Bekijk originele versie : Oorbellen voor op een bruiloft???...
arab_blondje
29-08-2005, 23:37
hallo allemaal,
wie weet waar ik van die mooie grote/lange oorbellen met diamantjes erin kan halen (met spoed)???...
heb voor een betere omschrijving een foto erbij gezet!!!...
dit meisje hier heeft ze aan!!!...
hoop dat jullie me kunnen helpen!!!...
http://img169.imageshack.us/my.php?image=mooieoorbellen1wu.jpg
ps: niet al te duur graag!!!... :p
FriSkY_LaDy
30-08-2005, 00:09
:( neej, sorriej meid.. Kan je niet helpen..
die oorringen zijn wel erg groot :maf2:
:p xxx
arab_blondje
30-08-2005, 00:12
:( neej, sorriej meid.. Kan je niet helpen..
die oorringen zijn wel erg groot :maf2:
:p xxx
hahaha...ja he...hahaha...maar ik vind ze helemaal top!!!...ben gek op ze!!!...hoe groter hoe beter!!!... :p ...alsnog bedankt voor je berichtje mop!!!... :kus:
arab_blondje
30-08-2005, 21:05
up!!!...up!!!...up!!!...
???...
witte_lelie
30-08-2005, 21:38
Ik heb bijna zulke gezien bij een sieradenwinkel op de albert cyup in Amsterdam
ongeveer in het midden vlakbij pinautomaat van de postbank. ze verkopen luxe sieraden waaronder van Otazu.
arab_blondje
30-08-2005, 22:12
Ik heb bijna zulke gezien bij een sieradenwinkel op de albert cyup in Amsterdam
ongeveer in het midden vlakbij pinautomaat van de postbank. ze verkopen luxe sieraden waaronder van Otazu.
aaaah dank je wel kanjer!!!...die was ik ff vergeten!!!...alleen ben ik bang dat ze daar een beetje TE duur zijn!!! (kleine maar oooh zo mooie dingetjes zijn daar al peperduur)...hahaha...en aangezien mijn budget niet zo groot is!!! :p ...ik ga incha allah morgen een kijkje nemen daar!!!...oorbellen van otazu kan ik wel vergeten...lekker duur joh!!!...hahaha... :wow:
nogmaals soekran!!!... :kus:
en kennen jullie nog andere (niet zo dure) winkeltjes waar ik deze oorbellen kan verkrijgen!!!...???... :D
witte_lelie
31-08-2005, 21:02
Volgens mij sieradenwinkel in de kalverstraat. je hebt er twee van.
alhoewel die winkel op de kuyp niet zo duur is. vorig week was er een sieradenkraampje op de kuyp die een copie van otazu verkochte.
ze hadden die jij ook bedoelt. succes
beppie_truus
31-08-2005, 21:07
rondje op de haagsche markt en je komt terug met een dozijn van dat soort oorbellen voor nog geen 5 euro.
Sieraden kistje van mijn zusje zit er mee vol. :D
arab_blondje
31-08-2005, 22:29
rondje op de haagsche markt en je komt terug met een dozijn van dat soort oorbellen voor nog geen 5 euro.
Sieraden kistje van mijn zusje zit er mee vol. :D
hahaha...hmmm...dan moet ik daar snel eens een kijkje nemen!!!...soekran meis!!!... :kus:
arab_blondje
31-08-2005, 22:34
Volgens mij sieradenwinkel in de kalverstraat. je hebt er twee van.
alhoewel die winkel op de kuyp niet zo duur is. vorig week was er een sieradenkraampje op de kuyp die een copie van otazu verkochte.
ze hadden die jij ook bedoelt. succes
soekran meis!!!...ik zal er zeker incha allah langsgaan!!!... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.