Bekijk originele versie : Fotograve Nejwa
Aseeyahh
29-08-2005, 10:01
Dag,
Ik heb Nejwa geboekt voor mijn bruiloft InshAllah, vooral omdat ik veel lovende dingen over haar heb gehoord, maar ik heb haar zelf niet in actie gezien.
Ik wil graag weten van de mensen die haar zelf hebben ingehuurd, hoe ze was en hoe uit eindelijk het resultaat was van de opname en de foto's....
:goedzo:
jongebruid
29-08-2005, 10:53
Je heb een goeie keus gemaakt :goedzo: haar fotos zijn echt heel mooi scherp en de dvd is ook professioneel gemonteerd.
Allah yekemmel bichir.
Aseeyahh
29-08-2005, 11:15
Je heb een goeie keus gemaakt :goedzo: haar fotos zijn echt heel mooi scherp en de dvd is ook professioneel gemonteerd.
Allah yekemmel bichir.
Amin InshAllah!
Bedankt voor je reactie... ;)
Bent_Kenitra
29-08-2005, 13:07
Allah yekemmel bichir.
Sluit me hier helemaal bij aan. Ik heb een album gezien van haar en de dvd's en ze zijn in één woord: PERFECT!!!!
Mis_Reyhan
29-08-2005, 13:41
Dag,
Ik heb Nejwa geboekt voor mijn bruiloft InshAllah, vooral omdat ik veel lovende dingen over haar heb gehoord, maar ik heb haar zelf niet in actie gezien.
Ik wil graag weten van de mensen die haar zelf hebben ingehuurd, hoe ze was en hoe uit eindelijk het resultaat was van de opname en de foto's....
:goedzo:
Salaam,
Heb je misschien haar nummer?
Alvast bedankt
Aseeyahh
29-08-2005, 14:18
Salaam,
Alvast bedankt
Ja haar nummer is 0624700338
jongebruid
29-08-2005, 14:33
Salaam,
Alvast bedankt
Je kunt haar ook terug vinden op www.najwa.nl
Dames,
Ik heb Nejwa op mijn bruiloft gehad. De foto's zijn prachtig maar de video is minder. Omdat ze alles zelf doet is ze alleen met de foto's bezig en zie je weinig van de video de bruid en de bruidegom zijn de enigen die te zien zijn.
Vervolgens had ze mijn fotos niet ingeplakt toen ik haar hierover belde, zou ze me een keer bellen om ze op te halen. Dit is nu al een half jaar en ze belt nog steeds terug.
Babyface_Girl
31-08-2005, 17:10
www.aliana-design.nl zijn grote TOPPERS
Veel geluk en een gezegend huwelijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.