Bekijk originele versie : goede dieet om een paar kilo's af te vallen???
monalisa
29-08-2005, 14:22
hey allemaal.
In de zomervakantie ben ik een paar kilo's angekomen, nu zou ik graag 3-4 kilo's af vallen. Maakt niet uit in hoeveel tijd. Ik zou graag 1 kilo in 1 week afvallen...
Kent er iemand een goede dieet??
monalisa
29-08-2005, 18:59
Niemand?
angie4ever
29-08-2005, 19:02
Nou, ben zelf ook bezig, volg niet echt een dieet, let wel goed op wat ik eet, geen snoep, taart, chips en dergelijke.
Neem vaak en veel de trap, eet netjes 3 keer op een dag en als ik dan tussendoor trek krijg, dan eet ik fruit. De maaltijden die ik eet zijn wel iets minder dan voordat ik die paar kilo kwijt wilde.
In 3 weken ben ik nu 2 kilo kwijt, het gaat niet snel, maar ik denk dat dit wel de gezonde manier is en hopelijk blijven de kilo's dan ook weg.
Succes!
Er zijn trouwens veel topics over dieeten/lijnen te vinden hier hoor!
lovley_me
29-08-2005, 19:26
Hallloooo Monaaalisaaaaaaaaaaa!
Wil je een goeie tip om 1 kilo per week te kunnen afvallen?....
:D Gebruik die sportapparaat eens die naast je pc staat!...gekkie :maf2:
Het zal je weer goed doen... :goedzo:
Nou doeg monaaaaaaaaalisa.....ik denk datt ik ook maar weer eens ga traine..
Ben vandaag gaan hardlopen en heb een eindje gefietst......off ben kaopt :nerd:
doeg scahtje :maf2:
monalisa
29-08-2005, 20:41
hmm lovely_me sporten is niet echt mijn ding pff, maar ik ben wel van plan om vanaf september iedere week te gaan zwemmen of zo...
angie4ever bedankt voor je tips, ik denk ook dat je manier om af te vallen zeker heel gezond is... en ook niet echt moeilijk om vol te houden, maar mijn probleem is dat ik "verslaafd" ben aan snoep chocola en dergelijk... Heb je misschien een paar tips om de trek in zoete dingen te verminderen???
Doe je ook iets van sport??
angie4ever
29-08-2005, 21:30
@ monalisa
Het schijnt dat je trek in zoetigheid vanzelf afneemt naar mate je minder/geen zoetigheid meer eet.
Uit ervaring moet ik zeggen dat dat wel klopt, ik heb hier een kast vol lekkers voor eventuele visite, maar ik kan er nu heel erg goed van afblijven, voorheen stopte ik elke keer als ik de kast opendeed wel wat in mijn mond :hihi:
Een beetje doorzettingsvermogen is natuurlijk wel nodig.
Ik drink verder 1,5 liter water plus de rest nog thee, magere melk en af en toe een sapje.
Ik sport (nog) niet, ik loop wel de trap, ik woon 6 hoog, op werk neem ik ook de trap (3 hoog en tussendoor vaak op en neer als ik ergens anders in het gebouw moet zijn), ik fiets naar mijn werk en in het weekend fiets ik ook wel veel, maar geen hele afstanden ofzo, puur van A naar B.
Ik heb hier thuis zo'n grote gymbal van Reebok, je ziet ze tegenwoordig veel in afslankprogramma's op tv, die bal ligt in de hoek van de kamer en daar ligt hij te verstoffen, het valt me namelijk zwaar tegen die bal, het is nog niet zo makkelijk als het lijkt.
Mijn vriendin en ik zijn nu aan het kijken of we hier in de buurt iets van aqua joggen kunnen gaan doen, maar dat is nu alleen nog in een orienterende fase :hihi: Ik ben ook liever lui dan moe!
monalisa
29-08-2005, 22:58
ok bedankt voor je tips, ik ga vanaf morgen proberen om zeker van de zoetigheden af te blijven...:)
Jamila_Et
30-08-2005, 09:03
Gewoon een paar weken koolhydaat arm eten... de kilo vliegen eraf.
Ik ben zelf al 9 kilo kwijt... ik eet nu normaal, en de kilo's blijven weg!
Ghizlan2210
30-08-2005, 14:16
ik weet dat je er geen zin in hebt, maar sporten is echt de beste manier. Je valt er van af en het is ook nog gezond. Als je bij een dieet afgevallen bent en je gaat weer eten, kan je de kilo's heel makkelijk terug krijgen, maar als je gaat sporten en je weet normaal, dan blijf je nog steeds slank. Drink ook nog veel water en weinig vet en suiker. Je moet wel koolhydraten eten, want daar haal je je energie vandaan. Ookal val je ervan af, het is echt heel erg slecht voor je hart. Ik kan het weten, want ik at ook alleen maar koolhydratenrijk en ik krijg nu heel erg vaak last van hartsteken.
monalisa
30-08-2005, 16:44
Ok de ene zegt je mag geen koolhydraten eten en de andre zegt je moet??
En met koolhydraten bedoel je geen aardappels, brood, pasta...?
Wat mag je dan wel eten?
miss_safia
30-08-2005, 20:24
he meid,
ik hoorde net toevallig op het werk, dat groene thee afslankend werkt
mijn collega is van maatje 42 naar 36 gegaan
zij dronk de hele dag door groene thee
dus in plaats van cola, athee
succes ermee
ik ga het ook proberen
groetjes safia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.