Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ahma_m_tiechien

Pagina's : [1] 2

TwinkleEye_19
31-03-2003, 12:23

Asallem moe3likoem a Ahma... Mems tedzjiez?? Tedaz shè ma la?? I Tichien nie, mle7 iedzend? Ma gedment esher 'n sent, nig ella?? Ewa, wat doe je zoal....Alles goed in het leven.... Wat zijn de ontwikkelingen van die luizen....nog een paar ontslagen oella :D :zwaai:

MissChica
31-03-2003, 12:25
Tja Tja :rolleyes:

cheima
31-03-2003, 12:32
:lol: :lol:

ahma_m_tiechien
31-03-2003, 12:36
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Asallem moe3likoem a Ahma... Mems tedzjiez?? Tedaz shè ma la?? I Tichien nie, mle7 iedzend? Ma gedment esher 'n sent, nig ella?? Ewa, wat doe je zoal....Alles goed in het leven.... Wat zijn de ontwikkelingen van die luizen....nog een paar ontslagen oella :D :zwaai: Alakoum salaam twinkeleye :zwaai: alhamdoelilah, ewa ka twerieth thie rwakt a. haathh nesewerr tiechiens inou akan mlih alhamdoelilah. hahahaha gedmen awhend ;) . in mijn leventje is alles TOPPIE :D de luizen ontwikkelen zich echt supper goed. DE DOKTER ZEI DAT HET BETER GAAT DAN DAT HIJ HAD DURFEN DENKEN. WE ZIJN ECHT SUPPER TROTS OP ZE.... EN ONTSLAAN :kwaad: NOOOOOIIIIT :D

ahma_m_tiechien
31-03-2003, 12:38

en hoe is het met jou :( sorry vergeten te vragen . mijn tiechiens vroegen om aandacht en tja dat ging ten kosten van jou :goedzo:

TwinkleEye_19
31-03-2003, 12:43
Origineel gepost door ahma_m_tiechien Alakoum salaam twinkeleye :zwaai: alhamdoelilah, ewa ka twerieth thie rwakt a. haathh nesewerr tiechiens inou akan mlih alhamdoelilah. hahahaha gedmen awhend ;) . in mijn leventje is alles TOPPIE :D de luizen ontwikkelen zich echt supper goed. DE DOKTER ZEI DAT HET BETER GAAT DAN DAT HIJ HAD DURFEN DENKEN. WE ZIJN ECHT SUPPER TROTS OP ZE.... EN ONTSLAAN :kwaad: NOOOOOIIIIT :D Hamdoelliah Ahma…Amiehma sidarebie :D Ewa, mara ’n tselek sweit, nig ella… Zeker professionele luizen heb jij, topsporters zeker…van wie heb je die gekregen of train je ze zelf.. Nooit ontslaan? Ewa, ka tsieksieh. Ka twariez, sebhaand mèshè tboesaant, zeg het gewoon, kom ik persoonlijk die paar luilakken met Tarriefiet-stijl (nagels-stijl) :bril: van je hoofd ontdoen :hihi: :zwaai:

ahma_m_tiechien
31-03-2003, 12:52
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Hamdoelliah Ahma…Amiehma sidarebie :D Ewa, mara ’n tselek sweit, nig ella… Zeker professionele luizen heb jij, topsporters zeker…van wie heb je die gekregen of train je ze zelf.. Nooit ontslaan? Ewa, ka tsieksieh. Ka twariez, sebhaand mèshè tboesaant, zeg het gewoon, kom ik persoonlijk die paar luilakken met Tarriefiet-stijl (nagels-stijl) :bril: van je hoofd ontdoen :hihi: :zwaai: :lol: wuhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol: hahahaaaaaaa tarriefiet-style :lol: ik hou je daaraan :D IK ZELF natuurlijk a temshoent inou maar ff zonder gekheid... is dit topicje geopend voor mij of voor mijn tiechiens???? als het voor mijn tiechiens zijn, zal ik je helaas moeten teleurstellen heb ze namelijk ook getraind voor mensen die op hun aasen :D ze blijven bij MIJ :ego:

