Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofdpijn

AmiraSultaan
26-08-2005, 16:30

Salaam Allemaal, Ik ben ten einde raad, ik kamp al jaren met enorme hoofdpijn. Heb verschillende onderzoeken verricht, heb een scanonderzoek gehad, heb acupunctuur geprobeerd, maar niets helpt. Ik heb soms weken/maanden achter elkaar hoofdpijn, ik kan gewoon niet meer functioneren. Wie o wie kan mij helpen, weet iemand iets tegen hoofdpijn. Ik wil alles uitproberen, om die pijn te verbannen. Ken jij een natuurlijke product of genezer, graag zou ik daar informatie van willen hebben. De pijn is enorm, ik slaap en ontwaak met pijn, de artsen zeggen, dat ik maar er moet leven!!! Heb wat beters te doen. Ewa, ik hoop dat iemand mij blij kan maken. Veel Liefs Amira

TemsoenT
01-09-2005, 22:51
jeetje meid wat erg voor je ? heb je geen stress dat kan ook hoofdpijn veroorzaken ?

pocolocco
01-09-2005, 23:20
hoi voor het slapen gaan moet je je handen op elkaar houden ter hoogte van je hoofd. Je moet 3 x spugen in je handen( niet echt spugen maar zoals een imam dat doet) daarna je handen zo houden en de soerat koelhowa, soerat alfalak, en sorat annas reciteren 3x. en daarna moet je met je handen over de pijnlijke plekken strijken ( kan over het hele lichaam) en inchallah zal je pijn zijn verdwenen allah ie chaffik.

AmiraSultaan
02-09-2005, 09:06
hoi voor het slapen gaan moet je je handen op elkaar houden ter hoogte van je hoofd. Je moet 3 x spugen in je handen( niet echt spugen maar zoals een imam dat doet) daarna je handen zo houden en de soerat koelhowa, soerat alfalak, en sorat annas reciteren 3x. en daarna moet je met je handen over de pijnlijke plekken strijken ( kan over het hele lichaam) en inchallah zal je pijn zijn verdwenen allah ie chaffik. Ik zal het proberen, thanxx

AmiraSultaan
02-09-2005, 09:09

Gebruik de islamitische medicijn. Welke!!! Weet jij toevallig iemand, hoor het graag van je. Thalla

Globi
02-09-2005, 12:18
Gewoon naar een neuroloog (verwijzing vragen aan huisarts) gaan die gespecialiceerd is in hoofdpijn. Een goed iemand is bijv. Dr. Couturier van de Boerhaave kliniek te Amsterdam. Daarnaast kun je een hoofdpijntest doen op internet ( http://www.hoofdpijntest.nl ) en kijk bijv. eens op http://www.kopzorgen.nl/ Je moet met zaken zoals dit geen risico´s nemen en grijpen naar onreguliere behandelingen met bijv. islamitische ´behandelingen/medicijnen´ . Als je wil leg dan eens uit hoe het hoofdpijn patroon eruit ziet en wat voor soort pijn het is. Komt het in aanvallen van ca. 1 uur? Heb je eenzijdig pijn? Traant 1 oog onder aanval?

AmiraSultaan
02-09-2005, 13:53
Gewoon naar een neuroloog (verwijzing vragen aan huisarts) gaan die gespecialiceerd is in hoofdpijn. Een goed iemand is bijv. Dr. Couturier van de Boerhaave kliniek te Amsterdam. Daarnaast kun je een hoofdpijntest doen op internet ( http://www.hoofdpijntest.nl ) en kijk bijv. eens op http://www.kopzorgen.nl/ Je moet met zaken zoals dit geen risico´s nemen en grijpen naar onreguliere behandelingen met bijv. islamitische ´behandelingen/medicijnen´ . Als je wil leg dan eens uit hoe het hoofdpijn patroon eruit ziet en wat voor soort pijn het is. Komt het in aanvallen van ca. 1 uur? Heb je eenzijdig pijn? Traant 1 oog onder aanval? In ben naar een neuroloog geweest, ben grondig onderzoekt, maar geen resultaat, kreeg medicijnen, maar ik ging helemaal flippen van die medicijnen!!!! Ze zeiden, je hebt spanningshoofdpijn en daar moet je maar mee leven..... Mijn hoofdpijn patroon ziet er als volgt uit: Ik hoef maar iets te ruiken, bijvoorbeeld gemaaide gras, dan lijkt het alsof ik een klap op mijn slaap krijg. Het begint dan daar enorm te bonken, ik kan dan niets verdragen zoals luide stemmen, licht, geur van eten, bepaalde toiletsprays, farfums etc. En mijn ogen doen dan enorm pijn als ik erop druk aan de bovenkant. Ik zie zo en dan sterretje, maar ik heb geen migraine, dat hebben ze wel vastgesteld, ik moest 2 maanden lang, dag in dag uit een soort dagboek bijhouden en ze concluderden dat ik spanningshoofdpijn heb en geen migraine, ewa allahoe jahliem. Amira

