Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik mis Hem

Noesajbah
31-03-2003, 09:42

Mijn broertje is voor 10 dagen naar Andora gegaan, maar ik mis hem zo erg!! Ongeloofelijk gewoon!! Bel hem constant op, tijdens mijn gebed denk ik ook heel veel aan hem en bid veel voor hem, en heb het constant over hem!! Hebben jullie dat ook?? Zo een band met jullie broers?? Noesje

Vin
31-03-2003, 09:44
Origineel gepost door Noesajbah Mijn broertje is voor 10 dagen naar Andora gegaan, maar ik mis hem zo erg!! Ongeloofelijk gewoon!! Bel hem constant op, tijdens mijn gebed denk ik ook heel veel aan hem en bid veel voor hem, en heb het constant over hem!! Hebben jullie dat ook?? Zo een band met jullie broers?? Noesje Heb geen broer :confused:

Hafsat
31-03-2003, 09:45
Origineel gepost door Noesajbah Mijn broertje is voor 10 dagen naar Andora gegaan, maar ik mis hem zo erg!! Ongeloofelijk gewoon!! Bel hem constant op, tijdens mijn gebed denk ik ook heel veel aan hem en bid veel voor hem, en heb het constant over hem!! Hebben jullie dat ook?? Zo een band met jullie broers?? Noesje Ahhhhhhh :( Ik heb twee broers :Iluvu: :Iluvu: Kan ze niet missen :)

Ouidath
31-03-2003, 09:49
gelukkig niet ik bid juist dat mijn broertje voor een paar dagen uit mijn leven verdwijnt:D een kleine terrorist is het gewoon.

Ouidath
31-03-2003, 09:55

Kijk als mijn broer vroeger wegging dan vond ik het wel erg:( dan had ik namelijk geen inkomen meer:D maar nu hij getrouwd is merk ik wel dat het wat saaier thuis is zonder hem. Maar ach ja ze gaan allemaal een keer het huis uit hoe eerder hoe beter geloof mij nou maar:D

Noesajbah
31-03-2003, 09:56
soms zeggen ze tegen mij dat ik overdrijf!! Maar ik hou zoveel van hem, echt waar en ik heb ook zo een slechte eigenschap, wordt snel ongerust!! Dus als ik na mijn werk thuis ben en iemand van mijn broertjes en zusjes is er niet, dan ga ik alweer overal bellen!! En de band die je met een zusje of zus hebt is anders dan een broertje!! Hij is nou weg, en ik heb hem gezegd dat hij me 2 keer per dag moet bellen!!Maar ik mis zijn grappen, zijn lach, zijn alles!! En met hem heb ik sowieso een speciale band!! Ik wist al voordat hij was geborene dat het een jongen was!! Soebhanallah mijn vader wilde hem zelfs anders noemen maar ik zei NO WAY HIJ ZAL ZO HETEN! En klaar! En echt als ze ons samen ziet, we vertellen elkaar alles en ook heb ik alles voor hem over! Noesje P.S. Vin je weet niet wat je mist!

PerfectTangawia
31-03-2003, 10:05
Origineel gepost door Hafsat Ahhhhhhh :( Ik heb twee broers :Iluvu: :Iluvu: Kan ze niet missen :) MY TOOOOOOO.. TANGAWIA

Noesajbah
31-03-2003, 10:10
Origineel gepost door ladyline Je bent een goeie ZUS :goedzo: Geloof mij maar!!!!!! ;) Alleen we hebben onlangs onze rijbewijs gehaald elhamdoelilleh. En ik widle hem verrassen met een auto en aangezien ik een meisje ben weet ik echt niets over auto's!! Dus ben overal aan het rondkijken. Maar eet 1 van jullie misschien een auto die typisch bij een jongen past? Noesje

Dezteny
31-03-2003, 10:24
I know what you mean, ik mis mijn broers ook :(

slimiatje
31-03-2003, 10:35
Origineel gepost door Ouidath gelukkig niet ik bid juist dat mijn broertje voor een paar dagen uit mijn leven verdwijnt:D een kleine terrorist is het gewoon. :hihi: me too!!!!!