TwinkleEye_19
31-03-2003, 13:00
Origineel gepost door ahma_m_tiechien :lol: wuhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol: hahahaaaaaaa tarriefiet-style :lol: ik hou je daaraan :D IK ZELF natuurlijk a temshoent inou maar ff zonder gekheid... is dit topicje geopend voor mij of voor mijn tiechiens???? als het voor mijn tiechiens zijn, zal ik je helaas moeten teleurstellen heb ze namelijk ook getraind voor mensen die op hun aasen :D ze blijven bij MIJ :ego: Ewa Ahma, geopend voor Ahma ‘m tiechien… Wellakien, ik wil je wat vragen, (ja overal zitten luizen onder het gras :hihi: ) Garie iezen Gamie, niet “Gamie ’n oegjoer” die ene bij de iegza swedej… Gamie ’n tsawent, kannas Gamie ‘m tiechien….Meskien sbohrent tiechien….. Hij zit altijd op het topje van de berg, de krabben jongen niet normaal… Probleem is dat hij niet bij zijn rug kan, sha twariez iejazoe iesten Ahma ‘m tiechien… Atoujez wien ma la….ik regel het wel…Jullie zijn echt voor elkaar geschapen :goedzo:

ahma_m_tiechien
31-03-2003, 13:09
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ewa Ahma, geopend voor Ahma ‘m tiechien… Wellakien, ik wil je wat vragen, (ja overal zitten luizen onder het gras :hihi: ) Garie iezen Gamie, niet “Gamie ’n oegjoer” die ene bij de iegza swedej… Gamie ’n tsawent, kannas Gamie ‘m tiechien….Meskien sbohrent tiechien….. Hij zit altijd op het topje van de berg, de krabben jongen niet normaal… Probleem is dat hij niet bij zijn rug kan, sha twariez iejazoe iesten Ahma ‘m tiechien… Atoujez wien ma la….ik regel het wel…Jullie zijn echt voor elkaar geschapen :goedzo: :lol: gamie 'm tiechien als hij hamadi heet dan is hij van harte welkom :D wajaaaaaww yemma tenejah shem hemas etmercheth :D enda tiechien enieh...anders zullen alle mannen voor jou weg rennen EN ZIJ HEEFT LEKKER ONGELIJK :stout:

touzine
31-03-2003, 13:13
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Asallem moe3likoem a Ahma... Mems tedzjiez?? Tedaz shè ma la?? I Tichien nie, mle7 iedzend? Ma gedment esher 'n sent, nig ella?? Ewa, wat doe je zoal....Alles goed in het leven.... Wat zijn de ontwikkelingen van die luizen....nog een paar ontslagen oella :D :zwaai: :lol: Woeahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... .............. ´k lag me dood :lol:

ahma_m_tiechien
31-03-2003, 13:15
Origineel gepost door touzine :lol: Woeahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... .............. ´k lag me dood :lol: HMMMMMMMMM PAS OP IK STA NAAST JE :stout: is dat zo :stout: hihihiiiiii DENK DAT JIJ MOET OPPASSEN TENZIJ JE GRAAG TIECHIENS WILT HEBBEN :D

mimi3000
31-03-2003, 13:15
:confused: het zal wel aan mij ligge :maf:

touzine
31-03-2003, 13:16
Origineel gepost door ahma_m_tiechien HMMMMMMMMM PAS OP IK STA NAAST JE :stout: is dat zo :stout: hihihiiiiii DENK DAT JIJ MOET OPPASSEN TENZIJ JE GRAAG TIECHIENS WILT HEBBEN :D Heeeeeeeeeeeeee................hoe durf je in m´n profiel te kijken!!!!!!!! :kwaad:

ahma_m_tiechien
31-03-2003, 13:18
Origineel gepost door touzine Heeeeeeeeeeeeee................hoe durf je in m´n profiel te kijken!!!!!!!! :kwaad: :ego: heb jou profiel NIET bekeken :ego: staat bij jou locatie :D en beginnen ze al lekker te jeuken :stout:

touzine
31-03-2003, 13:19

Origineel gepost door ahma_m_tiechien :ego: heb jou profiel NIET bekeken :ego: staat bij jou locatie :D en beginnen ze al lekker te jeuken :stout: Hmmmmmmmmm............... neej.............. kom eens wat dichterbij me staan :D

Pagina's : [1] 2