Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje voor de mensen die via de chat afspreken!

Pagina's : [1] 2

LZN
31-03-2003, 14:29

Wat ik mij dus al jaren afvraag is dus hoe verloopt zo'n internet-blind-date nou eigenlijk? Ik kan mij er niks bij voorstellen. Je hebt dus een ïnteressant"gesprekje gehad op de chatbox. En dan? Ga je met diegene afspreken? Zomaar? Nou moet ik eerlijk wat toegeven. Een jaartje geleden was ik er zo nieuwsgierig naar dat ik dus maar ook een poging waagde. Na een "leuk"gesprekje gaf ik dus mijn nummer aan dat meisje. En tot mijn grote verbazing belde ze mij nog op ook! Na een aantal "leuke"gesprekken wou ze met mij afspreken. Nou zo gezegd zo gedaan, maar toen het er opaan kwam ging ik toch maar niet. Ik vond het gewoon hartstikke raar om met een wildvreemd meisje af te spreken. Ik wist ook niet wat ik er van kon verwachten enzo. :confused: Gelukkig maar dat ik er ook nog redelijk uitzie zodat ik niet aan de vrouw hoef te komen via het net. :D Maar het is een serieuze vraag. Wat bezielt mensen om met een wildvreemde af te spreken? En wat verwachten ze er eigenlijk van? (2 vragen dus)..

Hindaatje
31-03-2003, 14:32
Het kan zijn dat ze niet zo snel contacten kunnen leggen ofsoww....of dat ze waar lelijk zijn,en via internet aan een meisje/jongen willen komen...Tjah kweet t ook nie..k heb t nooit gedaan...Behalve met angel21(meisje) maar das tog anders :D

hakima112
31-03-2003, 14:32
sorry maar ik gellof er geen bal van Was het niet toevallig jij die de nr van dat meisje vroeg???

sakoera
31-03-2003, 14:33
ben het helemaal met je eens hoor. heb het zelf ook nooit gedaan.en ga het denk ik ook nooit doen. want ben al bezet,dus geen behoefte aan een blinddate. maar wel jammer dat je niet bent gegaan.heb je dat meisje zomaar laten w8en?of toch nog afgebeld

The_Eyes
31-03-2003, 14:35

HHAAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAH weet je wat t is. kijk als je met mensen op zo`n communitie aan het praten bent en je ziet dat mensen ongeveer op dezelfde golflengte zitten. ben je nieuwsgierig naar hoe ze eruit zien en hoe ze klinken enzenz. het wil nog niet zeggen dat je LELIJK BENT. kom op nou............................. en ja wie weet groeit er een prachtige relatie met trouwen tot gevolg en een stel leuke kinderen en een pracht carriere en je droom huis en............................................. toen ging de wekker was t kwart voor 6 weer tijd om op te staan en naar school te gaan. :zwaai: :zwaai:

Hindaatje
31-03-2003, 14:36
Origineel gepost door mereyem hallo temsamani ik heb het ook een keer gedaan dat was dan eerst gechat,dan msnen en paar maanden later nummers gedeeld en na een maand afgesproken. als je met iemand msn't en belt klinkt het na een tijd al wat vertrouwder en kan je tenminste lachen en praten. sommige mensen spreken heel snel af,na een chatsessie en dat is best wel zielig denk ik. op die date was het heel gezellig,we hebben gelachen enzo..en sindsdien zijn we beste vrienden. een date via de chat hoeft niet op relatie uit te zijn,ik deed het gewoon uit nieuwsgierigheid,alhoewel er natuurlijk ook meer van kan komen. in ieder geval,het is een uitdaging,vind het best kunnen.Maar jah er zijn ook mensen die slechte bedoelingen hebben,en voor een meisje is het best gevaarlijk naar een date alleen tegaan als ze die persoon niet kent. "k vind t knap van je dat je t durft...Ik zou t dus echttt never nooit kunnen/durven....K vind t ook een raar idee om met een jongen af te spreken die ik nooit gezien heb en ik feite dus ook nie ken...maarjah das mijn mening...

