Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Patronen waar kan ik ze vinden ???

Pagina's : [1] 2

nissrintje
29-08-2005, 12:38

Sallaam ik ben op zoek naar patronen :confused: . Ik wil namelijk een beetje leren naaien ik vindt het altijd al leuk om het te kunnen. Ik weet dat je van die tijdschriften heb maar daar zijn alleen ouderwetse kleren waar ik nix aan heb. dus als iemand mischien een idee heeft waar ik ze kan kopen op mischien op internet of iets anders lat het me aub horen alvast bedankt ;) :)

lallakouzina
29-08-2005, 14:12
ik naai ook al een tijdje,maar in de knip staan hele mooie patronen.gaan met de tijd mee hoor :D iedere maand nieuwe patronen.ik krijg veel complimeneten over de kledingstukken die ik maak :hihi: in de burda staan ook hele mooie.maar die zijn wat moeilijker om te maken,over het algemeen.ik ben eigelijk ook net als jou benieuwd of er op internet patronen staan.veel succes. :goedzo:

Naughty
29-08-2005, 15:54
Ik heb er heeeel veel & zekers modebewust. Van mantelpakken tot bruidsjurken van takchitas tot classy pantalons. Maar meid het is te zien wat je wilt leren naaien?

Aichatjuuh
29-08-2005, 17:41
ik wl ook van die patronen.

Classy_Saloua
30-08-2005, 09:34

ik naai ook al een tijdje,maar in de knip staan hele mooie patronen.gaan met de tijd mee hoor :D iedere maand nieuwe patronen.ik krijg veel complimeneten over de kledingstukken die ik maak :hihi: in de burda staan ook hele mooie.maar die zijn wat moeilijker om te maken,over het algemeen.ik ben eigelijk ook net als jou benieuwd of er op internet patronen staan.veel succes. :goedzo: Burda en de knip zijn tijdschriften neem ik aan?

Classy_Saloua
30-08-2005, 09:35
Ik heb er heeeel veel & zekers modebewust. Van mantelpakken tot bruidsjurken van takchitas tot classy pantalons. Maar meid het is te zien wat je wilt leren naaien? Ik begrijp die laatste zin niet echt..

lallakouzina
30-08-2005, 13:37
ja saloua,het zijn tijdschriften.ik vindt dat in de burda wel mooiere modellen instaan,moderner.in de knip meer de basismodellen.

Moeskiela
30-08-2005, 15:29
Ik wil ook leren naaien! :o Moeskiela

nissrintje
31-08-2005, 09:59
die laaste zin begrijp ik ook niet van naughty maar voor de rest bedankt voor de tips en ik zocht laast een voor een colbertje en een rok en een winter jas tot juh knieen staan die ook in de burda of de knip en naughty heb juh mischien ook namen van die bladen koesjuhs me

Naughty
31-08-2005, 10:49
Praat ik chinees ofzo? Ik zei dat het af hangt van wat je wilt leren naaien :D

Classy_Saloua
31-08-2005, 10:54
In je eerste post wel :D

Amanee
31-08-2005, 14:31
Ik heb er heeeel veel & zekers modebewust. Van mantelpakken tot bruidsjurken van takchitas tot classy pantalons. Maar meid het is te zien wat je wilt leren naaien? meid ik heb een vraagje... waar kan ik die patronen krijgen.. alvast bedankt :kus:

Naughty
31-08-2005, 14:54
Ik heb die patronen zelf getekend op de computer met AutoCAD. Als je ook die programma hebt dan kan ik u dat doorsturen. Wel is het zo dat je het dan moet uitprinten met een speciale plotter zo een heel grote. Kun je ook vragen op verschillende mode academies. meid ik heb een vraagje... waar kan ik die patronen krijgen.. alvast bedankt :kus:

Amanee
31-08-2005, 15:13
Ik heb die patronen zelf getekend op de computer met AutoCAD. Als je ook die programma hebt dan kan ik u dat doorsturen. Wel is het zo dat je het dan moet uitprinten met een speciale plotter zo een heel grote. Kun je ook vragen op verschillende mode academies. ooh daar heb ik nooit van gehoord... zou je me alsjeblieft dat programma willen sturen? en waar kan je die speciale plotter kopen?

Naughty
31-08-2005, 15:34

Meid die plotter ehhh is geen 200 euro ofzo en ik twijfel er hard aan of hij in u kamer zou passen. Dat zijn namelijk speciale printers misschien van 1,50 m breed die vaak gebruikt worden in kledingbedrijven & modeacademies. Vandaar dat ik u zei dat je het misschien best op een school kon vragen waar ze Mode als richting hebben. Die hebben dat zekers weten zulke printers. De papier heeft de breedte van een grote patroonpapier. En weet je meid ik heb nog wat patronen opgeslagen op diskette maar die liggen nog op school en bij ons begint inshallah morgen ons school dan kan ik ze gelyk zoeken & jou dan door pmen. Die programma kan ik zelf niet installeren hij is geprogrammeerd door een kennis van me :(

Pagina's : [1] 2