Bekijk originele versie : Hoe is de bevalling begonnen???
naoualimad
27-08-2005, 15:51
Esalaam aliekoem Dames
Ik ben 33 weken zwanger en ben beniuewd hoe het is gegaan toen de bevaling begon.
waar waren jullie toen de weeen begonnen??
Groetjes Naoual
Ewa Dames die ervaring hebben help me zus hahah
naoualimad
27-08-2005, 16:37
hoi dames waar zijn jullie ik heb jullie help nodig
nederlandse
27-08-2005, 21:39
Ik was boodschappen aan het doen in de supermarkt!
beautyrozes
27-08-2005, 22:11
Ik was thuis en lag net te slapen toen de weƫen begonnen, het was toen 23.00 ......
Ik moet er niet meer aandenken zo erg was het, de hele nacht en vlg dag de hele dag pijn geleden. Om 21.55 werd mijn zoontje eindelijk geboren.
oemtarik
27-08-2005, 22:22
bij beide bevallingen was ik in het ziekenhuis toen het begon
ik was net twee uurtje terug van bezoek...
(ik was 41weken zwanger)
en toen braken opeens mijn vliezen thuis ongeveer een uur later kreeg ik weeen
:D
ik was net twee uurtje terug van bezoek...
(ik was 41weken zwanger)
en toen braken opeens mijn vliezen thuis ongeveer een uur later kreeg ik weeen
Daar was ik altijd bang voor.. als ik bij iemand op bezoek zou zijn of buiten dat mijn vliezen op dat moment breken... :D
Bij mij begon het toen ik thuis was en het begon heel lichtjes... ze kwamen om de 5 a 3 min..maar ik kon het wel verdragen..toen werden ze erger en erger... maar niet zo erg dat ik moest puffen.. ik belde het ziekenhuis en hun zeiden van kom maar even langs.. toen ik daar was aangekomen.. zagen ze dat ik 7 cm ontsluiting had het was toen 23.00 uur.. en om 01.55 werd mijn lieverdje geboren dus het ging behoorlijk snel voor een eerste Alhamdolilah:D
:D
Daar was ik altijd bang voor.. als ik bij iemand op bezoek zou zijn of buiten dat mijn vliezen op dat moment breken... :D
Bij mij begon het toen ik thuis was en het begon heel lichtjes... ze kwamen om de 5 a 3 min..maar ik kon het wel verdragen..toen werden ze erger en erger... maar niet zo erg dat ik moest puffen.. ik belde het ziekenhuis en hun zeiden van kom maar even langs.. toen ik daar was aangekomen.. zagen ze dat ik 7 cm ontsluiting had het was toen 23.00 uur.. en om 01.55 werd mijn lieverdje geboren dus het ging behoorlijk snel voor een eerste Alhamdolilah:D
oww Alhemdoelilah das fijn zeg!!
bij mij duurde al met al 12uurtjes
maar hij is het dubbel en dwars waard :)
bij mij begon het om zes uur s ochtends. was pas om half zes gaan slapen en zes uur begon het. om de 20 min uur later om de 15 uur later 10 min, ging heel hard
en het begon met rugweeen. 6 uur in de ochtend gebeurde het en om 12:22 (6 uur later) had ik Adami in mijn armen :love:
Esalaam aliekoem Dames
was de baby goed gegroeid in de buik?
tegen me ze zus hebben ze gezegt dat de baby niet goed is gegroeid
Groetjes lay;a
Souraida
28-08-2005, 22:24
Ik was de hele dag actief bezig en na t eten ruimde ik de tafel op( me man was net de deur uit ) toen braken me vliezen om 21.00 uur. Ik was toen 40 weken. Belde angstig me man op en die kwam gelijk weer terug. Na ongeveer 3 uur kwamen de weeen geleidelijk.
De volgende dag om half 2 werd me dochtertje geboren.
had om 02.00 uur weeen, geleidelijk dus, ieder 15 minuten en na 12 uur weeen (is te doen, als je onder de douche gaat) zijn de weeen erger geworden en als je het bijna niet uithoudt dan mag je persen in het ziekenhuis. En het was een gezonde dochter van 4 kilo...
oem_ayman
02-09-2005, 22:42
ik ben ingeleid.. de gyneacoloog hoopte op een vroeggeboorte rond de 37 a 38 weken omdat de baby te groot was, maar meneertje bleef nog lekker zitten. met 40 weken gebeurde er nog niets en hebben ze de weeen opgewekt omdat ze bang waren dat ie nog eens twee weken langer zou blijven zitten en dan had ie aan de 5 kilo gezeten.en dit was nog wel mijn eerste. moehiem moest om 7.00 in het ziekenhuis zijn, kreeg direct een infuus met weeenopwekker en om 16.05 lag ayman in pappa zijn armen, krijsend en wel. hij woog uiteindelijk 4200 en was 53cm, enne... mevrouw kon drie weken lang niet op haar gat zitten wegens een knip van wel 4 centimeter
naoualimad
02-09-2005, 23:13
dank wel dames
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.