Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn relatie is saai

Pagina's : [1] 2 3

laila23
30-04-2002, 20:20

mijn relatie van 14 maanden is nu heel saai aan het worden!! ik kreeg veel aandacht in het begin,en nu is het net alsof ik niet besta!!! ik hoop dat het gaat veranderen want we trouwen volgend jaar. heeft hier nog iemand ervaring mee??? LET MI KNOW :boogie: :boogie: THANX :zwaai: :zwaai:

pannenkoek
30-04-2002, 20:30
he het moet van twee kanten komen he!!

laila23
30-04-2002, 20:34
HET KOMT WEL VAN 2 KANTEN!!!!!!!! :boogie: :boogie: :boogie:

Selmaatje
30-04-2002, 21:07
he lailaaaatje.....als het je dwarszit maak het hem dan duidelijk dat je het niet leuk vind..Ga gewoon rustig met hem praten, en vraag gewoon waarom jij het gevoel krijgt dat jij niet bestaat..? Maar aan de andere kant is het ook zo dat het meestal zo gaat met relaties..Op het begin is het altijd zo spannend en leuk want je bent mekaar niet gewend enzo, maar naderhand wordt het allemaal cliche..! Ciaaaaaaaaokes :zwaai:

laila23
30-04-2002, 21:13

heb al zo veel gestroken met hem!! ik zie hem graag,maar ik hoop echt dat de intresse in mij gaat terug komen!! :rolleyes: :rolleyes: toch bedankt voor je reactie :zwaai:

laila23
30-04-2002, 21:13
ik bedoelde gesproken!!! :zwaai: :zwaai:

laila23
30-04-2002, 21:43
HALLO!!!!!! ik zeg toch toch dat ik de moeite wel doe!!! ik probeer vanalles,telefoneren,sms-jes sturen,hem verassen door naar zijn kantoor te gaan waar hij werkt,kadootjes kopen,.... wat kan ik nog meer doen??? :boogie: :boogie: :boogie:

True_angel
30-04-2002, 21:55
ga iets leuks doen met zijn 2tjes. een wandeling bij het strand, of naar een pretpark. of naar de pek van jullie eerste date! kan ook leuk zijn. oude herinneringen opbrengen. nou veel succes.. groetjes........

laila23
30-04-2002, 22:10
ja,dat heb ik al voorgesteld,maar meneer heeft bijna nooit geen tijd... :traan1: :traan1:

loubna170
30-04-2002, 22:20
hi laila ik vind dat je hem effe voor een weekje of twee moet negeren dan gaat hij vanzelf wat meer aandacht aan je geven. en een goude tip,je moet een beetje hard to get spelen dat werkt wel en als dat niet helpt nou dan vind ik dat jij al veel te veel je best heb gedaan om deze relatie te redden veel succes

laila23
30-04-2002, 22:23
ja,nu ben ik al een paar dagen bezig hem te negeren!! ik hoop dat ik er goed mee doe... :confused: :confused:

touraya
30-04-2002, 22:34
meid dit is niet leuk om mee te maken..... zelf ben ik het met loubna mee eens.....al hou je zo veel van hem.....maar geef hem niet het gevoel dat je niet zonder hem kan....zo kunnne ze er alleen maar gebruik van maken.....vraag hem waarom hij zoo afstandelijk doet??....wees serieus en direct.....laat zien dat je dat je stevig in je schoen staat...dus niet van ....waarom doe je nou zoo??.......ik kan er niet tegen hoor.....?.............maar op een toon van he...wat is er mis met jou?.....als er iets is dan moet je me het zeggen..heb geen zin om dingen te gaan staan raden en afvragen....duss kom vertel wat is er??..... misschien komt het wel stom over maar geloof me.....ik ben altijd zoo van in een relatie en/if huwlijk dan hoor je elkaar gelijk te behandelen dus met respect en zoo.... maar als ie zoo gaat doen jaah dan sorry hoor....al hou ik zoo veel van hem dan nog ben ik heeeeeel cruel en hard!!! dus meid echt ik hoop dat het goed zal komen en niet vergeten.......lekker hard wezen......dat hebben ze nodig.......!!!

laila23
30-04-2002, 22:39
ik ben ook hard,we zulle wel zien wat er van komt... :rolleyes:

Saidxxx
01-05-2002, 00:35
Origineel gepost door laila23 mijn relatie van 14 maanden is nu heel saai aan het worden!! ik kreeg veel aandacht in het begin,en nu is het net alsof ik niet besta!!! ik hoop dat het gaat veranderen want we trouwen volgend jaar. heeft hier nog iemand ervaring mee??? LET MI KNOW :boogie: :boogie: THANX :zwaai: :zwaai: Tja Leila dat is meestal wel zo hoor, in het begin gloeien de telefoons jegens elkaar en nadien krijg je soms de indruk of je gsm het niet meer doet?? Maar dat is een vrij normale feit hoor. PS. Ken je het programma Married with Children???? Said

beppie_truus
01-05-2002, 08:40

Origineel gepost door Faissa Lieverd, niet om het een of het ander, maar kan het niet zijn dat hij eigenlijk op je uitgekeken is? Plzzzzz begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat ja na 14 maanden onderhand wel eens aan trouwen moet gaan denken ipv van zo'n onzinnige relatie. Wie weet krijg je straks nog te horen dat hij komende zomer met een meisje gaat trouwen uit zijn "dorp"......Kijk dat krijg je nou met relatie's in het begin allemaal leuk en wel, maar dan.....Lieverd ik zou je aanraden om met hem te gaan praten om zo een duidelijk antwoord te kunnen krijgen. Dan kan jij in ieder geval ook verder met jouw leven ipv steeds maar te moeten wachten wanneer tie nou eens een belletje pleegt......... ik denkt dat je niet echt goed de inhoud van haar verhaal heb gelezen want ze geeft daar namelijk al aan dat ze volgend jaar gaat trouwen. dus zo onzinnig is deze relatie niet.

Pagina's : [1] 2 3