Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zioniste die zich in brand stak overleden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Abu_Charafedine
26-08-2005, 18:02

Koloniste die zich in brand stak overleden Uitgegeven op 26 augustus 2005 om 17:14 uur (Novum/AP) - Een 54-jarige Israëlische vrouw die zichzelf vorige week in brand stak uit protest tegen de ontruiming van Israëlische nederzettingen in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever, is vrijdag in een ziekenhuis in Beersheva aan haar verwondingen overleden. Dat heeft een woordvoerder van het ziekenhuis bekendgemaakt. De vrouw, Yelena Bosinova, woonde in de Westoever-nederzetting Kedumim en stak zichzelf op de eerste dag van de ontruimingen in de Gazastrook in de buurt van een politiepost bij het plaatsje Netivot in brand. Bosinova stond bekend als een radicale activiste die zich de afgelopen jaren onder meer had ingezet voor het behoud van de joodse nederzettingen. http://www.nieuws.nl/bericht/5/60954 Goh, wat erg? :maf:

Naughty
26-08-2005, 18:09
Heel erg :haha:

toronto
26-08-2005, 18:11
ze is hier op aarde verbrand en straks nog in de hel..dubbel erg voor die zioniste

KILL SWITCH
26-08-2005, 18:17
ze is hier op aarde verbrand en straks nog in de hel..dubbel erg voor die zioniste U zegt dat ze naar de hel gaat,heeft allah volgens uw geloof niet het laatste woord.Of komt hij op de tweede plaats :hadj: Wie zegt dat het geen vroome vrouw was?wat heeft ze slecht gedaan in uw ogen? :hadj:

KILL SWITCH
26-08-2005, 18:20

Vindt allah het goed dat jullie lachen met doden :kwaad:

Naughty
26-08-2005, 18:21
Dat ze als joodse sterft is al erg genoeg. :) U zegt dat ze naar de hel gaat,heeft allah volgens uw geloof niet het laatste woord.Of komt hij op de tweede plaats :hadj: Wie zegt dat het geen vroome vrouw was?wat heeft ze slecht gedaan in uw ogen? :hadj:

Peej
26-08-2005, 18:21
Abu_Chefarine4 en Naugthy vormen weer de perfecte rolmodellen voor de normale vredelievende moslims. Door op deze manier te lachen met doden trekken jullie je eigen religie door het slijk. Walgelijk! Ik ben blij dat jullie maar een fractie vormen van de moslimgemeenschap.

Blade20
26-08-2005, 18:22
Goh...wat tolerant nou toch weer. Respect voor de doden.

Topica
26-08-2005, 18:23
Jezelf in de brand steken, mag dat van de Talmoed?

an3sdej
26-08-2005, 18:23
Abu_Chefarine4 en Naugthy vormen weer de perfecte rolmodellen voor de normale vredelievende moslims. Door op deze manier te lachen met doden trekken jullie je eigen religie door het slijk. Walgelijk! Ik ben blij dat jullie maar een fractie vormen van de moslimgemeenschap. Precies Peej, moeten wij eens zeggen over moslims :kwaad:

Abu_Charafedine
26-08-2005, 18:24
Jezelf in de brand steken, mag dat van de Talmoed?Van de Talmoed mag je met een 3-jarige meisje trouwen en NIET-JODEN vermoorden en bestelen etc.... DAT MAG van de TALMOED! :hadj:

KILL SWITCH
26-08-2005, 18:24
Abu_Chefarine4 en Naugthy vormen weer de perfecte rolmodellen voor de normale vredelievende moslims. Door op deze manier te lachen met doden trekken jullie je eigen religie door het slijk. Walgelijk! Ik ben blij dat jullie maar een fractie vormen van de moslimgemeenschap. Ja gelukkig zijn alle moslims niet zo.

KILL SWITCH
26-08-2005, 18:26
Jezelf in de brand steken, mag dat van de Talmoed? Van de koran mag men onschuldigge opblazen :hadj:

Naughty
26-08-2005, 18:27
Hoezo? Moet ik ze aanbidden ofzo? En die ene kolonist die een Palestyn doodschoot daar word nix van gezegd hé? Nee dat word stilletjes gehouden zodat het joodse gemeenschap nog haar eer beetje hoog kan houden. Wat er van REST. Want heel de wereld heeft al door dat veel joden zionisten zyn - de grootste moordenaars van de hele wereld & dan nog durven ze nog janken als moslims terug stryden. Ze willen zielig gevonden worden. & natuurlyk hebben ze de medewerking van de Amerikanen hé de o zo machtig land - maar Allah swt is nog machtiger. Vrede draag ik in myn hart voor mensen die het VERDIENEN. Een zionist verdient dat niet - dat zyn de grootste HAATZAAIERS. Abu_Chefarine4 en Naugthy vormen weer de perfecte rolmodellen voor de normale vredelievende moslims. Door op deze manier te lachen met doden trekken jullie je eigen religie door het slijk. Walgelijk! Ik ben blij dat jullie maar een fractie vormen van de moslimgemeenschap.

Abu_Charafedine
26-08-2005, 18:28

Van de koran mag men onschuldigge opblazen :hadj:Ja, inderdaad. Onschuldige Zionistische Palestina-bezetters mag je zeker opblazen! :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19