Bekijk originele versie : Jeuk.....
oem_mujahid2
28-08-2005, 21:20
Ik heb jeuk aan me handen al 2 dagen vreselijk gewoon op mijn vingers en ik heb ineens een heel stram gevoel in me handen...en me duim voelt alsof die verdoofd is.. :confused:
dit heb ik nog nooit gehad weet iemand wat dit is?????? allergische reactie ofzo maar ik zou niet weten waarom.. :confused:
Shnieula
28-08-2005, 21:24
Jeuk ana je handen betekent dat je veel geld hebt! :ego:
Dit is echt bijgeloof :hihi:
UmmNaasiruddeen
28-08-2005, 21:27
Dat ze veel geld binnenkrijgt gekkerd..;)
oem_mujahid2
28-08-2005, 21:52
nee man dat je veel geld gaat uitgeven!
ff serieus
Meestal duid dit op een allergische reactie ...ik weet niet of je een sterk
schoonmaakmiddel hebt gebruikt. of misschien heb je iets verkeerd gegeten.
Je kan ook jeuk van vis krijgen!
Meid ga voor de zekerheid morgen naar de dokter!
Succes
Barakallahoefiek voor je reactie, ja ik gebruik andere chloor, die van de lidl en ik heb het vermoeden dat het daaraan ligt. Ook kan het komen omdat ik andere wasverzachter gebruik, want mijn zoontje heeft ook bultjes op zijn gezichtje gekregen.
En ik had ze pas om mijn arm en ook jeuk aan mijn benen. Ik laat die wasverzachter eens staan en die chloor ook kijken of het dan minder word..
Ik heb hier ook erg lang last van gehad, het zijn idd bultjes, die bultjes worden erger bij het krabben, mijn handen Subhan Allah lagen echt open op een gegeven moment, en het ergste van al was dat ik zwanger was en ik er niks serieus voor kon krijgen dat direct hielp.
De wasverzachter kan ook een oorzaak zijn, ik heb toen op aanraden van de huisarts een ander waspoeder en verzachter genomen, zo een met marseille vlokken, kan niet meer op de naam komen, ik zoek het wel voor je op als je het nodig vindt.
Als je er niet snel bij bent dan kan het zijn dat het blijft terug komen, ik heb nu na mijn zwangerschap pilletjes gehad en Alhamdoelilah, sindsdien geen last van.
ps:Heb je ook dat wanneer jij je handen wast met warm water of je handen warm worden de bultjes groter worden.
Kortom dit is idd een allergie!
oem_mujahid2
28-08-2005, 22:14
Ik heb hier ook erg lang last van gehad, het zijn idd bultjes, die bultjes worden erger bij het krabben, mijn handen Subhan Allah lagen echt open op een gegeven moment, en het ergste van al was dat ik zwanger was en ik er niks serieus voor kon krijgen dat direct hielp.
De wasverzachter kan ook een oorzaak zijn, ik heb toen op aanraden van de huisarts een ander waspoeder en verzachter genomen, zo een met marseille vlokken, kan niet meer op de naam komen, ik zoek het wel voor je op als je het nodig vindt.
Als je er niet snel bij bent dan kan het zijn dat het blijft terug komen, ik heb nu na mijn zwangerschap pilletjes gehad en Alhamdoelilah, sindsdien geen last van.
ps:Heb je ook dat wanneer jij je handen wast met warm water of je handen warm worden de bultjes groter worden.
Kortom dit is idd een allergie!
Ik had gister bultjes op mijn arm maar die zijn nu weer verdwenen op mijn handen is verder niks te zien, ze zijn alleen knalrood van het krabben en mijn duim voelde net heel opgezwollen maar zag er niet zo uit. heel raar.
Ik denk echt de was verzachter, ik was even overgestapt op silan op aanraden van een paar dames hier :ego:
haha nee grapje, maar ik ga maar weer mijn oude wasverzachter gebruiken. Ik heb nu dus helemaal geen bultjes, had ze alleen evne op me arm en die zijn weer verdwenen, wel had ik ook jeuk op me benen maar geen bultjes..
lilchakir
29-08-2005, 08:31
ja dit is echt bijgeloof: als je in je handpalm moet krabben van de jeuk,dat betekend het ze3ma dat je geld ontvangt ;)
succesmeskiena ze heeft het aan beide handen, dus dat betekend ontvangen, en gelijk uit geven. rechts betekend ?ontvangen en links? betekend uitgeven . maar effe bij de topic blijven, misschien idd een allergies reactie, hoop dat je der snel van af bent. :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.