Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : The one who called winglie

Pagina's : [1] 2

Onslaught
31-03-2003, 14:56

http://www.wowwomen.com/postcards/postcards/Love/I%20love%20you.jpg love you forever winglie van zonder jou is me leven niets echt niets nopees nadda, http://us.greet1.yimg.com/img.greetings.yahoo.com/g/img/acc/tn_ab-kiss.gif de kus hier boven is voor jou, eigelijk is een kus niets, want als ik je een kus geef voelen we ons liefde groeien en we zijn een geworden de nee kan niet zonder de andere, maar zelf die kus die ik je geef, is maar 2 % procent van me liefde voor jou, de knuffel plus een kus is maar 3% en dat ik dan nog ze ik hou van je plus een knuffel en een kus is 5%, dus wat zou er gebeuren als ik 100% bereikt, ik weet een ding LOVE YOU VOOR ALTIJD TOT IK DOOD GA ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD WINGLIE ALTIJD :tranen: :D:D: :Iluvu: :Iluvu:

Chaimaa
31-03-2003, 14:59
how :Iluvu: :verliefd: sweet :zwaai:

DiZA
31-03-2003, 15:00
Waarom gaat er altijd een pijl door het hart?

happywoman
31-03-2003, 15:07
echt lief man wallah :goedzo: :Iluvu: :koppel: :Iluvu:

chicamaroquia
31-03-2003, 16:54

Onslaught! Haal die foto weg en vertel me nu eindelijk eens WAT een winglie is!!!!!!!!!! :kwaad:

al_hamka
31-03-2003, 17:39
Origineel gepost door chica*******a Onslaught! Haal die foto weg en vertel me nu eindelijk eens WAT een winglie is!!!!!!!!!! :kwaad: Nieuwsgierige :rolleyes: :D

chicamaroquia
31-03-2003, 17:42
Origineel gepost door al_hamka Nieuwsgierige :rolleyes: :D Leef jij nog?! :D Ja dus! :rolleyes: Wanneer tyf je nou op naar Marokko?! :kwaad:

al_hamka
31-03-2003, 17:43
Over 4 daagjes inshallah :hoera: :D :boos:

chicamaroquia
31-03-2003, 17:48
Origineel gepost door al_hamka Over 4 daagjes inshallah :hoera: :D :boos: Ik ga je missen...:o :tranen: :huil:

al_hamka
31-03-2003, 17:50
:( Ik wilde je eigenlijk nog zien voordat ik weg zou gaan maar ik heb geen tijd meer door die stomme tentamens :boos: :huil: Ik ga jou ook missen skatjuh :traan1: :verdriet: ** SouSou **

chicamaroquia
31-03-2003, 17:53
Wallah, daar dacht ik net aan! Ik dacht, safi, we spreken een van deze dagen af, maar helaas... :verdriet: Laat een nummer achter zodat ik je daar kan bellen! En je moet wel elke dag op msn komen! :huil::huil:

al_hamka
31-03-2003, 17:56
Ben maar niet bang meid... ik ga daar een nieuwe sim-kaart kopen van Meditel (ik heb nu Carte Jawal maar daar komen buitenlandse smsjes niet aan :confused: ) Als ik die heb gekocht mail ik je meteen :goedzo: en dan kunnen we gaan babbelen enzo :D Ennnnnn natuurlijk kom ik (bijna) elke avond online ;) Echt jammer dat we elkaar niet kunnen zien :verdriet: Weet je hoe lang we elkaar niet hebben gezien wela :schok: Echt 7shouma gewoon :( ** SouSou **

chicamaroquia
31-03-2003, 18:00
Origineel gepost door al_hamka Ben maar niet bang meid... ik ga daar een nieuwe sim-kaart kopen van Meditel (ik heb nu Carte Jawal maar daar komen buitenlandse smsjes niet aan :confused: ) Als ik die heb gekocht mail ik je meteen :goedzo: en dan kunnen we gaan babbelen enzo :D Ennnnnn natuurlijk kom ik (bijna) elke avond online ;) Echt jammer dat we elkaar niet kunnen zien :verdriet: Weet je hoe lang we elkaar niet hebben gezien wela :schok: Echt 7shouma gewoon :( ** SouSou ** Ja, schandalig gewoon! Er kwam iedere keer iets tussen! Inch'allah na de vakantie (of in de vakantie ;)) Ik spreek je inch'allah nog voor je vertrekt! Beloofd! :)

chicamaroquia
31-03-2003, 18:01
Onslaught gaat ons afmaken als ie ziet wat er met zijn topic is gebeurd :hihi:

Lady_moi
31-03-2003, 18:11

hellow people :zwaai:

Pagina's : [1] 2