Bekijk originele versie : Je Sterrenbeeld; waar of bull...?
Wat is jouw sterrenbeeld en wat zegt het allemaal over jou?
Geloof je er ook in en herken je bepaalde dingen in je sterrenbeeld?
Nou mijn sterrenbeeld izz..*weegschaal* Enne sommige dingen kloppen wel..want weegschalen zijn twijfelaars kunnen niet snel een beslissing maken..dat izz precies zo met mij..En weegschalen hebben veel charme :rolleyes: En dat izz zeker wel 100% waar baby... ;)
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door Crazy_Baby
Nou mijn sterrenbeeld izz..*weegschaal* Enne sommige dingen kloppen wel..want weegschalen zijn twijfelaars kunnen niet snel een beslissing maken..dat izz precies zo met mij..En weegschalen hebben veel charme :rolleyes: En dat izz zeker wel 100% waar baby... ;)
Ciao Baby ;)
Ik lees veel over sterrenbeelden en toevallig is een vriendin Weegschaal van sterrenbeeld. Ik zal een paar dingen opnoemen over de Weegschaal.
Positief:
Vredelievend, harmonieus en ruzie ontwijkend. Houdt van kunst en mooie dingen. Heeft bijna alles over voor zijn/haar geliefde. Kunnen goed mensen amuseren en zijn altijd "vrijgevig" met complimenten (al menen ze het niet soms, maar doen het gewoon om je ego te strelen).
Negatief:
Si, ontzettende twijfelaars, kunnen heel moeilijk beslissingen nemen en duurt dus lang voordat ze een beslissing nemen. NOG langer als de beslissing grote gevolgen kan hebben in hun leven. Materialistisch en kunnen af en toe egoistisch zijn. Hypocriet soms, dit alleen om ruzies te ontwijken. Verafschuwen lelijkheid (in elke vorm) en gruwelijkheden. Kunnen zich soms buitengesloten voelen en hebben vaak veel over om in een "groep opgenomen te worden".
Je hoeft jezelf niet altijd hierin te herkennen en soms herken je jezelf er niet in, omdat je sommige dingen onbewust doet.
Ik bedoelde niet charme..ik bedoelde dat *weegschalen* charmant zijn..en dat izz zeker wel waar.. ;)
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door Tifah
Ik lees veel over sterrenbeelden en toevallig is een vriendin Weegschaal van sterrenbeeld. Ik zal een paar dingen opnoemen over de Weegschaal.
Positief:
Vredelievend, harmonieus en ruzie ontwijkend. Houdt van kunst en mooie dingen. Heeft bijna alles over voor zijn/haar geliefde. Kunnen goed mensen amuseren en zijn altijd "vrijgevig" met complimenten (al menen ze het niet soms, maar doen het gewoon om je ego te strelen).
Negatief:
Si, ontzettende twijfelaars, kunnen heel moeilijk beslissingen nemen en duurt dus lang voordat ze een beslissing nemen. NOG langer als de beslissing grote gevolgen kan hebben in hun leven. Materialistisch en kunnen af en toe egoistisch zijn. Hypocriet soms, dit alleen om ruzies te ontwijken. Verafschuwen lelijkheid (in elke vorm) en gruwelijkheden.
Je hoeft jezelf niet altijd in dit te herkennen en soms herken je jezelf er niet in, omdat je sommige dingen onbewust doet.
Nou ik houd niet van Ruzies dat is wel waar..ik ontwijk ze altijd ja.Kunst ja dat is zeker waar daar houd ik van kijk maar naar me avater..Enne ik hou ook heeel erg veel van mooie dingen..Maakt niets uit als het belachelijk duur is..dan wil ik het gewoon.Ja ik kan mensen heel goed amuseren ik ben altijd wel als een clown bezig..haha neeee joh niet als clown..maar gewoon je weet wel grappen maken enz
MAar ik ben niet vrijgevig met complimenten..mij hoor je nooit een compliment geven aan iemand..Want complimenten geven doe ik alleen als ik het meen..duzz.Ja ik ben een twijfelaar ik twijfel zelfs...welke blikje drinken ik moet kopen of zo..als ik dorst heb..suf he.Ja mischien kan ik weleens egoistisch zijn..maar dat gevoel heb ik niet..Enne een hypocries neeeee dat ben ik niet..okezzzzzz
Trouwens ik heb een hele boek wat gaat over weegschalen..ergg interessant..Enne het schijnt duzz te zijn dat me levenspartner..WAterman izz..Ja ja als het om liefde gaat dan is WAterman mijn perfecte soulmate..Maarre ben hem nog niet tegengekomen duzzz..
