Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Koffie Is Goed Tegen Kanker '

Pagina's : [1] 2

Naughty
30-08-2005, 16:10

Een kop koffie is niet goed voor maag en zenuwen, maar zit wel vol anti-oxydanten die een goede bescherming vormen tegen kanker. Koffie zou zelfs krachtiger zijn tegen kanker dan appelen of tomaten. Ook cafeïnevrije koffie zit vol van die anti-oxydanten. Koffie vermindert ook het risico op levercirrose bij zware drinkers. Maar de Amerikaanse wetenschapslui die dit hebben ontdekt, raden iedereen aan om niet meer dan twee koppen per dag te drinken, maar veel meer groenten en fruit te eten. Die zijn veel voedzamer, want naast anti-oxydanten brengen zij ook nog vitamines, mineralen en vezels aan. Bron (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GOBHDKJ0)

Pace
30-08-2005, 16:55
Maar weer slecht voor je hart (de espresso dan).

TurK__
30-08-2005, 17:00
Maar weer slecht voor je hart (de espresso dan). Het is ook nooit goed he :lekkerpuh :D

Pace
30-08-2005, 17:02
Het is ook nooit goed he :lekkerpuh :D Hahaha elk voordeel hep zijn nadeel toch?

TurK__
30-08-2005, 17:05

Hahaha elk voordeel hep zijn nadeel toch? Yep ;)

Hazouz_55
30-08-2005, 19:03
Een chemokuur ook.........

Naughty
30-08-2005, 20:17
Ja maar daar word je kaal van & koffie is inderdaad ook slecht voor het hart. Maarja is ook by gezegt dat groenten beter is.

eyecandy
30-08-2005, 20:24
Ja maar daar word je kaal van & koffie is inderdaad ook slecht voor het hart. Maarja is ook by gezegt dat groenten beter is. Nou ja, ze komen tegenwoordig ook achter alles. :D

Blade20
30-08-2005, 20:39
Koffie is slecht voor je zaad als man zijnde. Je krijgt er minder zwemmers van. Maar ik drink het zwarte goud toch hoor.... ;) Een kopje koffie Eén kopje koffie, één kopje koffie Ik sta op, nog niet wakker Ik wankel door het huis als 'n stakker Maar ondanks alles haal ik m'n doel, op het gevoel Ja, ik ben een gebruiker Het pure spul, dus zonder de suiker Ik giet het zwarte goud in een kop, leef weer op (één kopje koffie) En de markt wordt stabieler De grote winkels werken als dealer Een argeloze Braziliaan levert het aan Het bevat cafeïne, ik loop erop als was 't benzine Espresso, super, beide loodvrij, dus doet U mij (één kopje koffie) Refrein: Eén kopje koffie Over de verzuiling heen is er troost voor iedereen In de uren van nood en ontbering, neem er nog een (kopje koffie) Al die lui op kantoren Je mag ze in principe niet storen Maar als de koffiejuffrouw het wil, ligt alles stil En de school, de fabrieken De universiteiten, klinieken Al die tenten drijven volop, steeds weer op Eén kopje koffie Sterke drank, sigaretten We slippen langzaam dicht en vervetten Met al die luxe gaan we kapot aan ons genot Maar ik hou van beschaving Ik wil een keurig nette verslaving Na al die jaren weet ik het wel, en ik bestel Eén kopje koffie

Naughty
30-08-2005, 20:43
Ja nog zoiets over die gsm's heb ik ook gehoord. Maar het ging toch over oude gsm's? Zo met een antenne. Ik vraag me af of zo een ingebouwd antenne ook effect heeft op de hersenen. Enne .. als er minder zwemmers zyn dan kan je van het zwarte goud onvruchtbaar worden?

MoCrO-dOeshii15
30-08-2005, 21:18
Een kop koffie is niet goed voor maag en zenuwen, maar zit wel vol anti-oxydanten die een goede bescherming vormen tegen kanker. Koffie zou zelfs krachtiger zijn tegen kanker dan appelen of tomaten. Ook cafeïnevrije koffie zit vol van die anti-oxydanten. Koffie vermindert ook het risico op levercirrose bij zware drinkers. Maar de Amerikaanse wetenschapslui die dit hebben ontdekt, raden iedereen aan om niet meer dan twee koppen per dag te drinken, maar veel meer groenten en fruit te eten. Die zijn veel voedzamer, want naast anti-oxydanten brengen zij ook nog vitamines, mineralen en vezels aan. Bron (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GOBHDKJ0) Hmmm.... Ik Lus Geen Koffie :o

Sugah_
30-08-2005, 23:04
Lus zoiezo geen koffie

DrHivHaard
31-08-2005, 16:26
Een kop koffie is niet goed voor maag en zenuwen, maar zit wel vol anti-oxydanten die een goede bescherming vormen tegen kanker. Koffie zou zelfs krachtiger zijn tegen kanker dan appelen of tomaten. Ook cafeïnevrije koffie zit vol van die anti-oxydanten. Koffie vermindert ook het risico op levercirrose bij zware drinkers. Maar de Amerikaanse wetenschapslui die dit hebben ontdekt, raden iedereen aan om niet meer dan twee koppen per dag te drinken, maar veel meer groenten en fruit te eten. Die zijn veel voedzamer, want naast anti-oxydanten brengen zij ook nog vitamines, mineralen en vezels aan. Bron (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GOBHDKJ0)Kanker is goed tegen koffie.

wardasoussia
31-08-2005, 17:03
Kanker is goed tegen koffie. :moe: :moe: :moe: :moe:

Peej
31-08-2005, 18:42

Kanker is goed tegen koffie. Hmmm heeft MohammedAli al weer een nieuwe nick?

Pagina's : [1] 2