Chaimaa
31-03-2003, 14:41
Origineel gepost door The_Eyes HHAAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAH weet je wat t is. kijk als je met mensen op zo`n communitie aan het praten bent en je ziet dat mensen ongeveer op dezelfde golflengte zitten. ben je nieuwsgierig naar hoe ze eruit zien en hoe ze klinken enzenz. het wil nog niet zeggen dat je LELIJK BENT. kom op nou............................. en ja wie weet groeit er een prachtige relatie met trouwen tot gevolg en een stel leuke kinderen en een pracht carriere en je droom huis en............................................. toen ging de wekker was t kwart voor 6 weer tijd om op te staan en naar school te gaan. :zwaai: :zwaai: je begon goed :D ..je eindigde slecht :rolleyes:

Hindaatje
31-03-2003, 14:41
Origineel gepost door mereyem ja lieffie soms moet je dingen durven,eerlijk gezegd hield ik mijnnhart vast,stel je voor da het een supergriezel was. in ieder geval,bleek het een lieve mooie grappige jongen te zijn,het kon eveneens een onverzorgd vieze jongen zijn,dan zou ik meteen weggelopen zijn denk ik. Maarre verwachtte hij nix van je Ofsow? :rolleyes: :D

Chaimaa
31-03-2003, 14:42
Origineel gepost door temsamni :giechel: :giechel: Nou ik heb dus nog een vraagje: Kan je wel met zo'n meisje serieus zijn? Nou stel je eens voor dat iemand anders haar op de chat had aangesproken ofzo (weet ik veel hoe dat in z'n werk gaat, ik chat nooit, uitgezonderd van die ene keer). Dan had ze dus net zo goed met diegene kunnen afspreken! En dan? Betekent het dan dat ze dus zomaar met iedereen afspreekt? ela gedachte je lijkt me moeder wel :lekkerpuh :rolleyes:

The_Eyes
31-03-2003, 14:44
Origineel gepost door temsamni :giechel: :giechel: Nou ik heb dus nog een vraagje: Kan je wel met zo'n meisje serieus zijn? Nou stel je eens voor dat iemand anders haar op de chat had aangesproken ofzo (weet ik veel hoe dat in z'n werk gaat, ik chat nooit, uitgezonderd van die ene keer). Dan had ze dus net zo goed met diegene kunnen afspreken! En dan? Betekent het dan dat ze dus zomaar met iedereen afspreekt? waja opgegegeven moment als je met r afspreekt en t klikt dan ligt het helemaal aan of je diegene vertrouwd. ik bedoel stel je gaat serieus met r verder dan mag je toch aannemen dat ze niet meer met andere jongens gaat lopen afspreken. anders mag ze meteen naar huis.

miss_couscous
31-03-2003, 14:45
ik zou t ech nie kunnen want als je iemand al zo lang kent via de chat/msn ga je dingen verwachten en je het gewoon al een voorstelling hoe iemand eruit ziet en zo ...... ja en meestal valt 't toch tegen van al die verhalen die ik heb gehoord. maar er kan ook een realtie onstaan of een mooie vriendschap maar ja ik hebt nie echt zo met blind dates

The_Eyes
31-03-2003, 14:46
Origineel gepost door mereyem the eyes mijn buurjongen ,een superknappe jongen is dit weekend getrouwd met een meisje die hij ook via chat heeft leren kennen,terwijl hij anti chat was. allles is mektab zal ik het zo zeggen ook al blijf je zeggen,ik trouw nooit met iemand die ik via chat leer kenne,of ik spreek niet af met chatmensen. het staat al geschreven, jaja dat bedoelde ik ook. ik bedoel heb hem wel ff afgeraffeld mn post. maar dat van de wekker niet te letterlijk nemen. want ik weet t gebeurt echt

Hindaatje
31-03-2003, 14:46
Origineel gepost door mereyem als je regels stelt dan moet ie zich daar aan houden,als hij de vriendschapslijn overtreed dan moet je gaan straffen,dat is mijn tactiek. Ik persoonlijk zou met hem een relatie aangaan moest ie me aantrekken. zijn uiterlijk is top,maar zijn karakter past niet bij het mijne,hij is veel te lief en veel te rustig. Maar geen slecht woord over hem,hij blijft een toppie. Nou meid,k ben blij voor je dat er nix ergs geneurd is...wat ook had kunnen gebeuren :( :D

Chaimaa
31-03-2003, 14:47
waarom zo negatief allemaal :rolleyes: ik heb het echt 10tallen keren gedaan vriendschappelijk en met nadruk op vriendschappelijk en het kan echt tof zijn :boogie:

The_Eyes
31-03-2003, 14:47

Origineel gepost door miss_couscous ik zou t ech nie kunnen want als je iemand al zo lang kent via de chat/msn ga je dingen verwachten en je het gewoon al een voorstelling hoe iemand eruit ziet en zo ...... ja en meestal valt 't toch tegen van al die verhalen die ik heb gehoord. maar er kan ook een realtie onstaan of een mooie vriendschap maar ja ik hebt nie echt zo met blind dates daarom is t handig om een keer je foto als avatar dte doen dan weet hij en zij waar die aan begint. en kan hij/zij in ieder niet afknappen op uiterlijk.

Pagina's : [1] 2