Globi
02-09-2005, 16:36
In ben naar een neuroloog geweest, ben grondig onderzoekt, maar geen resultaat, kreeg medicijnen, maar ik ging helemaal flippen van die medicijnen!!!! Ze zeiden, je hebt spanningshoofdpijn en daar moet je maar mee leven..... Mijn hoofdpijn patroon ziet er als volgt uit: Ik hoef maar iets te ruiken, bijvoorbeeld gemaaide gras, dan lijkt het alsof ik een klap op mijn slaap krijg. Het begint dan daar enorm te bonken, ik kan dan niets verdragen zoals luide stemmen, licht, geur van eten, bepaalde toiletsprays, farfums etc. En mijn ogen doen dan enorm pijn als ik erop druk aan de bovenkant. Ik zie zo en dan sterretje, maar ik heb geen migraine, dat hebben ze wel vastgesteld, ik moest 2 maanden lang, dag in dag uit een soort dagboek bijhouden en ze concluderden dat ik spanningshoofdpijn heb en geen migraine, ewa allahoe jahliem. Amira Heb je al gekeken op kopzorgen.nl en dan het forum over spanningshoofdpijn? Kijk eens op http://www.kopzorgen.nl/phpBB/viewforum.php?f=4&sid=781f422a17cf1ff020bd890a783b18d9 Hoop dat je daar iets kan vinden dat helpt. Succes!

nassira83
02-09-2005, 17:09
Dat komt mij heel bekend voor, heb je geen migraine??

rella_ess
03-09-2005, 14:53
heey meid, Ik hoop dat je er snel achterkomt wat de oorzaak is en dat je van de pijn afkomt! Ik heb zelf ook veel last van hoofdpijn, ik dacht dat het eerst ook spanningshoofdpiijn was en gedeeltelijk was dat bij mij zo maar gedeeltelijk ook omdat ik een groot tekort aan ijzer had. Bloedarmoede dus. Ik ontwaakte vaak ook met hoofdpijn en zodra ik twee dingen tegelijk deed was het mis. Misschien dat jij ook te kampen hebt met een tekort aan ijzer! Misschien dat je hoofdpijn dan minder wordt als je ijzertabletten slikt. Oftewel vitamine B. Je kan in een drogist ook vragen naar dit soort vitamines, want er zijn meerdere die hoofpijn verminderen. Ik hoop dat de hoofdpijn minder wordt. succes!! Gr. Ess

wardasoussia
03-09-2005, 18:50
kan ook magnesium tekort zijn... ik weet wel dat uit onderzoek gebleken is dat migraine patienten baat hebben bij het volgende; iedere dag een eetlepel honing(zuiver) met een theelepel gember poeder (Marokkaans Sjkien-jbier ) ..dit mengen en iedere ochtend voor het ontbijt in nemen. Dit net zolang blijven doen totdat je verlichting voelt ...het zal even duren voordat het gaat werken(paar weken) er zijn mensen met migraine(ernstig) die hier baat bij hebben. Sterkte en laat ons horen wat je gaat doen en of het gewerkt heeft.. gr warda

AmiraSultaan
15-09-2005, 15:15
Ik ben momenteel bezig met Acupunctuur... ik heb er nog geen baat bij, maar hopelijk wel op termijn.

magrebia84
16-09-2005, 00:26
Salaam oe alaikom Ik had vandaag zo´n erge hoofdpijn en ik kon niks innemen want ik had gevast vandaag. Mijn moeder heeft mazhar genomen en over mijn hoofd gewreven en die drie soerat opgezegd die pocolocco al eerder had verteld en hamdoelah het ging beter. Normaal als ik ergens last van heb wat het ook is over mijn hele lichaam dan gebruik ik habba souadah oftewel habbat el baraka. Het is een soort donkerbruine olie in kleine flesjes die je kan krijgen bij islamitische winkels( ik heb ze dan uit marokko gehaald). Neem dit in met een lepeltje honing en inshallah komt het goed. Dit is wetenschappelijk bewezen door geleerde die over de hele wereld bijelkaar zijn gekomen en die het een aantal uur alleen over deze olie hebben gehad en wat voor een effect dit heeft subhannallah. Dit was dacht ik vorig jaar of twee jaar terug op een arabische zender te zien. je moet nia hebben en erin vertrouwen dat allah je zal genezen. allah ie sheffiek meid

jusina
16-09-2005, 11:55
Lieve schat Ik heb ook jaren hoofd pijn gehad, verschillende onderzoeken gedaan. Maar toen kwam er ook niets uit. Tot 2 jaar geleden, ik viel ook af en at weinig. Uiteindelijk heb ik weer op eigen verzoek om een MRI-Scan gevraagd (tegen mij zeiden ze ook je hebt chronische hoofdpijn leer er maar mee leven) En ja hoor er bleek een tumor van 2,5 cm in mijn hoofd te zitten. Ik ben er met een operatie van af gekomen alhamdoelilah maar het was een zeer moeilijke periode voor mij geweest, en achteraf denk ik gelukkig maar dat er dan nu eindelijk wat ondekt is want de pijn was zo erg dat ook ik s'nachts wakker werd van hoofdpijn. in ieder geval heb ik nu vanaf de dag van de operatie nog nooit hoofdpijn gehad (alhamdoelilah). En ik dank god elke minuut voor wat hij voor mij gedaan heeft. Dus ik zou je aanraden loop er niet al te lang mee, laat je desnoods weer scannen. Veel succes ermee

Panda
16-09-2005, 12:04

Wayow ik d8 dat ik de enigste was die al zo lang met hoofdpijn liep maruh ik weet niet of de dokter je ooit ceasar therapie heeft aangebode mah mogtie dat doen niet gaan helpt egt niet ik heb het nu al 2 keer geprobeert mah het helpt gewoon niet en tog blijft die stomme dokter volhouden dat ik spanningshoofdpijn heb khoop dat je er snel vanaf bent van die hoofdpijn het is egt vervelend word er helemaal gestoord van :maf: