Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Betekent Vriendschap Voor Jou?

_MaJesTeiT_
30-03-2003, 21:14

Wat betekent vriendschap voor jou? Wanneer men alles met je deelt, maar toch dingen voor je verzwijgt of wanneer men voor jou door het vuur gaat, omdat jij zo te vertrouwen bent en haar geheimen of zijn geheimen zijn veilig bij jou opgesloten...... ;) Deze topic is speciaal bedoelt om de ander te laten zien, dat je even aan hem of haar denkt...... Zet hier speciaal je groet voor iemand, die jij graag liefhebt al is het maar een zwaai...... :zwaai: Vriendschap is belangrijk in het leven, zonder vrienden ben je nergens en alleen ben je eenzaam... En als je een goede vriend of vriendin hebt, laat het hem of haar even weten, wat jouw vriendschap voor elkaar betekent.....al zijn het maar een paar woordjes..... ;) Denk aan jezelf, maar ook aan ander zolang het nu nog kan........ ;) Gegroet

cheima
30-03-2003, 21:17
Shirien85 I love you wijffie :zwaai: :blauwkus: en nog ontelbaar mensen maar die weten dat wel :zwaai:

PerfectTangawia
30-03-2003, 21:24
iemand die alles van je weet en die je ook alles kan vertellen en altijd voor iemand klaar staan als die persoon je nodig heeft... TANGAWIA

_MaJesTeiT_
30-03-2003, 21:25
Origineel gepost door PerfectTangawia iemand die alles van je weet en die je ook alles kan vertellen en altijd voor iemand klaar staan als die persoon je nodig heeft... TANGAWIA :goedzo:

PerfectTangawia
30-03-2003, 21:27

Origineel gepost door Saida :goedzo: THANK YOU... TANGAWIA :zwaai:

naisha
30-03-2003, 21:28
NESA, QWATRA, MISSKICKBOKS I LOVE YOU GIRLS I cant live without you

EMIEN
30-03-2003, 21:30
EMIEN je bent de man :goedzo: :) :(

SaMiax
30-03-2003, 21:36
TemsoenT en malikaatje... Jullie zijn Mijn allerbeste vriendinnen... allah galiekom insha allah... :Iluvu: :Iluvu: Yoooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :zwaai:

SweetRose
30-03-2003, 21:40
zoveeeeeeeeeelen...ik ben dan uren bezig maar saida jij bent zeker één van die personen :goedzo:

_MaJesTeiT_
30-03-2003, 21:43
Origineel gepost door zin 'n midar zoveeeeeeeeeelen...ik ben dan uren bezig maar saida jij bent zeker één van die personen :goedzo: wat lief joh....... :Iluvu: Je bent ook in mijn hart, you know Je bent opgesloten en veilig........ ;)

SweetRose
30-03-2003, 21:47
Geloekig saida..;) :maf2:

bint_duh_bledie
30-03-2003, 22:00
female17 en saiya en angel19 lieve meiden dat zijn meisje die je kunt vertrouwen alles mee kunt delen dames ik hou van jullie