Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie zit er nu ook in eindexamenjaar HAVO???

Pagina's : [1] 2

maghrebia17
30-03-2003, 17:22

Salaam oe3alaikoem, zit in m'n eindexamenjaar HAVO en eindexamens komen al in zicht :S.Het wordt spannend en vroeg me af of er meerdere hier op marokko.nl zijn die ook in hun eindexamenjaar HAVO zitten.Ik hoop dat ik het haal dit jaar,want dat zou te gek zijn :D!!!Nou mensen laten we onze ervaringen hier delen en elkaar door deze periode slepen en dan in mei kijken we wie er allemaal geslaagd is inschaallah ;).Misschien kunnen we ook m.b.v deze topic tips uitwisselen of dingen aan elkaar vragen :).Nou ik hoor het wel als er interesse is. Thallaw :zwaai: Maghrebia.

EMIEN
30-03-2003, 18:11
Ik zit op het vwo is dat ook goed.:o.....:D? Examen......:eek: kword zenuwachtig....:(

LELIJKERD
30-03-2003, 18:15
7 jaar geleden had ik ook Havo examen op het HLW die tijden waren gruwie !!!

Chaimaa
30-03-2003, 18:17
Origineel gepost door LELIJKERD 7 jaar geleden had ik ook Havo examen op het HLW die tijden waren gruwie !!! dan moet je nu wel stokoud zijn :lekkerpuh :hihi: fa2

maghrebia17
30-03-2003, 18:25

Ja hoor EMIEN gooi het maar in de groep en LELIJKERD vertel,is het zo erg???:( Maghrebia

maghrebia17
30-03-2003, 18:26
ik weet genoeg :( Maghrebia

EMIEN
30-03-2003, 18:28
Heb jij je schoolexamens al afgesloten?:( Ik moet er nog 3 inhalen, door ziekte gemist.... We zijn al begonnen met examentraining....:)

Marocca
30-03-2003, 18:30
Origineel gepost door LELIJKERD 7 jaar geleden had ik ook Havo examen op het HLW die tijden waren gruwie !!! 7 jaar geleden? :p

RaZer
30-03-2003, 18:31
Wat mis ik die Tijd :( :verdriet: Havo...... middelbare school :(

maghrebia17
30-03-2003, 18:42
Bijna afgesloten heb volgende week de laatste en dat wordt wat,ben nog niet eens begonnen met leren!!!wajemaa examentrainig komt denk ik na volgende week.Nou EMIEN laten we hopen dat we t halen en dan een topic openen van:WIJ ZIJN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!! Inschaallah. en Razer ja dat zal ik toch wel gaan missen ja en vooral de pauzes :D. Maghrebia

EMIEN
30-03-2003, 18:50
Origineel gepost door maghrebia17 Bijna afgesloten heb volgende week de laatste en dat wordt wat,ben nog niet eens begonnen met leren!!!wajemaa examentrainig komt denk ik na volgende week.Nou EMIEN laten we hopen dat we t halen en dan een topic openen van:WIJ ZIJN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!! Inschaallah. en Razer ja dat zal ik toch wel gaan missen ja en vooral de pauzes :D. Maghrebia Insha Allah.............:) Als ik slaag dan open ik 60 topics per dag...met de mededeling: IK BEN GESLAAGD....:D......b Ik kan niet wachten :traan1::D

maghrebia17
30-03-2003, 18:56
hahaha wollah ilaa Even doorheen bijten en dan joejoejoejoejeo allah jarbie lah jarbie laaah partytimeeeeee :D:D:D MAghrebia

samira_el
30-03-2003, 19:18
Ik doe nu ook 5 HAVO. Ik heb nog tien dagen les en dan vier weken vrij om te leren. Het probleem is dat ik deze twee jaar niks gedaan heb, nu flip ik en moet ik al die boeken van het begin gaan leren. Ik moet het halen dan ga ik volgend jaar InshaAllah naar de HVA Nu je het zegt, ik moet een motivatiebrief gaan schrijven voor die school

isidoris
30-03-2003, 19:40
hey, ik doe zelf vwo examen en begin al aardig zenuwachtig te worden, maar je moet eens naar collegenet.nl gaan staan echt veel samenvattingen, waar je veel aan hebt. veel succes iedereen met het leren en natuurlijk gaat iedereen het halen

maghrebia17
31-03-2003, 13:18

Verder helemaal geen havisten???? Ewa peepzzz laat wat van jullie horen!!! Thallaw :zwaai: Maghrebia

Pagina's : [1] 2