Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat als.....

MissXXX
01-05-2002, 10:51

nou ik heb een vraagje.... wat als je een jongen al een lange tijd kent en gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaat nooit heeft hij het over relaties en dergelijke....jullie gaan gezellig leuke dingen doen ..zoals de stad in wat eten en praten over de toekomst, plannen etc. Na wat tijd zegt hij dat hij een vriendin heeft en al lang voordat hij jou leerde kennen maar wil het niet over haar hebben en wil wel met jou afspreken en gaat zich ineens anders gedragen en begint je complimentjes te geven over vanalles begint je nu ineens recht in de ogen te kijken wat is dit...jullie kunnen heel goed met elkaar omgaan en weten wat de ander denkt zonder uitleg etc. Maar hoe zit het dan met zijn vriendin als hij steeds met jou afspreekt ???? kunnen jullie me wat advies geven ????thnx

dounia_dana
01-05-2002, 10:56
Salaam, Ik noem dit ten eerste geen echte vriend. Hij heeft op het moment andere intenties dan eerst, die blijkbaar niet echt gediend zijn. Denk even na over of deze jongen wel zo belangrijk is voor jou toekomst...... Dounia Dana

lelalaila
01-05-2002, 11:37
Origineel gepost door MissXXX nou ik heb een vraagje.... wat als je een jongen al een lange tijd kent en gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaat nooit heeft hij het over relaties en dergelijke....jullie gaan gezellig leuke dingen doen ..zoals de stad in wat eten en praten over de toekomst, plannen etc. Na wat tijd zegt hij dat hij een vriendin heeft en al lang voordat hij jou leerde kennen maar wil het niet over haar hebben en wil wel met jou afspreken en gaat zich ineens anders gedragen en begint je complimentjes te geven over vanalles begint je nu ineens recht in de ogen te kijken wat is dit...jullie kunnen heel goed met elkaar omgaan en weten wat de ander denkt zonder uitleg etc. Maar hoe zit het dan met zijn vriendin als hij steeds met jou afspreekt ???? kunnen jullie me wat advies geven ????thnx MEISIE IK DENK ECHT DAT HIJ MEER VOOR JOU IS GAAN VOELEN!! EN DAT BETEKEND DAT JE HET HEM MOET DUIDELIJK MAKEN!! DAT JIJ NIETS IN HEM ZIET EN DAT JE ALLEEN GOEDE VRIENDEN WILT ZIJN EN ALS HIJ DAAR NIET MEE EENS IS DENK IK TOCH DAT JE HET MOET STOPPEN!!! STRAKS KRIJG JIJ DE SCHULD DAT JE HEM AFPAKT OFZO!! DENK GOED NA EN VERTEL HET HEM ZO SNEL MOGELIJK WANT JE WEET WAT DE GEVOLGEN KUNNEN ZIJN!! MISSCHIEN DENKT HIJ WEL DAT JE HEM LEUK VIND EN DAT MOET JE NIET HEBBEN!! VEEL SUC6

OUIDAD1
01-05-2002, 11:43
WAT IK UIT HET VERHAAL BEGREPEN HEB IS DAT ZIJ OOK WEL GEINTERESSEERD IS IN HEM. DIT IS EEN TWIJFELGEVAL: 1. JE WEET NIET OF HIJ TE VERTROUWEN IS .WANT STEL JULLIE KRIJGEN EEN RELATIE...WIE ZEGT DAT HIJ NIET HETZELFDE MET JOU FLIKT! 2. HOE ZIT JOU INTEGRITEIT IN ELKAAR,IK BEDOEL WANT JE PAKT HAAR VRIENDJE AF? 3.DIT IS MAAR WEER HET BEWIJS DAT JONGENS EN MEISJES NIET OPPERVLAKKIG BEVRIEND KUNNEN ZIJN!

Amienah
01-05-2002, 11:45

Hallo Miss XXX, Heb je ook gevoelens voor die jongen? Ik heb het idee dat hij van 2 walletjes wil eten... Groetjes Amienah

MissXXX
01-05-2002, 16:37
hi, nou ik weet niet of ik ook wat voor hem voel, want toen ik het hoorde van zijn vriendin toen voelde ik iets wat ik niet echt had verwacht en heb geprobeerd afstand te nemen maar dat lukte niet echt want hij kwam weer dichtbij (if you know what i mean)....dus nu weet ik het echt niet meer en ik weet niet of hij weer iets voor mij voelt of waar hij mee bezig is....dus nu weet ik niet meer wat ik moet doen. thnx voor advies die ik al heb gekregen greetinxx

igzeneej
01-05-2002, 17:20
Er bloeit iets misXXX ...Ik heb er ervaring mee !!! Ik leerde iemand kennen gewoon als vrienden !!! ...altijd gezellig maar in die tijd van 'leren kennen' vond ik ook nog gewoon andere meisjes leuk !!! Pas later sprong de vlam over !!! ...deze vorm van verliefd worden is echt de beste !!! En ik denk dus dat je ook voor hem moet gaan dit kan echt iets heel moois worden !!!! love is in the air !!!!!!!! :Iluvu: :Iluvu:

OUIDAD1
01-05-2002, 17:37
DEZE VORM IS ZEKER DE BESTE....DAT HEB IK PERSOONLIJK OOK GEWOON MEEGEMAAKT EN NU BEN IK MET HEM VERLOOFD...DUS EERST GEWOON OPPERVLAKKIG VRIENDEN EN NU BIJNA MAN EN VROUW. EN MISxxx, KIJK NAAR WAT JE HART JE INGEEFT.

igzeneej
01-05-2002, 17:39
hihih gelukkig dat ik gesteund wordt !!!! :D ...ik hoop dat het bij mij ook zo ver gaat komen !!!! hoe oud ben je eigenlijk ???

igzeneej
01-05-2002, 17:41
Origineel gepost door igzeneej hihih gelukkig dat ik gesteund wordt !!!! :D ...ik hoop dat het bij mij ook zo ver gaat komen !!!! hoe oud ben je eigenlijk ??? Kan je prive reageren want ik wil nog veel van je weten !!!!!!! :D

OUIDAD1
01-05-2002, 17:55
IGZENEEJ: ALS JE HET TEGEN MIJ HEBT: IK BEN 22, EN WAAROM WIL JE MEER VAN ME WETEN?

Mwprw
11-05-2010, 21:40
Ja dat betekent dan -> :stout:

Reynbow
11-05-2010, 21:50
Dit betekent, run away nu het nog kan. Voordat je geplakt zit.