heen buigen :confused:
NaDoR.ZiNa
31-03-2003, 18:28
Origineel gepost door samira_el
Zag je moeder een baby over je heen buigen :confused:
Nee me moeder zag hem als een jongen van zijn leeftijd dus toen 24 jaar in het wit het was een soort licht wat ze zag.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.