Bekijk originele versie : party!!!
MoCrOcHiCa
30-03-2003, 22:54
Fff aankondiging :D
Ik zit in een organisatie met een paar vriendinnen , voor buurtfeesten enzoo...
anyway 19 april gaan we dus van start met ons project om activiteiten voor meiden alleen teverzorgen , er is al zo veel, voor jongens dus vandaar...
en dat project starten we met een knalfeest met een marokkaans tintje, er zullen dus marokkaanse koekjes, thee en hapjes zijn
ook zal er een dj, hennaversierder en buikdanseres zijn....
hierbij wil ik dus zoveel mensen de kans bieden om te komen, de entree is maar 2, euro en de kaartenverkoop gaat binnenkort van start, ik hoop van veel meiden te horen dat ze willen komen , lijkt me egt leuk
en ff voor de duidelijkheid het is geen disco feest, het is marokkaans feest voor alleen MEIDEN en het is van 2 tot 6, ideaal voor de marokaanse meiden dus :D
en ff een vraagje aan de mensen hierooooooo
kent er hier iemand een dj die bereid is voor een lage prijs ( we zijn een vrijwilligers groep en hebben dus geen mega budget )
in breda te draaien ???????
beslemaaa :D
xxleilaxx
30-03-2003, 22:57
en waar word et gehouden
Ik ken een DJ die helemaal gratis wil komen draaien. En hij is wereldberoemd. Zijn naam?
DJ Sjataan :jammer:
MoCrOcHiCa
30-03-2003, 23:02
jah jah jah najib , ik hoef geen vooroordelen dankje wel:D
je moet eens inzien dat je heel veel \7asanats kwijt raakt elke keer wanneer je een oordeel over iemand veilt
en leila het wordt in breda gehouden, buurthuis geerenzuid :D
vanaf het staion pak je de 5, noor via geren en je bent er zo
xxleilaxx
30-03-2003, 23:05
ok thnxXXXxxxx
SweetRose
30-03-2003, 23:05
pfffffff waarom word er zoiets alleen in hollanda gehouden....:rolleyes:
ewaa ja en dan nog..als het hier wordt gehouden in belgicaaaa mag ik toch ni gaan..dus het maakt eigenlijk ni veel uit...:melig:
:zwaai:
minous21
30-03-2003, 23:08
Origineel gepost door zin 'n midar
ewaa ja en dan nog..als het hier wordt gehouden in belgicaaaa mag ik toch ni gaan..dus het maakt eigenlijk ni veel uit...:melig:
breda ligt dichter bij jou dan bij mij :D
MoCrOcHiCa
30-03-2003, 23:13
Origineel gepost door zin 'n midar
aah midar ik zou het zo vet vinden als je zou komen, het is tog ooverdag waarom zou je nie mogen , wallah egt alleen maar meiden jongens egt helemaal verboden er mag nie eens een mannenlijk dj komen >.....
MoCrOcHiCa
30-03-2003, 23:16
Origineel gepost door minous21
breda ligt dichter bij jou dan bij mij :D
minous jij moet ook komen :D
knopen we er meteen een marokko,nl meeting for girls only aan vast :D
gewoon ff trein pakken joh :p
ik heb makkelijk praten hoef letterlijk 4 passen te zetten en ik ben er maar jah :rolleyes:
MoCrOcHiCa
30-03-2003, 23:17
midar ben trouwens in antwerpen geweest vorig jaar met schooool, is egt master man, sooooow wallah heb plezier gehad, vooral in het weinigem winkelcentrum , heb daar ruzie gehad met marokkaanse meiden die d8e dat ze mij de les konden lezen maar jah :D
antwerpen rulessss
wat ik noooooit meer vergeet is een winkeltje dat dezelfde naam als mij had :ego:
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
midar ben trouwens in antwerpen geweest vorig jaar met schooool, is egt master man, sooooow wallah heb plezier gehad, vooral in het weinigem winkelcentrum , heb daar ruzie gehad met marokkaanse meiden die d8e dat ze mij de les konden lezen maar jah :D
antwerpen rulessss
wat ik noooooit meer vergeet is een winkeltje dat dezelfde naam als mij had :ego:
Welke naam dan? :confused:
Ik ken alle winkels uit Antwerpen so just name it! :cool:
MoCrOcHiCa
01-04-2003, 14:14
Origineel gepost door Marocca
Welke naam dan? :confused:
Ik ken alle winkels uit Antwerpen so just name it! :cool:
ssst je weet tog, wil een beetje undercover blijven :D
en halfblood wats up :jammer:
Hey, je gaat me misschien heilig vinden ofzo maar we kunnen in plaats van een dj gewoon een radio pakken en daarop muziek draaien.
Ik bedoel word die dj betaald?
Anders vind ik dat je dat geld beter kunt besteden. :)
Origineel gepost door sinjor
:confused: :confused: hahahahaha
angst voor een DJ
:confused: :confused:
Angst voor Allah (swt) :)
Sommige mensen.............:jammer:
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
Fff aankondiging :D
Ik zit in een organisatie met een paar vriendinnen , voor buurtfeesten enzoo...
anyway 19 april gaan we dus van start met ons project om activiteiten voor meiden alleen teverzorgen , er is al zo veel, voor jongens dus vandaar...
en dat project starten we met een knalfeest met een marokkaans tintje, er zullen dus marokkaanse koekjes, thee en hapjes zijn
ook zal er een dj, hennaversierder en buikdanseres zijn....
hierbij wil ik dus zoveel mensen de kans bieden om te komen, de entree is maar 2, euro en de kaartenverkoop gaat binnenkort van start, ik hoop van veel meiden te horen dat ze willen komen , lijkt me egt leuk
en ff voor de duidelijkheid het is geen disco feest, het is marokkaans feest voor alleen MEIDEN en het is van 2 tot 6, ideaal voor de marokaanse meiden dus :D
en ff een vraagje aan de mensen hierooooooo
kent er hier iemand een dj die bereid is voor een lage prijs ( we zijn een vrijwilligers groep en hebben dus geen mega budget )
in breda te draaien ???????
beslemaaa :D
Ik ken een dj!!! Me broertje heeft weleens op marokaanse feesten gedraaid!!! En het best goed hoor ik mensen zeggen!!! :D Wij komen ook gewoon uit Breda, hij is wel relax dus niet zo een lettende marokaanse jongen :rolleyes: en de meisjes in de wijk kennen hem wel!!! Dus laat het weten misschien kunnen we dan met ze alle een relax feest hebben.
Groetjes
Wardaatje:strik:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.