Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje aan oem-mujahid2

oemDua
26-08-2005, 20:08

Salaam aleikum sis, Even een vraagje he..die baby die jij pas bij je naam had staan als avatar was dat jou baby?? Want mijn schoonzus heeft hem namelijk in haar msn staan..en ze had hem van google.. :o ..dus als het jou baby is heb je nu een beroemde baby :hihi: . Waleikum salaam

Safah83
26-08-2005, 20:10
haha, ik kan ook wel antwoorden... Dat is haar baby niet, die heeft ze van google :D Maar het is inderdaad een hele beroemde baby ik zie hem overal opduiken....wel een schatje ;)

oem_mujahid2
26-08-2005, 20:10
Salaam aleikum sis, Even een vraagje he..die baby die jij pas bij je naam had staan als avatar was dat jou baby?? Want mijn schoonzus heeft hem namelijk in haar msn staan..en ze had hem van google.. :o ..dus als het jou baby is heb je nu een beroemde baby :hihi: . Waleikum salaam Nee die had ik ook van google, mijn zoontje leek sprekend op hem toen hij pasgeboren was..maar nee hij is het niet :hihi: :kus:

saadia29
26-08-2005, 20:11
Ik vond het al een enge gedachte :eek:

oemDua
26-08-2005, 20:11

HAhaha oke ik dacht al...ik vroeg me schoonzusje van waar ze hem had..ze zei van google...ikke zo van echt niet..dat is de baby van een meisje die ik ken..haha silly me :o

Safah83
26-08-2005, 20:12
HAhaha oke ik dacht al...ik vroeg me schoonzusje van waar ze hem had..ze zei van google...ikke zo van echt niet..dat is de baby van een meisje die ik ken..haha silly me :o :hihi: :maf2:

oem_mujahid2
26-08-2005, 20:13
Ik vond het al een enge gedachte :eek: Ik schrok me ook even dood :eek: maar toen wist ineens welke foto ze bedoelde :)

oemDua
26-08-2005, 20:20
Haha het zou toch kunnen..er zijn wel meerdere met de foto van hun kind...haha of is het een lompe aktie van mij :nerd:

oemDua
26-08-2005, 20:24
vond het wel grappig toen je tegen je schoonzus zei: Hij is de baby van een meisje die ik ken ;) haha ja ik was echt overtuigd van mezelf..ik dacht meteen dat zij ook op marokko.nl kwam..en zij maar zeggen nee hoor ik heb hem van google :p