Bekijk originele versie : Weet Je Wat Leuk Is Aan Frankrijk....
ALS JE 3 KINDEREN HEBT EN JE KOOPT EEN HUIS BETAAL JE GEEN HYPOTHEEK...
OF JE BETAALD EEN HEEEEEEL KLEIN BEDRAG PER MAAND...
HET WORDT BETAALD DOOR EEN SOORT VAN EEN SVB BANK ALLEEN HIER CAF GENOEMD....
WOU IK OOK MET JULIE DELEN..
MISSCHIEN DAT JULIE HIER WILLEN KOMEN WONEN... :moe:
Kortjakje
30-08-2005, 00:12
Sodeju! Das prettig geregeld!
Waarom komt Frankrijk niet gewoon hier wonen?
tangia21
30-08-2005, 08:39
hoe betaal je het af dan?? :D
Classy.Lady
30-08-2005, 09:14
Wrijf het er maar lekker in..:jammer:
:p
Ja, ik wil daar wel komen wonen. Ik heb zelf ook familie daar wonen. Ik vind het een heerlijke land..
serenity
30-08-2005, 09:49
hahaha, bedankt voor de tip, wie weet, in de toekomst insha'allah! :goedzo:
Dat begrijp ik ff niet, dan is dat toch geen hypoteek meer, en wanneer wordt dat huis dan van jou.
Atlas_Gebergte
30-08-2005, 10:22
Ja dat heb ik ook gehoord, me nicht woont in frankrijk en ze heeft 2 kinderen, ze huren een huis, maar krijgen de helft van de huur elke maand terug, echt idiaal.
Of als je een minimumloon hebt hoef je maar een paar euro huur te betalen. Ik ken iemand daar die 35 euro huur hoefde te betalen.
miss_rif21
30-08-2005, 11:49
ahahahhahaha ben je reclame aan het maken om de meiden hier te laten wonen dan zijn we niet alleen hier :banana: :goedzo:
miss_rif21
30-08-2005, 11:51
Dat begrijp ik ff niet, dan is dat toch geen hypoteek meer, en wanneer wordt dat huis dan van jou.
je sluit wel een contract van vaneer die afbetaalt word!
Mysticalia
30-08-2005, 11:53
Ik wil ook wel naar Frankrijk :D
Gewoon al voor die taal :Iluvu::Iluvu:
miss_rif21
30-08-2005, 11:53
Ik wil ook wel naar Frankrijk :D
Gewoon al voor die taal :Iluvu::Iluvu:
ewa je bent welkom meid :D
Mysticalia
30-08-2005, 14:16
ewa je bent welkom meid :D
Nu mn manneke meekrijgen :D
het zit zo,
caf is een instelling dat financieel steun bied aan iedereen die kinderen heeft, heb je er bv 1 krijg je elke maand een kinderbijslag + er gaat een heel bedrag van je huur af+ je krijgt 2 keer per jaar geld van de belasting, als je het formulier goed invult..
heb je 3 kinderen en woon je in een huur huis betaal je geen huur, dat wordt voledig door de caf betaald en je krijgt er nog een bedrag bij ook!!
ga je naar de bank, om een lening te vragen, en je geeft aan dat je 3 kinderen hebt dan heb je zo een lening, want de bank weet dat ze elke maand geld krijgen van de caf, al koop je een huis met weet ik veel hoeveel kilometers grond, zwembad en tennisbaan wat hier sowieso veeel goedkoper is als NL..
hoe hoger je hypotheek hoe meer je krijgt van de caf, bv ik koop een huis ik moet maandelijks 700 euro aflossen caf betaald als je 3 kinderen hebt 600 tot 650 euro voor je, wat hou je over 50 tot 100 euro uit je eigen zak!!
en het gaat precies het zelfde te werk als nl, na weet ik veel hoeveel jaren is het huis gewoon van jou...
wel wat ingewikkeld maar de moeite waard toch :maf2:
miss riff, ik dacht ja laat ik het effe met hun delen, misschien krijgen we ze hier :D
:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.