Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse jongens en meiden zijn niet te vertrouwen op relatiegebied

MissXXX
30-04-2002, 22:15

nou ik denk dat het niets te maken heeft met je afkomst. Maar het feit is dat de marocs zo gefixeerd zijn op het trouwen en vinden van een 'soulmate' dat ze soms vergeten wat principes zijn. De meisjes onderling zijn ook niet te vertrouwen die denken meestal meer aan hun zelf en de jongens ja..ben geen jongen maar wat ik heb gezien die gaan op een ervaringstocht kijken wie ze kunnen krijgen en altijd kijken of er een andere is die beter is...en maar zeuren en zeggen dat wij als maroc meisjes niet te vertrouwen zijn en schande zijn ik word er ziek van altijd ons maar de schuld geven..NIET IEDEREEN is hetzelfde ja het klopt dat er veel zijn die echt verschrikkelijk zijn maar niet iedereen is zo en die vallen juist niet op daarom ziet niemand ze. nou da was mijn mening groetjes

touraya
30-04-2002, 22:39
en voor de rest gaat alles goed?

Dida
30-04-2002, 23:17
* Ik heb Vertrouwen in de mensheid..!!!!! En ik heb Vertrouwen in het feit dat er marokkaanse jongens zijn die goed bezig zijn..en niet zijn zoals hierzo boven beschreven izz..okezzz ! Ciao Baby ;)

OUIDAD1
01-05-2002, 11:36
er zijn inderdaad genoeg meiden en heren die niet te vertrouwen zijn,,,,,maar er zijn ook gewoon heren emeiden die wel integriteit hebben..en als je zelf enigszins kritisch genoeg bent en de kat uit de boom kijkt......dan tref je wel een goede jongen/meid ik begrijp ook nog niet de meiden/heren die telkens dezelfde fout maken...kijk een keer een fout.....is menselijk...maar als je daarvan leert dan weet je toch wel beter.

noura22
01-05-2002, 19:15

Origineel gepost door U turn Marokkanen zijn op geen enkel gebied te vertrouwen noch vrouw, noch man!! Profitieren dat is wat zij kunnen Moest er een Award voor cheating uitgereikt worden dan zouden die er mee weg lopen Salaam, Sorry hoor dat ben ik niet met je eens. Nu scheer je alle marokkaanse mensen door een kam. Ik zou zeggen kijk eerst bij jezelf daarna mag je commentaar geven over andere mensen. Zo zie je maar dat je heeeeeeeeeeeeeeeel weinig mensenkennis hebt of je gaat met de verkeerde mensen of je leven is zo saai. niet alleen marokkanen profiteren maar ook andere mensen bijv nederlanders, surinamers etc. Ik ken Nederlanders die profiteren van andere mensen. Dus pas goed op wat je zegt. Beslama

touraya
01-05-2002, 23:24
je hebt overal wel van die rotte appels tussen zitten.....dus geen ge maar marokaan dit en marokaan dat!....gelukkig zijn er heel veel marokanen die het goed doen in de maatschappij...en daar moeten we trouts op zijn...en anderen aan moedigen en niet hier gaan staan zeiken en oordelen......SAFFIE!!!!!!!!....... :zwaai:

Lampjuh
06-10-2005, 01:14
Ze zijn nog steeds niet te vertrouwen :D

puur_genieten
06-10-2005, 01:19
nou ik denk dat het niets te maken heeft met je afkomst. Maar het feit is dat de marocs zo gefixeerd zijn op het trouwen en vinden van een 'soulmate' dat ze soms vergeten wat principes zijn. De meisjes onderling zijn ook niet te vertrouwen die denken meestal meer aan hun zelf en de jongens ja..ben geen jongen maar wat ik heb gezien die gaan op een ervaringstocht kijken wie ze kunnen krijgen en altijd kijken of er een andere is die beter is...en maar zeuren en zeggen dat wij als maroc meisjes niet te vertrouwen zijn en schande zijn ik word er ziek van altijd ons maar de schuld geven..NIET IEDEREEN is hetzelfde ja het klopt dat er veel zijn die echt verschrikkelijk zijn maar niet iedereen is zo en die vallen juist niet op daarom ziet niemand ze. nou da was mijn mening groetjeskijk soort zoekt soort als jij een sirieuze bent ..dan zul jij ook een sirieus iemadn leren kennen