Ciao Baby ;)
Had ik de meeste dingen toch goed! ;) Ik heb dit namelijk uit mijn hoofd opgetypt, dus alleen de dingen die ik me kan herinneren over het sterrenbeeld Weegschaal.
Waterman past goed bij Weegschaal da's waar. Ikzelf ben Vissen van sterrenbeeld en het schijnt dat ik het goed kan vinden met Schorpioen en Kreeft. Oehhhhh... :eek: ... geloof er wel in though. Astrologie is heel erg interessant en defenitly iets wat mijn interesse opwekt.
younesel18
01-05-2002, 10:26
Ik ben een maagd(26-08-83) Ik vind dat wel een rare naam maar goed, het is trouwens toch een complete onzin. Ik geloof daar niets van. ZO!
younesel18
01-05-2002, 10:31
YEAH RIGHT ALLEMAAL :hihi:
nou ik ben een vis en inderdaad kan goed opschieten met een schorpioen en kreeft. Heel veel dingen die er gezegt worden over vissen kloppen zeker bij mij en ik geloof denk ik wel dat er iets van waar is maar niet die voorspellingen per dag daar geloof ik niets van
mrs_jamila
01-05-2002, 10:49
Uhh..zijn er mensen die in horoscoop geloven??
Weten jullie dat dit niet mag?? Weten jullie dat alleen Allah over je lot kan beslissen??? Nee...nou dan weten jullie het nu!!! :D
younesel18
01-05-2002, 11:23
Origineel gepost door mrs_jamila
Uhh..zijn er mensen die in horoscoop geloven??
Weten jullie dat dit niet mag?? Weten jullie dat alleen Allah over je lot kan beslissen??? Nee...nou dan weten jullie het nu!!! :D
OOOjah was ik helemaal vergeten te zeggen. Dat is inderdaad haram!!! Dit heet n3am assidi "SHIRK" (bijgeloof) Dit is naast Zina een van de dingen die het zwaarst bestraft worden in Joom el qiama!!! (Dag des oordeels)
Let op jongens. Deze topic is nu ik toch schrijf eigenlijk al haram, maar jullie moeten het zelf maar weten.(een gewaarschuwde man telt voor twee) Het is maar dat je het weet. Jullie mogen zelf maar beslissen!
Doei :D
mrs_jamila
01-05-2002, 11:27
Origineel gepost door younesel18
OOOjah was ik helemaal vergeten te zeggen. Dat is inderdaad haram!!! Dit heet n3am assidi "SHIRK" (bijgeloof) Dit is naast Zina een van de dingen die het zwaarst bestraft worden in Joom el qiama!!! (Dag des oordeels)
Let op jongens. Deze topic is nu ik toch schrijf eigenlijk al haram, maar jullie moeten het zelf maar weten.(een gewaarschuwde man telt voor twee) Het is maar dat je het weet. Jullie mogen zelf maar beslissen!
Doei :D
helemaal correct Younnes!!!!!
Ik dacht ik zeg het maar..misschien zijn er mensen die er nog nooit wat van hebben gehoord!!
Groetjes Jamila
BentDagilia
01-05-2002, 12:40
Mijn sterrebeeld is leeuw. En hoe erg ik het ook vind om dit te zeggen maar meestal klopt die van mij wel...
Een leeuw is niet bang het heft in eigen handen te nemen. Is geen twijfelaar, is direct en zegt niks via een omweg. Leeuwen zijn mensen die graag leiding willen nemen en de verantwoordelijkheid op zich willen nemen. Daaranaast zijn het rustige mensen en er valt niet mee te spelen. Zowel op het gebied van liefde als op het gebied van woon werk. Leeuwen zijn altijd op hun hoede en accepteren niet gau iets van een ander. Daar mee bedoel ik leeuwen doen graag dingen hunzelf.
Ik heb dit gebasseerd op horoscopen niet op mijn gedrag of sjow.. maar ik moet zeggen dat ik aan al die dingen voldoe :rolleyes:
Bent Dagilia :zwaai:
Ikzelf weet niet wat de Koran heeft te zeggen over Astrologie of het geloven daarin. Eerlijk gezegd heb ik daar nooit wat over gelezen.
Vind je het niet raar dat Nostradamus voorspellingen kon doen met behulp van Astrologie? En dat de meeste voorspellingen zijn uitgekomen?
ik ben waterman (vrouw) en bij mij klopt het haast nooit soms van die logische dingen geld probelemen en zo maar het is inderdaad haram om er in te geloven maar ik kan het niet laten om het te lezen :D
paula :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.