Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse feesten.....ppfff...VERMOEIEND!!

Pagina's : [1] 2 3

DieselGirly
30-03-2003, 21:44

hey hey, waarom altijd als je naar een geboortefeest gaat of een bruiloft etc... en dan zie je weer al die vrouwtjes en vragen ze af waarom je nog niet getrouwd bent...en krijg je weer te horen...''waar wacht je op straks word je te oud''............''en dan wilt niemand jou''.....'''zou je me zoon niet willen........:maf:

Doumo3_el_3aiN
30-03-2003, 21:45
Wahahahha.. :giechel: Ik kan je geruststellen.. je benT niet de enige die dat te horen krijgT!!.. ;) :maf2: :zwaai: :zwaai:

SweetRose
30-03-2003, 21:46
Been there...done that....:rolleyes: ben je gisteren naar een trouwfeest geweest in antwerpen..toevallig :D:D

DieselGirly
30-03-2003, 21:47
Ik weet het......jij bent zeker ook marokkaans......:lol:

Hafsat
30-03-2003, 21:48

Origineel gepost door KissFouzia hey hey, waarom altijd als je naar een geboortefeest gaat of een bruiloft etc... en dan zie je weer al die vrouwtjes en vragen ze af waarom je nog niet getrouwd bent...en krijg je weer te horen...''waar wacht je op straks word je te oud''............''en dan wilt niemand jou''.....'''zou je me zoon niet willen........:maf: En als je dan zegt dat je nog niet getrouwd bent, gaan ze je zielig aankijken en zeggen ze, ewa, eens komt die oueld de nes :D

DieselGirly
30-03-2003, 21:49
Origineel gepost door Hafsat En als je dan zegt dat je nog niet getrouwd bent, gaan ze je zielig aankijken en zeggen ze, ewa, eens komt die oueld de nes :D ik vermijd liever zulke feesten....... :giechel:

Fous
30-03-2003, 21:54
Bij bruiloften zijn er altijd van die oude vrouwtjes die zeggen: volgende keer ben jij aan de beurt he. Bij begrafenissen moet ik mezelf dwingen om niet tegen diezelfde oude vrouwtjes te zeggen: volgende keer ben jij aan de beurt he.

bint_duh_bledie
30-03-2003, 21:55
ik lach altijd met die vrouwen zitten ze je zo aan te gapen als je danst net van die kinder lokers kom maar bij mij zitten ewa alles goed en wanneer denk je dat je gaat trouwen en dan zeggen snel ewa en welke jongen zoek je nou mevrouw ik zoek een rijke man die een huis heeft en blond is maar gewoon serieus blijven en wat voor studie a bentie nou ik ben van school getrapt ik gebruik drugs ik ga elke avond uit broer brengt mij en ik moet wel altijd drank mee brengen naar huis serieus blijven weetje en dan aan het einde van de avond je hoofdoek aan doen en dan hebben ze heel die tent een nieuwe verhaaltje verteld en dan besef je pas hoe snel roddelaars te werk gaan maarja het was wel leuk om die gekke vrouwen in de maling te nemen

DieselGirly
30-03-2003, 21:57
Origineel gepost door bint_duh_bledie ik lach altijd met die vrouwen zitten ze je zo aan te gapen als je danst net van die kinder lokers kom maar bij mij zitten ewa alles goed en wanneer denk je dat je gaat trouwen en dan zeggen snel ewa en welke jongen zoek je nou mevrouw ik zoek een rijke man die een huis heeft en blond is maar gewoon serieus blijven en wat voor studie a bentie nou ik ben van school getrapt ik gebruik drugs ik ga elke avond uit broer brengt mij en ik moet wel altijd drank mee brengen naar huis serieus blijven weetje en dan aan het einde van de avond je hoofdoek aan doen en dan hebben ze heel die tent een nieuwe verhaaltje verteld en dan besef je pas hoe snel roddelaars te werk gaan maarja het was wel leuk om die gekke vrouwen in de maling te nemen :lol: :zwaai:

DieselGirly
30-03-2003, 21:59
Origineel gepost door flour Bij bruiloften zijn er altijd van die oude vrouwtjes die zeggen: volgende keer ben jij aan de beurt he. Bij begrafenissen moet ik mezelf dwingen om niet tegen diezelfde oude vrouwtjes te zeggen: volgende keer ben jij aan de beurt he. niet zo gemeeeeeeeen............... :D

Fous
30-03-2003, 22:00
Origineel gepost door KissFouzia niet zo gemeeeeeeeen............... :D Ik ben niet gemeen hoor. Maar die vrouwen halen me het bloed onder de nagels...

DieselGirly
30-03-2003, 22:04
Origineel gepost door flour Ik ben niet gemeen hoor. Maar die vrouwen halen me het bloed onder de nagels... HET IS OOK HATELIJK!!......als je zo een feest binnenkomt...(met je mams)....en dan ga je ze groeten...terwijl je ze met groetkus groet...BEGINNEN ZE AL..........:boos: ik zet dan dat scheinheilige glimlach je op en .......KLAAAAR! :giechel:

bint_duh_bledie
30-03-2003, 22:06
wallah ze zijn sorry maar ze zijn stront vervelend wie helemaal erg zijn dat zijn die ouwe vrouwtjes die tegen over je wonen en een H O E R van een dochter hebben en dan nog smorgens vroeg door de gordijnen kijken van ow wt heeft bouchra vandaag weer aan a willie terwijl die dochter de station ho er loopt uit te hangen ik bedoel mens kijk achterom naar je dochter in plaats naar ander mans dochters te gluren ik was een keer door de achter deur gekomen dus ze had me niet gezien en om negen uur savond stonds ze nog zo raar te kijken van ow bint fren in nog niet thuis terwijl je dochter smorgens vroeg pas aan komt lopen in haar mini rok jah maar dat ziet zij niet want haar gedachten zijn bij mij

Fous
30-03-2003, 22:07
Origineel gepost door KissFouzia HET IS OOK HATELIJK!!......als je zo een feest binnenkomt...(met je mams)....en dan ga je ze groeten...terwijl je ze met groetkus groet...BEGINNEN ZE AL..........:boos: ik zet dan dat scheinheilige glimlach je op en .......KLAAAAR! :giechel: :p

DieselGirly
30-03-2003, 22:08

Origineel gepost door bint_duh_bledie wallah ze zijn sorry maar ze zijn stront vervelend wie helemaal erg zijn dat zijn die ouwe vrouwtjes die tegen over je wonen en een H O E R van een dochter hebben en dan nog smorgens vroeg door de gordijnen kijken van ow wt heeft bouchra vandaag weer aan a willie terwijl die dochter de station ho er loopt uit te hangen ik bedoel mens kijk achterom naar je dochter in plaats naar ander mans dochters te gluren ik was een keer door de achter deur gekomen dus ze had me niet gezien en om negen uur savond stonds ze nog zo raar te kijken van ow bint fren in nog niet thuis terwijl je dochter smorgens vroeg pas aan komt lopen in haar mini rok jah maar dat ziet zij niet want haar gedachten zijn bij mij I KNOW WHAT YOU MEAN GILRY!!!

Pagina's : [1] 2 3