Bekijk originele versie : er is even niets tedoen hier
boyengirl
29-08-2005, 20:24
hallo dames volgens mij zitten jullie nu alle maal voor de tv
naar b.b en gtst
tekijken hhahahahah
nou het was pauze vandaar dat ik dit er even op zet ben weet weg is weer begonnen gtst
spannent :maf2: :maf2: :maf2: :maf2: :maf2:
nadorhalfbloed
29-08-2005, 20:34
naar b.b en gtst
tekijken hhahahahah
nou het was pauze vandaar dat ik dit er even op zet ben weet weg is weer begonnen gtst
hey meid alles goed met je?
ik zit ff achter de pc, mn mannetje is naar zn broertje toe, en ik ga zo verder opruimen, en was opvouwen en zo , pff saai joh , ik heb ook nog hoofdpijn ook.
heb nu ook gtst opstaan, spannend ja :hihi:
tangia21
29-08-2005, 20:45
ik had bezoek (voor even..kaaskoppen :hihi: Maar ze zijn al weg en ik kom gelijk hier huppen :lol:
boyengirl
29-08-2005, 20:48
hahahahahahahhaha
tangina21 je bent echt grappig
nou het was weer goed spannent
:banana: :banana: :banana: :banana:
boyengirl
29-08-2005, 20:50
nadorhalfbloed
ja elke dag weer het zelfde he ik heb toen straks de kids in bad gedaan en 3 wassen weg gevouwen en gestreken
elke dag weer het zelfde :moe: :moe: :moe:
ik spreek je snel via msn inschallah
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tangia21
29-08-2005, 20:51
hahahahahahahhaha
tangina21 je bent echt grappig
nou het was weer goed spannent
:banana: :banana: :banana: :banana:
ik grappig????Meer prettig gestoord :hihi:
nadorhalfbloed
29-08-2005, 21:02
hahahahah tangia 21 gekkie toch
is goed boy en girl spreek je inshallah snel meissie !
Waar zijn jullie nu dames, ik vind het wel overdreven van gtst van dat dennis arnie is ........................... raar. Dan is ze met haar zoon getrouwd geweest allah hfaddd
nadorhalfbloed
29-08-2005, 21:05
hey dames fftjes een on-topic vraagje, kun je na3na3 invriezen? gewoon in diepvrieszakjes?
volgens mijn mannetje namelijk wel, hij heeft van meer mensen gehoord dat dat kan .
is dat zo? of hebben jullie er geen ervaring mee
coesbar en m3adnoes vries ik wel altijd in maar dat weet ik dat dat kan.
anybody??
nadorhalfbloed
29-08-2005, 21:09
Waar zijn jullie nu dames, ik vind het wel overdreven van gtst van dat dennis arnie is ........................... raar. Dan is ze met haar zoon getrouwd geweest allah hfaddd
ach ja daarom is het ook een serie en daarom is het nep :)
ze moeten toch wat verzinnen om kijkers te trekken
hey dames fftjes een on-topic vraagje, kun je na3na3 invriezen? gewoon in diepvrieszakjes?
volgens mijn mannetje namelijk wel, hij heeft van meer mensen gehoord dat dat kan .
is dat zo? of hebben jullie er geen ervaring mee
coesbar en m3adnoes vries ik wel altijd in maar dat weet ik dat dat kan.
anybody??
Waarom zou het niet kunnen, ik zelf heb het nooit gedaan. maar dat is ook een groente, alleen weet ik niet of de geur hetzelfde blijft na het invriezen...
s,winters gebruiken wij altijd sheba, tenminste mijn man.. ik drink geen thee......
ach ja daarom is het ook een serie en daarom is het nep :)
ze moeten toch wat verzinnen om kijkers te trekken
ja, inderdaad, maar ik vond het deze keer overdreven bahhhhhhhhhhhh
maar even goed spannend he verslavend :hihi: :hihi:
naar b.b en gtst
tekijken hhahahahah
hey waar is je zus ceuta gebleven ik mis haar recepten namelijk :o
nadorhalfbloed
29-08-2005, 21:21
Waarom zou het niet kunnen, ik zelf heb het nooit gedaan. maar dat is ook een groente, alleen weet ik niet of de geur hetzelfde blijft na het invriezen...
s,winters gebruiken wij altijd sheba, tenminste mijn man.. ik drink geen thee......
dank je meid voor je advies. de na3na3 zit er in , op goed geluk, ik ga t gewoon proberen. :)
wat betreft gtst, ik keek het weer sinds heleeeeeeeeeeeee lange tijd, en ik kan het goed missen moet ik zeggen. ik hou er niet zo van :)
hey waar is je zus ceuta gebleven ik mis haar recepten namelijk :o
Gerem ceuta, heeft het druk met haar dochtertje ilhame. Ze huilt veel en zo.. ik mis haar ook....
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.