Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben weer van de partij.......

Pagina's : [1] 2

OemSoufian
28-08-2005, 10:28

Sbah elgair en salaam ou alaikoem lieve meiden. Hoe is het met jullie? Lang geleden he!!! Ik ben helemaal opgeslokt door werk en huishouden en ben hier bijna niet meer geweest maar mis jullie wel...... Vooral Sihamkleuter :hihi: :hihi: :hihi: Hoe is het met degene die met vakantie terug zijn was het leuk lekker genoten? En hoe is het met degene die niet zijn geweest like moi!!! :traan1: :traan1: :traan1: Heeft iemand nog wat leuks te vertellen.... IK heb gelezen dat shnieula een hoofddoek is gaan dragen masha'Allah meid ben trots op je en ja je zal zeker nog mooier ogen door de noor. Imaan is zwanger las meid mabrouk mabrouk echt ben zo blij als 1 van de meiden zwanger is. Voor de andere meiden hou je sbar... Ik was dat de afgelopen dagen even kwijt en heb een goed lesje gehad van mijn man was niet leuk maar wel de waarheid. Dus nu hamdoellah kan ik er weer een tijdje tegen aan. En probeer ik jullie weer lekker positief te houden. Als ik nog iemand vergeten ben die getrouwd/zwanger/jarig/rijbewijs gehaald/huis gekregen of wat dan ook is NOU MABROUK!!!!! Ik mis Manal ook maar de lieve schat voelt zich niet goed mar het is voor een goed doel :hihi: Dikke kus en hoop dat het als vanouds gezellig gaat worden hier. :kus: :kus: :kus: :

Ighlaas
28-08-2005, 10:45
Salaam Aleikom, Ik ken je nog niet...maar ik wil je wel WELKOM heten :D

saadia29
28-08-2005, 10:50
Fijn dat je er weer bent oempje ;) Poosje niet gezien, je huis zal er nu wel tip top uitzien, moet ook es een keer wat gaan doen, laat alles maar opstapelen :jammer: Anyway, welkom terug, en maak er wat gezelligs van :banana:

sihamkleuter
28-08-2005, 10:54
hOI OEMPIE, IK HEB JE OOK GEMIST MEID :kus: HELAAS MOET IK NU VERDER (LEES DE TOPIC WAT ETEN WE VANDAAG MAAR :hihi: ) MORGEN BEN IK LEKKER VRIJ, EN GA (NA HET OPRUIMEN :moe: ) LEKKER ACHTER DE PC ZITTEN. dE ZALMSLAATJES EN TOASTJES STAAN AL KLAAR :hihi:

OemSoufian
28-08-2005, 11:33

Iglaas dank je wel meid hihi.. Saadia mijn huis is net een rommelmarkt ben voornamelijk te druk geweest met werken en merk het wel hoor ik ben afgevallen echt niet normaal meer hihi.... En sihamkleuter wat eten we vandaag dan hahaha 31 gasten kan ook wel toch dan kom ik er vast aan.... Ik zit nu weer achter de pc en heb helemaal niks gedaan maar mag niet van mijn man die zei vancohtend toen hij de deur uitging blijf maar lekker in bed en niks doen he.... hahaha ok dan doe ik lekker niks oja kep kip uit de vriezer gepakt en heb wel elke keer zoiets van hmzz zal ik toch maar gaan opruimen... He sihamkleuter wanneer gaan we nou afspreken en hoe is het met je ?

Safah83
28-08-2005, 11:42
Hoi meid, Leuk dat je er weer bent! :banana: Ik dacht dat je op vakantie was :o

OemSoufian
28-08-2005, 11:44
was dat maar waar, ik ben van 32 uur naar 45 uur per week gedaan qua werken. Wow wat verlang ik naar de tijd dat ik lekker met mijn kids thuis kan zitten insha'Allah al is het maar 1 jaar. Hoe is het met jou Safah? Niemand is meer op msn te bekennen?

miss_rif21
28-08-2005, 12:02
was dat maar waar, ik ben van 32 uur naar 45 uur per week gedaan qua werken. Wow wat verlang ik naar de tijd dat ik lekker met mijn kids thuis kan zitten insha'Allah al is het maar 1 jaar. Hoe is het met jou Safah? Niemand is meer op msn te bekennen? ahahhaha we hebben je wel gemsit zeg!! ik ben op msn nu :D

OemSoufian
28-08-2005, 12:12
Ja ik heb jullie ook gemist joh..... Ik kom straks ook op msn even ik ga even wat eten maagje heb honger

lilchakir
28-08-2005, 12:19
selaam ziena ben blij ,dat het goed met je gaat. heb je ook gemist en leuk dat je der weer bent . :kus:

OemSoufian
28-08-2005, 12:26
Haha ik kan het toch niet laten ik ga even wat in huis doen, ben zo weer terug hahah

Nysha
28-08-2005, 13:04
hey oum soufian; leuk dat je er weer bent!! groetjes nisha

Safah83
28-08-2005, 13:29
was dat maar waar, ik ben van 32 uur naar 45 uur per week gedaan qua werken. Wow wat verlang ik naar de tijd dat ik lekker met mijn kids thuis kan zitten insha'Allah al is het maar 1 jaar. Hoe is het met jou Safah? Niemand is meer op msn te bekennen? Haha, kan me voorstellen dat je daar naaar verlangt als je 45 uur per week moet werken....pfff... InchaAllah komt die tijd er snel voor je ;) Met mij gaat het goed elhamdolilaah...alleen ben ik heel heel heel erg aan vakantie toe...heb t n beetje gehad hier :moe:

Goegie
28-08-2005, 13:56
Hoi meid, ik ken je nog niet, ben hier nieuw maar welkom terug! ;)

Aliyyah
28-08-2005, 14:02

Hallo, leuk dat je er weer bent. al weet ik niet wie je bent :hihi: :hihi: :hihi: Volgens mij ben je er dan een hele tijd niet geweest of ik weet het niet meer.. maar dank je wel meiden dat je aan iedereeen hier denkt.. het is een gezellige vrienden groep hier.. :kus: :kus:

Pagina's : [1] 2