Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aanstaande bruidjes!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Mysticalia
29-08-2005, 10:40

Aanstaande bruidjes, Waarvoor heb je het meeste angst aan het hele trouwgebeuren? :D Zet hier je frustraties en angsten neer :o :zwaai:

Mysticalia
29-08-2005, 11:18
Alle bruidjes zijn chill oulla? :confused: :banana::banana:

imaane911
29-08-2005, 11:21
Alle bruidjes zijn chill oulla? :confused: :banana::banana: nee helaas, ben bang dat er ruzie komt allahi yestar of dat iedereen in slaap valt insha-Alla zegent Allah mijn huwelijk

Mysticalia
29-08-2005, 11:22
nee helaas, ben bang dat er ruzie komt allahi yestar of dat iedereen in slaap valt insha-Alla zegent Allah mijn huwelijk Moge Allah swt je huwelijk zegenen inshallah. Iedereen in slaap vallen? :eek: ruzie? :eek: Inshallah gebeurt dat niet :goedzo: en zal je een onvergetelijke dag hebben. Ik ben bang dat iedereen te laat gaat komen :maf:

imaane911
29-08-2005, 11:33

Moge Allah swt je huwelijk zegenen inshallah. Iedereen in slaap vallen? :eek: ruzie? :eek: Inshallah gebeurt dat niet :goedzo: en zal je een onvergetelijke dag hebben. Ik ben bang dat iedereen te laat gaat komen :maf: INSHA-ALLAH :D ruzie...... (subhana-Allah je weet maar nooit, maar je weet de praktijken van de vervloekte saytaan :kwaad: ) en ja in slaap vallen :hihi: daar ben ik echt bang voor, ik ga het insha-Allah islamitisch doen en ben bang dat mensen dat niet zo amusant vinden aangezien men graag uit zijn dak wil gaan...... :( LAAT KOMEN??????????????????? o my grote god daar was ik nog niet op gekomen ik word :maf2: :hihi: nee hoor insha-Allah komt het goed

Mysticalia
29-08-2005, 11:52
INSHA-ALLAH :D ruzie...... (subhana-Allah je weet maar nooit, maar je weet de praktijken van de vervloekte saytaan :kwaad: ) en ja in slaap vallen :hihi: daar ben ik echt bang voor, ik ga het insha-Allah islamitisch doen en ben bang dat mensen dat niet zo amusant vinden aangezien men graag uit zijn dak wil gaan...... :( LAAT KOMEN??????????????????? o my grote god daar was ik nog niet op gekomen ik word :maf2: :hihi: nee hoor insha-Allah komt het goed Zolang je Allah swt gehoorzaamt, dan is er geen vuiltje aan de lucht :goedzo: Engelen zullen aanwezig zijn ipv sheitan :Iluvu: wie wilt dat nou niet! :goedzo:

imaane911
01-09-2005, 10:53
Zolang je Allah swt gehoorzaamt, dan is er geen vuiltje aan de lucht :goedzo: Engelen zullen aanwezig zijn ipv sheitan :Iluvu: wie wilt dat nou niet! :goedzo: insha-Allah ik hoop het echt!!! :love: moge Allah Ta3ala je huwelijk zegenen wa amien :kus:

Bruidje22
01-09-2005, 11:30
ik ben niet bang..Ik vertrouw op allah swt..incha allah komt alles goed,en als er iets mis loopt;.tjah..that's life zolang men niet met taart gaat gooien ben ik tevreden..haha

hounaidatje
01-09-2005, 12:18
ben ook niet zoo bang... ik denk wel dat iedereen komt opdagen, voor de rest...tawakkal 3ala allah;)

beppie_truus
01-09-2005, 12:41
Aanstaande bruidjes, Waarvoor heb je het meeste angst aan het hele trouwgebeuren? :D Zet hier je frustraties en angsten neer :o :zwaai: dat ik op mijn bruiloft iets verkeerds eet en daarna de hele avond naar de toilet moet :(

miss_burberry
01-09-2005, 12:42
dat ik op mijn bruiloft iets verkeerds eet en daarna de hele avond naar de toilet moet :( Of heen en weer geschud wordt in el 3emmeria, tot je eruit vliegt :hihi:

beppie_truus
01-09-2005, 12:45
Of heen en weer geschud wordt in el 3emmeria, tot je eruit vliegt :hihi: dat ook :D maar stel je voor dat de catering bij het opwarmen van het eten alles laat verbranden :eek: of nog erger dat op jou trouwjurk een gigantische brandgat zit om dat iemand m nog ff de laatste kreukels er uit wilde strijken :(

ghizlen
01-09-2005, 15:03
Ik hoop dat de aanstaande bruidjes maar eigenlijk iedereen er wat van leert.. Juist op de momenten dat je je zekerheid en vertrouwen het meest nodig hebt.. dan zendt de shaytan (na3alaho allah) alle problemen op je af.. Lieve dames.. heb dan sber.. extra sber.. want inchallah wordt alle moeite beloond.. en allah sluit alleen een poort wanneer hij anderen heeft geopend ;) mysti.. iedereen heeft wel problemen bij een huwelijk gehad.. maar het belangrijkste is.. om te weten hoe je er mee om moet gaan.. dikke kus :kus: en ik hou ziels veel van je :sjans:

ghizlen
01-09-2005, 15:35
ik ben bang voor 3 dingen.. 1 is dat ik een hyperventilatie aanval krijg als ik daar zo zit in de zaal en iedereen checkt je.. 2 is dat ik op de huwelijksnacht van de pijn me man in elkaar ga slaan....:nerd: 3 is wanneer ik als ontmaagd persoon familieleden onder ogen moet komen....(zo voor schut) :lol: Grappig ik heb dezelfde angsten.. maar wel grappige angsten :stout:

ghizlen
01-09-2005, 15:53

zulle we elkaar steunen...jij belt mij als t zover is en ik jou... :nerd: SAFI STAAT :D ik heb al plannetjes om die huwelijksnacht eenbeetje uittestellen :hihii: ik kan me echt niet voorstellen dat ik na zoveel jaartjes iedereen van me heb afgeweert en mezelf heb beschermd het in een avond te bederven :ego:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29