Bekijk originele versie : wie houden er van discussies?
rustige, beleefde en wel denkende moslims gevraagd om de islam te komen verdedigen op deze site:
http://cgi.ncrv.nl/cgi/ncrv/stand/index.php
sommige mensen daar zijn echt afschuwelijk, ik schaam me diep dat ik (ook) nederlander ben :(.
Origineel gepost door achmad
beetje up, we hebben mensen nodig..............
kom op mensen, spui je gal over deze rascisten, zie dat het echt te erg voor woorden is
Ik heb het vorige week al opgegeven....
Met die mensen valt geen redelijke discussie te houden....
Het enige wat ze doen is hun idiote haatdragende standpunten maar herhalen, maakt niet uit wat je zegt....
Ik zat daar in mijn eentje de Islam te verdedigen en ik geef je 1 raad...
Je bent daar echt je tijd aan het verdoen....
Al die mensen zijn varianten van Fortuyn en co en die hersencellen zijn onherstelbaar beschadigd....
Mijn advies is om dat zooitje gewoon te negeren, want zulke mensen zullen er altijd al bestaan...
Tenzij je een vooraad asperientjes naast je pc hebt liggen :D
Wellicht kun je dan de strijd aangaan...
Origineel gepost door mydefinition
goede site zowel de mensen die tegen als voor de oorlog zijn komen met goede argumenten
Wat versta jij onder goede argumenten????????
Dit zijn ongeveer de argumenten voor de oorlog daar:
- Bush zal de oorlog winnen en daarnaast ook die arme sloebers bevrijden....
-Lang leve Bush en zijn oorlog tegen de Islam....
-De aansteker van het kwaad (de islam) moet bestreden en worden en daarvoor moet eerst Saddam weg.....
als jij dit goede argumenten vindt, dan zegt dat genoeg over jou.... :confused:
Origineel gepost door mydefinition
er zitten ook mensen die goede argumenten tegen de oorlog hebben. maar het is niet makkelijk als niet iedereen elkaar gelijk geeft zoals hier
Mensen geven elkaar alleen gelijk als ze het met elkaar eens zijn...
Je vergeet dat de meeste mensen hier dezelfde achtergrond hebben en dan kun je verwachten dat er eensgezindheid uit kan voortvloeien...
Origineel gepost door achmad
rustige, beleefde en wel denkende moslims gevraagd om de islam te komen verdedigen op deze site:
http://cgi.ncrv.nl/cgi/ncrv/stand/index.php
sommige mensen daar zijn echt afschuwelijk, ik schaam me diep dat ik (ook) nederlander ben :(
Shit, daar ook al :kwaad:
Ik ben al lid bij PimFortun site, een en al leeghoofden...
Maar jouw site ga ik ook zeker bezoeken.. :D
Origineel gepost door Salaama
Shit, daar ook al :kwaad:
Ik ben al lid bij PimFortun site, een en al leeghoofden...
Maar jouw site ga ik ook zeker bezoeken.. :D
Ik waarschuw je maar vast...
Deze site is in het kwadraat van de site Pim Fortuyn.....
Je gaat jezelf echt alleen vermoeien, maar als je de strijd wil aangaan moet je versterking meenemen, want de idioten zijn daar in de grote meerderheid.....
Origineel gepost door gooja
Ik waarschuw je maar vast...
Deze site is in het kwadraat van de site Pim Fortuyn.....
Je gaat jezelf echt alleen vermoeien, maar als je de strijd wil aangaan moet je versterking meenemen, want de idioten zijn daar in de grote meerderheid.....
O, joh, dan kan je mij nog niet..Ik ga de strijd zeker aan...Daar houd ik juist wel van.
Origineel gepost door Salaama
O, joh, dan kan je mij nog niet..Ik ga de strijd zeker aan...Daar houd ik juist wel van.
Succes meid :zwaai:
Laat me het even weten als je begonnen bent met de aanval, dan kom ik je versterken :D
fatoucha_k
31-03-2003, 22:12
ik kom ook...alleen moet je jullie wel aanmelden.........
fatoucha_k
31-03-2003, 23:04
ik ben met volle gang bezig jullie ook?????????????
Origineel gepost door fatoucha_k
ik ben met volle gang bezig jullie ook?????????????
Onder welke naam?
Als ik vragen mag... en op welk forum?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.