Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zal ik doen!

tasniem
31-03-2003, 11:34

wat zou jij doen? ik mag kiezen midden julli ga ik op vakantie zoals gewoonlijk maar me zus krijgt maar 3 weken vakantie van haar werk dus gaat ze over drie weken terug naar Nderland alleen! en ze smeekt me of ik ook mee wil! en me vader gaat vanavond naar een me oom in Marokko bellen of hij twee enkel vliegtykets wil regelen! maar als ik terug ga over drie weken zitten ik en me zus tot me ouders terug zijn alleen thuis! maar ik ben bang dat als ik in Marokko ben het te erg naar me zin heb om snel terug te gaan ik kan dus niet kiezen helpen jullie mijn alfast bedankt! P.S let niet op me typ fouten!

Hafsat
31-03-2003, 11:38
Origineel gepost door tasniem wat zou jij doen? ik mag kiezen midden julli ga ik op vakantie zoals gewoonlijk maar me zus krijgt maar 3 weken vakantie van haar werk dus gaat ze over drie weken terug naar Nderland alleen! en ze smeekt me of ik ook mee wil! en me vader gaat vanavond naar een me oom in Marokko bellen of hij twee enkel vliegtykets wil regelen! maar als ik terug ga over drie weken zitten ik en me zus tot me ouders terug zijn alleen thuis! maar ik ben bang dat als ik in Marokko ben het te erg naar me zin heb om snel terug te gaan ik kan dus niet kiezen helpen jullie mijn alfast bedankt! P.S let niet op me typ fouten! Als je de mogelijkheid hebt om in Maroc te blijven, doe dat dan !!! :) Ik zou absoluut voor marokko kiezen :zwaai:

tasniem
31-03-2003, 11:42
ik weet het niet! ik moet het vanavond zeker weten en ik ben bang dat ik spijt krijg! als ik in Mar blijf zit ik wel zonder me zus!

Hafsat
31-03-2003, 11:45
Origineel gepost door tasniem ik weet het niet! ik moet het vanavond zeker weten en ik ben bang dat ik spijt krijg! als ik in Mar blijf zit ik wel zonder me zus! Je zus zie je over een paar weken weer, maroc niet! Maar ja, als je niet zonder je zus kan....... :)

tasniem
31-03-2003, 11:46

Origineel gepost door Hafsat Je zus zie je over een paar weken weer, maroc niet! Maar ja, als je niet zonder je zus kan....... :) ik weet het maar dan zit ik daar met me nichtjes die nooit s''avonds weg gaan!

Hafsat
31-03-2003, 11:48
Origineel gepost door tasniem ik weet het maar dan zit ik daar met me nichtjes die nooit s''avonds weg gaan! Misschien is dat wel goed ;) Nee hoor, tja als je dat belangrijk vind zou ik je adviseren om toch maar met je zus mee te gaan. :)

tasniem
31-03-2003, 11:50
ik ben bang als ik blijf dat ik me dan ga vervelen! ik heb wel vriendinnen uit Nederland waar ik naar toe kan in el hoeceima waar ik ook vandaan kom maar me vader laat me niet s''avonds alleen thuis komen en met me zus wel (wij wonen buiten de stad azdir)

Hafsat
31-03-2003, 11:52
Origineel gepost door tasniem ik ben bang als ik blijf dat ik me dan ga vervelen! ik heb wel vriendinnen uit Nederland waar ik naar toe kan in el hoeceima waar ik ook vandaan kom maar me vader laat me niet s''avonds alleen thuis komen en met me zus wel (wij wonen buiten de stad azdir) Oh oke dan, maar ik denk dat je spijt gaat krijgen als je maar drie weken gaat terwijl je ook langer kon blijven :) Maar ja, er is niet veel aan als je daar maar alleen zit. Meid, denk er goed over na :) :zwaai:

slimiatje
31-03-2003, 11:55
ik zou met mijn zus terug gaan je kan hier ook een leuke tijd hebben

tasniem
31-03-2003, 11:56
Origineel gepost door Hafsat Oh oke dan, maar ik denk dat je spijt gaat krijgen als je maar drie weken gaat terwijl je ook langer kon blijven :) Maar ja, er is niet veel aan als je daar maar alleen zit. Meid, denk er goed over na :) :zwaai: dank je wel voor je reactie! ik denk dat ik terug ga, in Nederland verveel ik me zeker niet als we alleen thuis zijn, tenzij onze marokaanse buren er al zijn om op ons te letten!

Hafsat
31-03-2003, 12:00
Origineel gepost door tasniem dank je wel voor je reactie! ik denk dat ik terug ga, in Nederland verveel ik me zeker niet als we alleen thuis zijn, tenzij onze marokaanse buren er al zijn om op ons te letten! hahah, nou maak er dan drie geweldige weken van met je zus :D :boogie: :letsparty Graag gedaan ;) :zwaai:

tasniem
31-03-2003, 12:02
Origineel gepost door Hafsat hahah, nou maak er dan drie geweldige weken van met je zus :D :boogie: :letsparty Graag gedaan ;) :zwaai: dank je wel! jij ook een fijne vakantie!

Hafsat
31-03-2003, 12:03
Origineel gepost door tasniem dank je wel! jij ook een fijne vakantie! ThanX, ik ga zeven weken incha allah :D

tasniem
31-03-2003, 12:05
Origineel gepost door Hafsat ThanX, ik ga zeven weken incha allah :D oh gingen wij dat maar me ouders gaan 6 weken!